Anbefalte innlegg

Kommer samsung led på salg i romjula til riktig pris... :) det som er dumt er at jeg må handle på elkjøp da... det er 46" å 100hz så da skal jeg klare meg en stund..

Hva er dumt med det? Handlet nesten alt der jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er dumt med det? Handlet nesten alt der jeg.

nja dumt var kansje litt feil. handla mye der jeg å men synnes de er litt trege på kundebehandling osv.. men ellers greit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nja dumt var kansje litt feil. handla mye der jeg å men synnes de er litt trege på kundebehandling osv.. men ellers greit.

dem er i vertfall bedre en expert det er dålig butikk det. hehe. er jo egntlig jævlig greit med den kølapp greien da. får da trenger man ikke og passe på at noen sniker seg fåran hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dem er i vertfall bedre en expert det er dålig butikk det. hehe. er jo egntlig jævlig greit med den kølapp greien da. får da trenger man ikke og passe på at noen sniker seg fåran hehe.

expert har jeg aldrig handla på så. jo greit med kølapp osv.. men er no dritt når du vet hva du skal ha. Som oftes så synnes jeg det er greit å gå fort inn si hva jeg skal ha å ut igjen.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

expert har jeg aldrig handla på så. jo greit med kølapp osv.. men er no dritt når du vet hva du skal ha. Som oftes så synnes jeg det er greit å gå fort inn si hva jeg skal ha å ut igjen.. :)

jeg skal som regel ha noe billig men så går jeg ut med noe som er mye beddre for er ikk enoe vits og kaste bort så mye penger på noe når du kan lege på noen tusen lapper og få noe mye bedre. hehe for en del år siden skule jeg ha en billig 50" kom hjem med en dyr 46"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal som regel ha noe billig men så går jeg ut med noe som er mye beddre for er ikk enoe vits og kaste bort så mye penger på noe når du kan lege på noen tusen lapper og få noe mye bedre. hehe for en del år siden skule jeg ha en billig 50" kom hjem med en dyr 46"

Kunne gjerne brukt mere en 5 tusen på tv.. men synnes det ikke er no poeng. poenget er at den nye er bedre en den gamle å det er ikke så vannskelig å få til.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som er klar for julegaver eller??

17 timer igjen for min del :P

Ble ferdig i går:p Ble ny PS3-kontroll og ny 10m HDMI-kabel til meg selv i samme slengen også:D Greit med bekjentskaper på Elkjøp, for da ble det halv pris på alt også!

Nå er det snart å hoppe inn i dressen og reise mot Biri:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brage er på TV nå:D Dansa med i smukk dame, så jeg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God Jul Godt folk, nå trenger jeg en dram ass!

Skåååål på julekvelden :venner: :venner:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk fornøyde med julegavene de fikk? :) Jeg er ihvertfall meget fornøyd, og ser sannelig ut som det blir et 60D på meg i nær fremtid også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ferdig i går:p Ble ny PS3-kontroll og ny 10m HDMI-kabel til meg selv i samme slengen også:D Greit med bekjentskaper på Elkjøp, for da ble det halv pris på alt også!

Nå er det snart å hoppe inn i dressen og reise mot Biri:)

HDMI-kabel fikk du kanskje halv pris på, men ikke ps3-kontroller ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HDMI-kabel fikk du kanskje halv pris på, men ikke ps3-kontroller ;)

Ble 100,- mer enn halv pris på alt jeg kjøpte, så da fikk jeg isåfall PS3-kontrollen for 400,-. Resten var halv pris;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt får ihvertfall bedre på testen på Akam, og ikke koster det så veldig mye mer heller. Skal få mitt 40D for 900,- mer, Ola, men det er uten objektiv, da:) Kit-objektivet som er med det du linker til er jo det dårligste objektivet man får fatt på omtrent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, skal bare ha noe som funker til en grei pris, men kan da ikke være så dårlig?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan lese om det her. Sikkert helt greit, men man får jo semiproffe kameraer for en liten ekstra slant nå som er ca. like gamle som det du linker til, så da hadde ikke valget mitt vært vanskelig:)

Men for en som er vant med vanlig digitalkamera eller mobilkamera er det garantert mer enn bra nok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk stort verktøyskap med hjul og digitalt videokamera av kjærringa :D Ellers ble det parfymer, gavekort, snop, blåklokke glass, sengesett +++ :)

Tror dette ble det første året ever jeg ikke har fått sokker eller undertøy generelt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan lese om det her. Sikkert helt greit, men man får jo semiproffe kameraer for en liten ekstra slant nå som er ca. like gamle som det du linker til, så da hadde ikke valget mitt vært vanskelig:)

Men for en som er vant med vanlig digitalkamera eller mobilkamera er det garantert mer enn bra nok.

Ane(dama til Kim) sier det er det er for lite i grepet, veit du noe om dette?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ane(dama til Kim) sier det er det er for lite i grepet, veit du noe om dette?:)

Ja, det er et lite kamera. Jeg hadde 350D som førstekamera, og det er så lite at det er vondt å holde i i forhold til f.eks mitt 40D. Søstera til dama har kjøpt et sånt lite Canon kamera (tror det er 1100D - det er ihvertfall et kamera som har bedre specs på papiret enn mitt), men det er så lite at det blir knølete å bruke det, synes jeg. Må også styre lukkertid, blender, ISO osv på selve kameraskjermen, mens på mitt er det en enkel digital skjerm som man ser disse innstillenge på - mye bedre etter min mening:)

Prisspranget opp til mitt er ikke så altfor mye, og objektiv kan du kjøpe for en slikk og ingenting på Ebay. F.eks det kit-objektivet som følger med det 1000D du linket til, får du for 6-700,- på Ebay:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.