Anbefalte innlegg

Slapp i dag jeg gitt :P

Men var da ute å testa litt nysnø før i dag! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mads Kristian, funker det kamera ditt fint til hobby bruk?: ) Mye må jeg regne med igjen for ett objektiv som er bedre enn orginalt?:) Har litt lyst på: )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal få det billigere enn 2400,- hvis du bestemmer deg i dag:p Jeg er desperat etter nytt kamera nå:D

Ja, det fungerer kjempebra, og det kommer mye an på hva slags objektiv du bruker på hvilket resultat du får. For noen som er vant med mobil- eller kompaktkamera, så er det jo en oppgradering til de grader. Kit-objektivet fungerer også mer enn bra nok for noen som nettopp har fått seg kameraet, og disse får du jo bokstavelig talt kastet etter deg på Ebay. Kamerahuset er bra nok i mange år fremover, så du trenger bare å spe på med et nytt objektiv når du føler for det. Ser at likt objektiv som jeg bruker nå, Sigma 28-70mm F2.8, koster ca. 2500,- på Ebay:) Tamron 17-50 F2.8 får du enda billigere. Men det er mange objektiver som ikke koster noe særlig som er bra også. Jeg liker å ha en fast blender på mine objektiv, men jeg er kanskje litt sær.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal få det billigere enn 2400,- hvis du bestemmer deg i dag:p Jeg er desperat etter nytt kamera nå:D

Ja, det fungerer kjempebra, og det kommer mye an på hva slags objektiv du bruker på hvilket resultat du får. For noen som er vant med mobil- eller kompaktkamera, så er det jo en oppgradering til de grader. Kit-objektivet fungerer også mer enn bra nok for noen som nettopp har fått seg kameraet, og disse får du jo bokstavelig talt kastet etter deg på Ebay. Kamerahuset er bra nok i mange år fremover, så du trenger bare å spe på med et nytt objektiv når du føler for det. Ser at likt objektiv som jeg bruker nå, Sigma 28-70mm F2.8, koster ca. 2500,- på Ebay:) Tamron 17-50 F2.8 får du enda billigere. Men det er mange objektiver som ikke koster noe særlig som er bra også. Jeg liker å ha en fast blender på mine objektiv, men jeg er kanskje litt sær.

I morra a?:P

Men noe billig og grett i begynnelsen da? Sånn att det man kan oppgradere seg etterhvert:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, bestem deg i dag, få samme pris i morra:p 2200,- med lader og minnekort burde ikke være en upris.

Sigma 18-200mm er et helt greit objektiv for en billig penge. Mye zoom og fungerer bra som allround-objektiv, men minuset er at det ikke har fast blender (i mitt hode). Brukt det mye selv, og det er slettes ikke dumt i forhold til hva man betaler:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, bestem deg i dag, få samme pris i morra:p 2200,- med lader og minnekort burde ikke være en upris.

Sigma 18-200mm er et helt greit objektiv for en billig penge. Mye zoom og fungerer bra som allround-objektiv, men minuset er at det ikke har fast blender (i mitt hode). Brukt det mye selv, og det er slettes ikke dumt i forhold til hva man betaler:)

Bestemmer meg i morra så er det slettes ikke mulig jeg kjøper det i morra: )

Har du link da? Er det på ebay eller på det norske markedet?: )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, bare å gi beskjed fortløpende. Jeg har ikke bruk for det lenger, for mest sannsynlig fått nytt kamera i boks nå:)

Link til det nevnte Sigma-objektivet. Sikkert 3-400,- å spare på det å kjøpe det brukt også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, bare å gi beskjed fortløpende. Jeg har ikke bruk for det lenger, for mest sannsynlig fått nytt kamera i boks nå:)

Link til det nevnte Sigma-objektivet. Sikkert 3-400,- å spare på det å kjøpe det brukt også.

Gir deg beskjed i morra jeg:)

Okei, takker for hjelp du;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig med folk ute i gågata på Lillehammer 1. nyttårsdag kl. 18.00 :P

IMG_5046.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mads kristian, noen skader på det kameraet da?:-) hva utgjør rens ?:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun vanlig bruksskader. Ingen sprekker eller store styggedommer. Det "verste" er nok under kameraet fra den tiden jeg ikke hadde stativ, men kameraet fremstår som helt og pent. Jeg har behandlet det veldig pent, og det har fungert uten ett eneste feilslag som sagt.

Står noe om rensing her. Mitt har automatisk sensorrens, så sensoren blir renset hver gang man skrur av kameraet. Koster ikke mye å få renset det skikkelig hos f.eks Japan Photo:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er det og bytte ut uorignalt xenon kit med bi xenon får man til det på noe ortlig måte? og vil man da få 4 full lys vis jeg fortsatt har kite som sitter i fjernlysa mine?

har dem pære på biltema? skule hatt inn igen noe bilig pør da jeg vurdere og skifte begge kiten. da full lyse tar lang tid før dem begynner å lyse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun vanlig bruksskader. Ingen sprekker eller store styggedommer. Det "verste" er nok under kameraet fra den tiden jeg ikke hadde stativ, men kameraet fremstår som helt og pent. Jeg har behandlet det veldig pent, og det har fungert uten ett eneste feilslag som sagt.

Står noe om rensing her. Mitt har automatisk sensorrens, så sensoren blir renset hver gang man skrur av kameraet. Koster ikke mye å få renset det skikkelig hos f.eks Japan Photo:)

Okei:-D høres bra ut:-D

2000,- og hentes på onsdag?:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2100,-, og vi kan møtes på Gjøvik f.eks på Onsdag:) Done deal?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ordens vettu:) Skal til Vivian da så passer greit det:) Nummer?:)

Gamlinga skal være med å bruke det så er det med noen bruksanvisning?: ))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger ikke bruksanvisning ola!! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ordens vettu:) Skal til Vivian da så passer greit det:) Nummer?:)

Gamlinga skal være med å bruke det så er det med noen bruksanvisning?: ))

Flotters! 99462375. Send SMS, for ikke sikkert jeg får tatt telefonen:)

Dessverre, eske og alt sånn ble bort i all flyttinga som var for noen år siden, så det har jeg dessverre ikke lenger. Finnes på nett hvis du søker litt, både på engelsk, svensk og dansk (norsk finnes visstnok ikke). Fåes også kjøpt av Canon fortsatt.

Er ikke så komplisert; du trenger bare å bry deg om lukkertid, blender og ISO i første omgang, og masse guider på hvordan dette fungerer finnes på det o' store Internettet.

Setter annonsen som solgt nå, btw!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:D Ja, her har det vært noen annonseringer, kjøp/salg og svarte penger i omløp!

Svarte penger var bare tull, hvis noen skulle finne på å ta noe fra meg seriøst:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svarte penger var bare tull, hvis noen skulle finne på å ta noe fra meg seriøst:P

: haha :: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åååååh tror dere det var hardt og begynne i ny jobb idag eller ?? , når jeg var på super-duper-klarer-ikke-og-gå-Fylla på nyttårsaften som ble avsluttet med 90% shot kl 05.00 1-nyttårsdag :P

Å fyllesyk i går ja!!!!:shf:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fylla suger, rusa på livet er det som duger!

Da har jeg annonsert GTen, folkens. Klikk her for annonse:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

med en gang du får deg en mk2/3 igjen Mads så er nok bilinteressa tilbake ska du se :D;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg tror også, for jeg er avhengig av en Golf virker det som: gråter : Blitt litt lei sånn derre "må-gjøres-skruing", og vil heller ha en bil som jeg kan gjøre ting man ikke må gjøre med. Felger og senk og sånn: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.