#11976 Skrevet Desember 22, 2011 Phone-brothers 4-> Desiren min tåler da litt juling nå, men er vel LED på Sensation, så sikkert enda mer skjørt:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11977 Skrevet Desember 22, 2011 knuste en desire å men den andre har holdt mye juling og blitt brukt som lampe på værste får vel sende inn sensationen så jeg får bytta tlf/glass vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11978 Skrevet Desember 22, 2011 du knuser jo alle tlf Hans kjetil heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11979 Skrevet Desember 22, 2011 Har brukt min snart 1 år nå =) og i jobben min blir det mye støt, fuktighet og store temperaturforskjeller! Er meeeget imponert over hvor mye den har tålt =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11980 Skrevet Desember 22, 2011 Brennvin-check. Julegrasial-check.. Da er det juleferie: smil :... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11981 Skrevet Desember 22, 2011 Har brukt min snart 1 år nå =) og i jobben min blir det mye støt, fuktighet og store temperaturforskjeller! Er meeeget imponert over hvor mye den har tålt =) samme her også (huawei u8800) kim rune har den samme, men han kasta den i bakken for mange ganger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11982 Skrevet Desember 22, 2011 (endret) Kunne tenkt meg en Nokia 5110 jeg Savner den tiden ass.. Senere oppgraderte jeg til 6110, det var jo bare en helt rå telefon husker jeg Åsså på den 5110`n min hadde jeg blinke-antenne en stund RÅTT! Edit: Kom på en annen ting jeg hadde til den telefonen som var helt sinnsykt rått. Jeg kjøpte slik hiddenkabel så jeg kunne lage mine egene logo`r, eller laste ned div logo`r på nettet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11983 Skrevet Desember 22, 2011 Kunne tenkt meg en Nokia 5110 jeg Savner den tiden ass.. Senere oppgraderte jeg til 6110, det var jo bare en helt rå telefon husker jeg Åsså på den 5110`n min hadde jeg blinke-antenne en stund RÅTT! Edit: Kom på en annen ting jeg hadde til den telefonen som var helt sinnsykt rått. Jeg kjøpte slik hiddenkabel så jeg kunne lage mine egene logo`r, eller laste ned div logo`r på nettet Fy f... du er jævlig gammel, Kenth H.. For det der hadde jeg også! Lenge siden sist.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11984 Skrevet Desember 22, 2011 Husker jeg kjøpte en Nokia 8850 for 3000,- brukt (det var mye den tiden), jeg - da var jeg telefonkongen:p Nå så driter jeg i det så lenge den fungerer bra til det jeg bruker den til. Logoer lagde jeg også massevis av, og SMS-bamser kastet jeg også bort tiden min på å lage:D HTCen min fikk jo knust skjerm også, men det var en sprekk i den fra før. Jeg har mistet den flere ganger i bakken uten at den har knust etter at skjermen ble bytta:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11985 Skrevet Desember 22, 2011 min første tlf var en siemens a35 min andre en Nokia 3330 med wap ! men, wap var for dyyyyrt og bruke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11986 Skrevet Desember 22, 2011 Min første var Motorola med det ironiske navnet "Microtac":p Var på størrelse med ei Leca-blokk, sånn ca. Så skulle telefonene være så små som mulig, og nå er det store telefoner som gjelder igjen. Merkelig opplegg: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11987 Skrevet Desember 22, 2011 Kunne tenkt meg en Nokia 5110 jeg Savner den tiden ass.. Senere oppgraderte jeg til 6110, det var jo bare en helt rå telefon husker jeg Åsså på den 5110`n min hadde jeg blinke-antenne en stund RÅTT! Edit: Kom på en annen ting jeg hadde til den telefonen som var helt sinnsykt rått. Jeg kjøpte slik hiddenkabel så jeg kunne lage mine egene logo`r, eller laste ned div logo`r på nettet Har en sån ligende vis du er inntresert? Den miste jeg på jakt en gang og den lå ute ei uke før noen fant den, å jeg fikk at den fungert like godt. Var tider det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11988 Skrevet Desember 22, 2011 Fy f... du er jævlig gammel, Kenth H.. For det der hadde jeg også! Lenge siden sist.. Hehe.. Ja du sier noe Føler meg relativt ung enda men Ja lenge siden sist nå Ronny Hva kjører du nå om dagen a? T.M edt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11989 Skrevet Desember 22, 2011 Har en sån ligende vis du er inntresert? Den miste jeg på jakt en gang og den lå ute ei uke før noen fant den, å jeg fikk at den fungert like godt. Var tider det. Hvis jeg får tak i lik antenne og likt deksel som jeg hadde på den tiden, så ja! Må da være rundt 12 år siden omtrent 5110 var på topp vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11990 Skrevet Desember 22, 2011 har en liten ulyd i clutchen jeg i den skikkelige kjerringkjørte A4`n jeg har kjøpt ... Akkurat når jeg går på clutchen så uler den bittelitt helt til clutchen er helt inne. Utløserlageret , svinghjul eller kassa som er på tur da? har ikke peil om det er noen svakhet på a4 quattro b5 jeeee.. ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11991 Skrevet Desember 22, 2011 Fiiiii fadir jeg har juleferie!!! Sliiiiiten og trøtt nå, og har parkert svart lastebil og er klar for nye utfordringer i hvit lastebil fra nyttår.. Nytt år og nye utfordringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11992 Skrevet Desember 22, 2011 Fiiiii fadir jeg har juleferie!!!Sliiiiiten og trøtt nå, og har parkert svart lastebil og er klar for nye utfordringer i hvit lastebil fra nyttår.. Nytt år og nye utfordringer Det var da en kortvarig glede med sort bil da. Men er vel løve bil den hvite også sikkert. Juleferie har jeg da hatt noen dager alt. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11993 Skrevet Desember 23, 2011 Fiiiii fadir jeg har juleferie!!!Sliiiiiten og trøtt nå, og har parkert svart lastebil og er klar for nye utfordringer i hvit lastebil fra nyttår.. Nytt år og nye utfordringer Hva skal du kjøre nå da Stig Arne? Og for hvem? Ja vi får da tro det er en bil med... tja løve er det vel ikke.. men ørn eller drage? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11994 Skrevet Desember 23, 2011 du knuser jo alle tlf Hans kjetil heheh men det er faen meg rart det skal skje hver jævla gang jeg sitter på i bil har ikke noen rutiner for å sitta i pasasjer setet så da ligg telefonen ukurant til når jeg skal ut av bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11995 Skrevet Desember 23, 2011 Det er en Griff.. Griff er et fabeldyr som blir framstilt som en krysning mellom en løve og en ørn. Men stort sett er det ørn som blir brukt, "scaniaørn" liksom.. Og ja, det blir fortsatt mulighet for å ratte scania, og det blir fortsatt flisbil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11996 Skrevet Desember 23, 2011 Han skulle sjekke om kjerringa hadde nattbesøk når han va borte, så han hengte en trepinne under senga 3-4 cm over en bolle med fløte. Hvis det hadde vært 2 i senga så skulle det være fløte på trepinnen når han kom hjem. Da han kom hjem og bøyde seg under senga fant han en bolle med smør.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11997 Skrevet Desember 23, 2011 har en liten ulyd i clutchen jeg i den skikkelige kjerringkjørte A4`n jeg har kjøpt ... Akkurat når jeg går på clutchen så uler den bittelitt helt til clutchen er helt inne. Utløserlageret , svinghjul eller kassa som er på tur da? har ikke peil om det er noen svakhet på a4 quattro b5 jeeee.. ?? du har kjøpt deg b5. bilen er en svakhet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11998 Skrevet Desember 23, 2011 har en liten ulyd i clutchen jeg i den skikkelige kjerringkjørte A4`n jeg har kjøpt ... Akkurat når jeg går på clutchen så uler den bittelitt helt til clutchen er helt inne. Utløserlageret , svinghjul eller kassa som er på tur da? har ikke peil om det er noen svakhet på a4 quattro b5 jeeee.. ?? Utløser lager. men da kan du bytte clutch med det samme.! siden bilen er kjerringkjørt:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11999 Skrevet Desember 23, 2011 forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=228150 Her, Arnstein:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12000 Skrevet Desember 23, 2011 Fuck Netcom/Ucan2: bråk : Bestilte telefon til madammen på Søndag, ringte Netcom på Tirsdag for å sjekke at alt var i orden - noe det var, får beskjed i dag om at det ikke går pga. bindingstid. For et system. Ble trekt penger og alt for telefonen, men de ble overført igjen i går. Søplefolk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...