#12201 Skrevet Januar 2, 2012 Ser den altså er jo mye mer morro å hive på senk osv en å drive å skru i evigheter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12202 Skrevet Januar 2, 2012 Ja, fydda! Senk, felger og annet tull som er moro:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12203 Skrevet Januar 2, 2012 men kan fort bli dyrt haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12204 Skrevet Januar 2, 2012 Det som er bakdelen med denne bilhobbyen, ja: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12205 Skrevet Januar 2, 2012 men kunne aldri tenkt meg å kjøre en org bil uten noe minus vinterbilen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12206 Skrevet Januar 2, 2012 Det er godt å kjøre en original bil etter at man har kjørt en skamsenka en lenge, men det er jammen meg godt å komme tilbake til den skamsenka bilen etter å ha kjørt en original lenge også Ikke lenge til sommeren igjen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12207 Skrevet Januar 2, 2012 vintern er det godt å kjøre en høy å litt mykere bil, men deilig å setta seg i en lav stiiiiv bil til våren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12208 Skrevet Januar 2, 2012 Flotters! 99462375. Send SMS, for ikke sikkert jeg får tatt telefonen:) Dessverre, eske og alt sånn ble bort i all flyttinga som var for noen år siden, så det har jeg dessverre ikke lenger. Finnes på nett hvis du søker litt, både på engelsk, svensk og dansk (norsk finnes visstnok ikke). Fåes også kjøpt av Canon fortsatt. Er ikke så komplisert; du trenger bare å bry deg om lukkertid, blender og ISO i første omgang, og masse guider på hvordan dette fungerer finnes på det o' store Internettet. Setter annonsen som solgt nå, btw! Okei: ) Når kan du møte meg på gjøvik? Ca 18.30 eller rundt 9-halv 10?:; ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12209 Skrevet Januar 2, 2012 Gleder meg til å kjøre skamsenka bil igjen jeg å! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12210 Skrevet Januar 2, 2012 Herregud jeg irriterer meg over alle skattene og drit! Betaler jo nesten 40% skatt og så når vi skal kjøpe noe så er det også 25% skatt. Så blir jo faen meg 60-70% av lønna som går til staten! og enda må vi betale for alt likevel! Som årsavgift, bompenger osvosvosv! Er jo ikke rart "inntekten" i norge er så høy.. Hadde forresten min første treningsøkt i dag på et par år. Tror det kjennes i mårra! heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12211 Skrevet Januar 2, 2012 Okei: ) Når kan du møte meg på gjøvik? Ca 18.30 eller rundt 9-halv 10?:; ) Sistnevnte, for ratt så er jeg ikke hjemme igjen fra jobb før den tid:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12212 Skrevet Januar 2, 2012 Sistnevnte, for ratt så er jeg ikke hjemme igjen fra jobb før den tid:p Okei, da snakkes vi på meldinger: D Flink du a Pål, jeg selv har lånt meg bil og biltralle for å hente passat`n i dag, den skal byttes ut til sommern!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12213 Skrevet Januar 2, 2012 Ingen som har Golf 3 bensinpumpe liggende da? ref tråd: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=228792 HASTER!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12214 Skrevet Januar 2, 2012 hakke du audin som bil nr 2 a ? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12215 Skrevet Januar 3, 2012 jo stemmer det, men nå ble det vel heller ikke sagt at det var "min" bil nr 2 hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12216 Skrevet Januar 3, 2012 Ingen som har Golf 3 bensinpumpe liggende da? ref tråd: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=228792 HASTER!! Hadde de ikke på biltema? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12217 Skrevet Januar 3, 2012 Æsj, da ble denne snappet rett foran nesa mi Var holdt av ut dagen i går, og jeg sa jeg skulle ha den om den personen ikke skulle ha bilen ;p http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32442310 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12218 Skrevet Januar 3, 2012 Blir vel 2002 Passat 1,9TDi Highline 4motion på meg til helga nå Tihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12219 Skrevet Januar 3, 2012 Blir vel 2002 Passat 1,9TDi Highline 4motion på meg til helga nå Tihi Anbefales! Har en sånn på tunet selv. Men pass på om bilen er chippet, da ryker det en del ting fort om bilen har litt km på ryggen. Vi tok både clutch og IC en måned etter chip, og bilen har gått 250.000. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12220 Skrevet Januar 3, 2012 (endret) Noen som har no tusinger(LYS) liggende og slenge? sku hatt no billig på audin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12221 Skrevet Januar 3, 2012 disse lyser bra har slike på jobb bilen ikke så verst pris heller http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=1471580&CarReference_ID=-1&CategoryType_ID=12 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12222 Skrevet Januar 3, 2012 (endret) Kim: Sorry, har bare ferdigutfylte sjekker på minimum 50K... Edit: juks å endre innlegg etter det har kommet svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12223 Skrevet Januar 3, 2012 Kim:Sorry, har bare ferdigutfylte sjekker på minimum 50K... hahaha:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12224 Skrevet Januar 3, 2012 Jeg trenger tusinger (penger), så send en sjekk til meg, Brage! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12225 Skrevet Januar 3, 2012 Jeg trenger tusinger (penger), så send en sjekk til meg, Brage! Jeg har nettopp hacket nettbanken din, og nei, det gjør du ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...