#12251 Skrevet Januar 6, 2012 Fredag og helg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12252 Skrevet Januar 6, 2012 Hadde ikke manifold til deg, Arnstein! Men han her på raufoss har jo en: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=210591 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12253 Skrevet Januar 6, 2012 Måtte prøve noe nytt idag!! : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12254 Skrevet Januar 6, 2012 du må legge den inn i "du gjør det feil" også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12255 Skrevet Januar 6, 2012 du gjør det riktig mener du vel ? : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12256 Skrevet Januar 6, 2012 var det deg jeg møtte i dala i dag?møtte en helt lik bil,med samme fargen på felgene også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12257 Skrevet Januar 6, 2012 var det deg jeg møtte i dala i dag?møtte en helt lik bil,med samme fargen på felgene også ja jeg blinka å hilsa uten no reaksjon: rolleyes hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12258 Skrevet Januar 6, 2012 jeg så antydning til at noen hilste,men hadde litt dårlig sikt øverst på ruta ,+ at jeg ikke kunne huske at jeg kjenner noen som kjører en sånn audi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12259 Skrevet Januar 6, 2012 aha heheh men ja jeg kjører den gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12260 Skrevet Januar 6, 2012 legge ut bilder av rotebula a gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12261 Skrevet Januar 6, 2012 legge ut bilder av rotebula a gitt ekke så rotete 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12262 Skrevet Januar 6, 2012 Hadde ikke manifold til deg, Arnstein! Men han her på raufoss har jo en: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=210591 oki 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12263 Skrevet Januar 7, 2012 Subaru'n skal selges for overgang til transporter da jeg trenger mer plass Rop ut om noen veit om noen som kunne være intressert !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12264 Skrevet Januar 7, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2475440#post2475440 noen som har Speedometer til meg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12265 Skrevet Januar 7, 2012 (endret) Nei, men har ei girkasse til deg http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2475456#post2475456 Noen som har s4 calipere? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2475451#post2475451 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12266 Skrevet Januar 7, 2012 Subaru'n skal selges for overgang til transporter da jeg trenger mer plass Rop ut om noen veit om noen som kunne være intressert !! Nei skal du selge den som er blitt så kul Lars Andreas. Det var kjedelig, men fin er den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12267 Skrevet Januar 7, 2012 Overlgen Petter, Kim Rune og Ola var i går a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12268 Skrevet Januar 7, 2012 Jeg hilste når jeg skjønte det var deg; ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12269 Skrevet Januar 7, 2012 Jeg tror jeg fant strømtjuven min.. Ene reléet som styrer ekstralysa klikka for meg i dag, så det først når jeg parkerte utenfor Biltema, da blitza det som faen i ene ekstralyset.. Og mens jeg var inne på Clasern på Maxi så hadde samme lyset skrudd seg på fullt. Altså må det være noe krøll i reléet som gir strøm til ballasten så lyset skrur seg på.. Jeg nappa ut ledningene inn på reléene, så får jeg se om jeg har strøm til neste helg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12270 Skrevet Januar 7, 2012 noen som har handlet av qwt(quality wheels and tuning) før?kjappe?vurderer og bestille meg bsr eksos fra dem,før jeg brenner bort all rustbeskyttelsen under:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12271 Skrevet Januar 7, 2012 hilste en av gangene joachim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12272 Skrevet Januar 7, 2012 Overlgen Petter, Kim Rune og Ola var i går a ikke lett når du ikke hadde lik bil som før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12273 Skrevet Januar 7, 2012 Overlgen Petter, Kim Rune og Ola var i går a Var det du eller Mats som hilste på meg før i dag ved maxi ? Aner ikke hva folk kjører mere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12274 Skrevet Januar 7, 2012 Herreguuud så kjedelig og tungvindt det er uten bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12275 Skrevet Januar 7, 2012 Oooops.. Frøkna har visst glemt at bilen hennes skal/skulle på EU-kontroll gitt.. Noen som har tips til verksted som tar slikt på kort varsel? Hva koster en slik kontroll for tia? Det er en bensinbil, citroen xsara eller hva den heter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...