Anbefalte innlegg

Ooooog Ucan2 ordnet opp som bare det: ja : Julegaven blir riktignok forsinket, men det klarer jeg å leve med:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver å ser meg om etter ny tv... har 5000 jeg kan bruke... led så klart å 40 eller 42" men bør man ha 100hz? Den som frista meg hadde 50hz.. spiller en del ps3 har det mye å si?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Massern: Jeg har aldri hatt problemer med hverken ucan2 eller netcom vertfall. Nå har jeg bare reint netcom-abb for tia og kommer nok til å fortsette med det, men ucan2 skapte aldri noe trøbbel for meg vertfall, så bra at de ordna opp med dere også. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brage: Når du tak i noen av disse senderne? Da trenger du strengt tatt ikke fast internet lenger..

Hei kunder!

Det er da satt i drift 8 nye 4G sendere i Hedemark og Oppland : LJØSHEIM/HYGGA, TRYSIL SØR/TRYSIL SØR, NATTERUDSTILEN SKIANLEGG/EFTASTJERNET, HUNDERFOSSEN/BOB-BANEN, HAFJELLTOPPEN/HAFJELLTOPPEN TELE, NG TEM/MOHEIM og SVINSLÅA/KVITFJELL SØR.

God Jul fra oss på Driftssenteret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Massern: Jeg har aldri hatt problemer med hverken ucan2 eller netcom vertfall. Nå har jeg bare reint netcom-abb for tia og kommer nok til å fortsette med det, men ucan2 skapte aldri noe trøbbel for meg vertfall, så bra at de ordna opp med dere også. :)

Nei, ikke jeg heller. Byttet til Netcom fra Ucan2 (hatt Ucan2 i 5år før jeg byttet) når jeg fikk meg smarttelefon, og begge er seriøse som få. Han synes det var rart at systemet var sånn, han fra Ucan2, men det var 5min med jobb for han, så nå er det i orden. Tommel opp at de innrømte glippen og ordnet opp i det så kjapt: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ha Galaxy S2 LTE!!! Satan så lenge det skal være å vente når man virkelig gleder seg til noe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er forskjell på den og Galaxy S2, da? Dama får ihvertfall en S2 til jul, og tror det holder i massevis for hu som ikke har hatt smarttelefon før:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forskjellen er litt større skjerm(litt bedre også påstås det), kjappere prosessorkjerner, den kan brukes som hotspot(at du trådløst kan bruke den som et internetmodem mot en pc med trådløst nettverkskort), den har støtte for 4G(Eller LTE som det egentlig heter, men de fleste bruker feilmessig 4G som benevnelse på det nyeste nettet) som gir helt råe hastigheter på nettbruk. Og sikkert litt til..

http://www.amobil.no/artikler/samsung_galaxy_s2_lte_s_ii/101709

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ting som dama ikke har bruk for, altså: smil : Rart S2 ikke kan brukes som hotspot, for det kan jo til og med den utdaterte Desiren min:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på den kan det via wifi? Den kan nok brukes via bluetooth eller kabel på vanlig S2, men ikke bruke wifi til å få pc'n på nett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, WIFI Hotspot - gjort det flere ganger når det ræva nettet her har streika:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det snodig at de ikke har dette på disse modellene ja, men da er det jaggu på tide :D

Den hotspot-løsningen er en av grunnene til at jeg venter på LTE-modellen, pga da slipper jeg ektra abb. for mobilt internet på laptopen i lastebilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg trodde det var standard på de fleste smarttelefoner, men så veit jeg ikke mye om dette her heller:D

Kjekt så man ikke trenger dobbelt opp, ja:) Du trives med kjøringen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har alltid trivdes langs veien :) Er mest frøkna som ikke er liiiike fornøyd med å sove alene hele uka..

Jeg bytter arbeidsgiver nå i romjula da, fikk et tilbud hos et større firma jeg ikke kunne si nei til. Heldigvis var sjefen forståelsesfull og sa at om jeg ikke skulle trives i den nye jobben så måtte jeg bare si fra så fikk jeg begynne hos han igjen. Og det er jo alltid greit å vite :)

Blir fortsatt å kjøre Scania flissett da, men nå blir det en hvit topline med Vang-sett og litt mer fast kjøring. Har aldri blitt komfortabel med å drive som ei lita hore og ikke vite om morran hvor en skal om kvelden.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra:) Jeg synes også at å være på veien er helt knall.

Hva slags firma begynner du hos, om du vil dele det? Må legge ut bilde av den lastebilen du kommer til å kjøre, så man veit hva man skal se etter på veien: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal begynne hos Veglo, et firma som er stasjonert på Stjørdal. Derfor tar jeg toget nordover til jul i morra tidlig, og tar med meg bilen ned igjen.

Er faktisk litt usikker på hvilken eksakt bil jeg får, men den står ferdig klargjort til meg 3. juledag vet jeg, og det gledes!

Men bilder kommer nok ja, ingen fare for annet :)

Om det blir denne vet jeg ikke, men den vil nok ligne veldig på denne vertfall!

DSC01246.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres og ser meget bra ut: ja : Kan da ikke være den verste skyssen å farte rundt i det der!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, den sorte er "tøffere" å se til liksom, og en jævla godt oppbygd bil. Men denne hvite fungerer så og si like godt, vertfall til den kjøringa den går på. Den sorte jeg akkurat parkerte har en fordel med at den har sideåpning på begge sidene, så litt mer fleksibel og lettere å få gjort fast ting etter de er kommet inn på bilen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hoho koslig med ny vinterjakke, Jubileumskonjakk og 10000kr i julegave fra jobben:)

God jul alle sammen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brage: Når du tak i noen av disse senderne? Da trenger du strengt tatt ikke fast internet lenger..

Hakke peiling på sånt jeg...

Har ikke Netcom heller, om det har noe å si :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver å ser meg om etter ny tv... har 5000 jeg kan bruke... led så klart å 40 eller 42" men bør man ha 100hz? Den som frista meg hadde 50hz.. spiller en del ps3 har det mye å si?

Hvorfor absolutt led? Billige led tver er dårligere en LCD. Og spiller du mye hvor det er raske bevegelser vil du ha 100 hz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat kjøpt en 50" 3D Plasma fra Samsung, og er strålende fornøyd!

Riktignok litt dyrere enn 5k.

Hatt 3 stk Samsung over 40", og vært strålende fornøyd med alle. I motsetning til et par Panasonic tv'r jeg har hatt/vært borti.

Men hadde jeg vært deg Anders, hadde jeg spart en høvding til. Merkelig hvor stor forskjellen er fra 5k til 6k. (ihvertfall LCD)

Sikkert noen som er uenig men .. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hatt 3 stk Samsung over 40", og vært strålende fornøyd med alle. I motsetning til et par Panasonic tv'r jeg har hatt/vært borti.

Men hadde jeg vært deg Anders, hadde jeg spart en høvding til. Merkelig hvor stor forskjellen er fra 5k til 6k. (ihvertfall LCD)

Spar gjerne litt til og gå opp til 7-8k også.. Kjøpte meg enn 40" Sony 200hz 3D led tv i høst, jeg er strålende fornøyd :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som er klar for julegaver eller??

17 timer igjen for min del :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer samsung led på salg i romjula til riktig pris... :) det som er dumt er at jeg må handle på elkjøp da... det er 46" å 100hz så da skal jeg klare meg en stund..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.