#12226 Skrevet Januar 4, 2012 Jeg har nettopp hacket nettbanken din, og nei, det gjør du ikke. Selv om jeg har penger, så er det ikke dermed sagt at jeg ikke har behov for mer, vel? Jeg trenger 50 000,- til å kjøpe meg en Lada, skjønner du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12227 Skrevet Januar 4, 2012 Ah, da er det greit. Men du trenger jo penger til avgifter, senkesett, turbokit osv? Sender deg en på 125K jeg da, burde holde det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12228 Skrevet Januar 4, 2012 kan hjelpe deg å bli kvitt noen sjekker jeg brage 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12229 Skrevet Januar 4, 2012 Da kan jeg glede meg til sommeren ser jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12230 Skrevet Januar 4, 2012 Da kan jeg glede meg til sommeren ser jeg huh.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12231 Skrevet Januar 4, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=228180 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12232 Skrevet Januar 4, 2012 Grattis!! Litt misunnelig på den sitte-på-turen der altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12233 Skrevet Januar 4, 2012 ja var jo bombe at mjøsa tok for seg i dene trekningen også heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12234 Skrevet Januar 4, 2012 (endret) Ah, da er det greit.Men du trenger jo penger til avgifter, senkesett, turbokit osv? Sender deg en på 125K jeg da, burde holde det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12235 Skrevet Januar 4, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=228180 haha, jævlig bra!!! Du MÅ ha med deg go pro kamera og filme dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12236 Skrevet Januar 4, 2012 Ich habe nich kamera:( Ola hast das kamera istedenfor. Hva tror kamerafolket her, kjøpe nytt 60D hos Fotovideo eller finne et brukt 60D? Koster jo bare snaue 7000,- hos Fotovideo, og de fleste brukte ligger jo omtrent i samme prissjiktet, litt avhengig om det er med objektiv eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12237 Skrevet Januar 4, 2012 : eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12238 Skrevet Januar 4, 2012 jeg er nok så ny her men skulle fått tak i noen vacn klistemerker og skilt plater, er det noen i lokal laget som har det eller må jeg bestille en plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12239 Skrevet Januar 4, 2012 jeg er nok så ny her men skulle fått tak i noen vacn klistemerker og skilt plater, er det noen i lokal laget som har det eller må jeg bestille en plass? Send en PM til Vivian Aaskjær, hun er leder i lokallaget, og har begge deler. Hun befinner seg i Gjøvikområdet. Velkommen skal du være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12240 Skrevet Januar 4, 2012 Takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12241 Skrevet Januar 4, 2012 (endret) Send en PM til Vivian Aaskjær, hun er leder i lokallaget, og har begge deler. Hun befinner seg i Gjøvikområdet. Velkommen skal du være flink du er i dag er jo nesten så fortener dagens andre stjerne jo hehe her er foresten noe alle burde se på og til passe ferien sin etter. Mjøstreff 2012 - 28.-29. Juli - Hunderfossen Camping 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12242 Skrevet Januar 4, 2012 her er foresten noe alle burde se på og til passe ferien sin etter. Mjøstreff 2012 - 28.-29. Juli - Hunderfossen Camping Dit kommer jeg garantert! Selv om jeg ikke får ferdig passaten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12243 Skrevet Januar 4, 2012 Linken fungerer ikke her, Egil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12244 Skrevet Januar 4, 2012 Linken fungerer ikke her, Egil. prøv den nå da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12245 Skrevet Januar 4, 2012 Nå den fongere, kamerat! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12246 Skrevet Januar 5, 2012 Dit kommer jeg garantert! Selv om jeg ikke får ferdig passaten Det er riktig innstilling I den perioden jeg har vært medlem har jeg så og si vært med på samtlige treff uten bil som ikke har noe på et treff å gjøre. Men det er utrolig sosialt. Og det er det som er morro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12247 Skrevet Januar 5, 2012 jeg er nok så ny her men skulle fått tak i noen vacn klistemerker og skilt plater, er det noen i lokal laget som har det eller må jeg bestille en plass? Velkommen her er foresten noe alle burde se på og til passe ferien sin etter. Mjøstreff 2012 - 28.-29. Juli - Hunderfossen Camping har dere gått bort ifra "beste luftkjølt" på premieringa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12248 Skrevet Januar 5, 2012 haha, jævlig bra!!! Du MÅ ha med deg go pro kamera og filme dette Hehe. Har du kamera å låne bort så gjør jeg det gjerne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12249 Skrevet Januar 5, 2012 har dere gått bort ifra "beste luftkjølt" på premieringa? Er der nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12250 Skrevet Januar 6, 2012 Faen.. Plages med at bilen tømmer seg for strøm i løpet av uka.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...