Anbefalte innlegg

2100,- per dekk xD (o_O) 225-40-18" ... BLÆÆH::.... noen som vet om noen billigere vinterdekk ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

interdekk på lillehammer har KUMHO 225/40-18 KW22 M/PIGG for 1363,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den var v is slette alt.

Ikke så rart :P Var siiiiinnsyk respons på bilen.... Jeg ringte 15min etter annonsen var ute, og da hadde han fått 5 telefoner og 20 sms... :P Ringte 5 stk bare når vi skrev kontrakt idag:)

b4e0cn.jpg

hva mener de på 034 motor at disse kun passer på passasjer side på 1.8t?

http://www.034motorsport.com/chassis-components-audi-a4s4a6s6-transmission-mount-density-line-b5-p-773.html

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Puh, da er jeg endelig ferdig med julegavehandlingen. Kjøpte en på nettet nylig, og i dag har jeg kjøpt den siste. Ja, julestresset tar sannelig på: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ska ha meg ny tlf men står mellom 2 stk :P

HTC Sensation eller Sony Ericsson Xperia arc S..

noen som har testet begge ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Puh, da er jeg endelig ferdig med julegavehandlingen. Kjøpte en på nettet nylig, og i dag har jeg kjøpt den siste. Ja, julestresset tar sannelig på: smil :

2 julegaver? :P

Da er du isåfall heldig.. torsdag skal jeg forhåpentligvis på min siste..

Men det går jo greit, er jo snakk om julegave til meg sjæl ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva mener de på 034 motor at disse kun passer på passasjer side på 1.8t?

http://www.034motorsport.com/chassis-components-audi-a4s4a6s6-transmission-mount-density-line-b5-p-773.html

På førerside er det disse:

034motorsport.com/chassis-components-audi-a4s4a6s6-transmission-mount-density-line-a4-18t-drivers-side-p-986.html

Men vær obs på hvis du bytter alle motor/gir/diff fester til stivere så blir det en del mer vibrasjoner :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

selvsagt så hadde de ikke vindusheismekanismen på lager i norge: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På meca? Kan sikkert hjelpe deg å bytte den da, men ikke før i romjula:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På meca? Kan sikkert hjelpe deg å bytte den da, men ikke før i romjula:-)

meg du tenkte på?

vet ikke hvor knut østmo skaffer deler fra jeg,men regner med at det er fra meca,han regnet med at delene fra tyskland kommer i romjula,så jeg har fått time 3 januar,så da blir det skiftet da,har fått på litt teip øverst på ruta,så da er det tett så lenge:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 julegaver? :P

Da er du isåfall heldig.. torsdag skal jeg forhåpentligvis på min siste..

Men det går jo greit, er jo snakk om julegave til meg sjæl ;)

To julegaver, ja - gudskjelov:p Frøkna har handlet resten, og jeg har bare bidratt med penger. Så da har jeg kun handlet til dama og "onkelungen":)

Hva får du? Bil- eller fotorelatert?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

To julegaver, ja - gudskjelov:p Frøkna har handlet resten, og jeg har bare bidratt med penger. Så da har jeg kun handlet til dama og "onkelungen":)

Hva får du? Bil- eller fotorelatert?

Såppas ja :P Faen for noe drit det er å dra på kjøpesenter nå rett før jul.. Kø over allt! selv inn på kjøpesenteret!

Jeg prøvde å lufte kjøp av objektiv for fattern som dro meg ut for å prøve å handle julegave til meg igår :P Skulle sett øya på`n når jeg nevnte at objektiver kosta nesten 8k.. :P

Så får vel nøye meg med bløte pakker til jul :/ Hakke finni en eneste duppedings jeg kunne ønska meg heller ..

Noen som har noen tips? :P rundt 1500`ish

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, var på Gjøvik og leverte dama på CC (kjøpesenter på Gjøvik) her om dagen, og det var flere hundre meter med bilkø inn på kjøpesenteret. Folk er gale:p

Objektiv er sjeldent billig. Går jo an å spare de 1500,- til et objektiv og håpe du får noen ekstra kontanter til jul? Målet mitt er ihvertfall å få finansiert deler av et 60D med penger jeg får til jul:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, var på Gjøvik og leverte dama på CC (kjøpesenter på Gjøvik) her om dagen, og det var flere hundre meter med bilkø inn på kjøpesenteret. Folk er gale:p

Objektiv er sjeldent billig. Går jo an å spare de 1500,- til et objektiv og håpe du får noen ekstra kontanter til jul? Målet mitt er ihvertfall å få finansiert deler av et 60D med penger jeg får til jul:D

Tipper det blir til det ja ;)

Husk at du må ha objektiv til denne 60D`en og ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ha objektiv? : klø : Passer ikke det jeg har, mener du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det :P du har kanskje du!

Uten å søke meg ihjel, men hvordan har du igjen? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, nå begynte jeg å lure på om drømmen om 60D gikk litt åt helvete:p

Har Sigma 28-70 F2.8, gamle typen. Men må få investert i et annet objektiv også, og Canon EF 50mm F1.8II kunne ha vært moro å prøvd ettersom det ikke koster mer. Eventuelt spare litt for å kjøpe Canon EF 50mm F1.4 USM istedenfor. Ihvertfall lyst på et fast objektiv med lav blender som ikke koster skjorta, så kom gjerne med tips:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, nå begynte jeg å lure på om drømmen om 60D gikk litt åt helvete:p

Har Sigma 28-70 F2.8, gamle typen. Men må få investert i et annet objektiv også, og Canon EF 50mm F1.8II kunne ha vært moro å prøvd ettersom det ikke koster mer. Eventuelt spare litt for å kjøpe Canon EF 50mm F1.4 USM istedenfor. Ihvertfall lyst på et fast objektiv med lav blender som ikke koster skjorta, så kom gjerne med tips:)

Tenkte også på å handle meg ett 50mm f1.8 siden jeg har prøvd f1.4 en del og det er SYLSKARPT!

Men, etter jeg så noen tester så ville jeg bare blitt skuffa av det.. ikke var byggekvaliteten noe god heller.. så jeg "sparer :p" (som jentene ville sagt) til å kjøpe meg F1.4 isteden :)

Men først skal jeg ha Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, byggkvaliteten er så som så, men man får nok det man forventer av pengene. Petter tar jo mange bilder med sitt F1.8, og det blir jo ikke dårlige bilder av det. Men man får se, kanskje jeg sparer litt også:D Nytt kamera som er førsteprioritet ihvertfall:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

interdekk på lillehammer har KUMHO 225/40-18 KW22 M/PIGG for 1363,-

Disse har jeg kjørt på tidligere. Husker Steffen Jevnaker klaga på at han ikke klarte å legge bilen min ut i sladd. Gode dekk :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.