#12276 Skrevet Januar 8, 2012 ca. 500 kr eller under 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12277 Skrevet Januar 8, 2012 Oooops.. Frøkna har visst glemt at bilen hennes skal/skulle på EU-kontroll gitt..Noen som har tips til verksted som tar slikt på kort varsel? Hva koster en slik kontroll for tia? Det er en bensinbil, citroen xsara eller hva den heter. Furnes auto. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12278 Skrevet Januar 8, 2012 Idioter finnes det over alt.. Kan virke for at de opptrer tettere i østen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12279 Skrevet Januar 8, 2012 så da ut som han koste seg da. har det itte mere artig en det man gjør det til selv. hadde vert artig og sett med full laste. se om han hadde hatt like god kontroll da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12280 Skrevet Januar 8, 2012 Mr. Bakken, ser du innom denne tråden nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12281 Skrevet Januar 8, 2012 Mr. Bakken, ser du innom denne tråden nå? Hum? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12282 Skrevet Januar 8, 2012 Steadicam, det har du litt peiling på, ikke sant? Mangler fortsatt kamera og veit ikke om filminteressen tar overhånd heller, men hva av det billigste er det som er bra for en amatør her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12283 Skrevet Januar 8, 2012 Har ikke så veldig god erfaring med det, men littt har jeg.. Tror det beste til en billig penge er flycam/glidecam.. Men de er håpløse å balansere.. Ellers er de som ligner på merlin gode, bare pass på at de skal klare å stabilisere rundt 1 kg Søk litt på google/ebay, sitter ikke på pc nå så får ikke linket til noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12284 Skrevet Januar 8, 2012 Steadicam JR som man får kjøpt brukt på Ebay var visst ganske så bra i forhold til prisen, etter hva jeg har funnet ut. Kikke litt mer på Ebay etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12285 Skrevet Januar 8, 2012 Så ikke så værst ut det Men, jeg hadde flycam 2000 (tror jeg det var) og kamera + stabilisern + vektene endte jo opp på rundt 3 kg.. jeg var veldig gla for at jeg hadde armbrace i tilegg for å si det sånn.. Neste jeg skal ha så må jeg ha noe man stropper fast til ryggen med en arm som holder kamera.. Men skal heller oppgradere noe annet først.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12286 Skrevet Januar 8, 2012 hva koster noe slikt Haavard? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12287 Skrevet Januar 8, 2012 Flere menn er i garderoben av golfklubben i Skjomen .. En mobiltelefon på en benk ringer og en mann slår på handsfree funksjon og begynner å snakke. Alle andre i rommet stopper opp å lytter. MANN: "Hei" KVINNE: ". kjære, det er meg Er du på klubben?" ... ... MANN: "Ja" KVINNE: " Jeg er i butikkene nå, og fant denne vakre skinnjakken Det koster bare 10000 Er det OK hvis jeg kjøper den" MANN: "Jada, gå før den hvis du liker den så mye." KVINNE: ". Jeg stoppet også på Mercedes forhandler og så de nye 2012-modellene, jeg så en jeg virkelig likte." MANN: "Hvor mye?" KVINNE: " 2 500 000" MANN: "OK, men for den prisen vil jeg ha den med alt tillegsutstyret." KVINNE: ". Flott, og en ting til ... huset jeg ønsket i fjor er tilbake på markedet, de forlanger 8 millioner for det". MANN: "... Vel, så gi dem et tilbud på 7 millioner, De vil sannsynligvis godta det, Hvis ikke kan vi gå en ekstra million, det er egentlig en ganske god pris" KVINNE: ". OK Jeg ser deg senere kjære, jeg elsker deg så mye!" MANN: "Hade, Jeg elsker deg også." Mannen legger på. De andre mennene i garderoben står bare å gaper og stirrer forbauset på ham. Han snur seg rundt og spør: "Vet noen hvem denne telefonen tilhører?... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12288 Skrevet Januar 8, 2012 hva koster noe slikt Haavard? Mye.. er man heldig så kommer man over noe til under 1000 dollar på bukta.. Men de fleste er over.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12289 Skrevet Januar 8, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12290 Skrevet Januar 8, 2012 Vurderer og konvertere fra vag produkter jeg: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30543097 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12291 Skrevet Januar 8, 2012 Så ikke så værst ut det Men, jeg hadde flycam 2000 (tror jeg det var) og kamera + stabilisern + vektene endte jo opp på rundt 3 kg.. jeg var veldig gla for at jeg hadde armbrace i tilegg for å si det sånn.. Neste jeg skal ha så må jeg ha noe man stropper fast til ryggen med en arm som holder kamera.. Men skal heller oppgradere noe annet først.. hehe Ja, det der må jo være når man blir totalt bitt av basillen. Må først prøve å filme litt først, så vurdere om man skal investere i en enkel steadicam og så kan man ta helt av:D Gikk på en smell i stad, så nå er 60D, Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS II og Canon EF 50mm F1.4 USM på tur: ja : Får se om jeg selger 55-250mm objektivet eller ei. Hva skal du oppgradere, da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12292 Skrevet Januar 8, 2012 ikke værst! Gratulerer Tenkte å handle meg en Steadicam igjen for wörthersee turen i mai.. Også skal jeg bytte ut Tamron 17-50 f/2.8 objektivet mitt da jeg vil ha noe som tar _gode_ bilder i tilegg.. sikler mye på 17-55 f/2.8`en til Canon.. Ellers sikler jeg på en Rig.. Men,, først skal bilen bli klar mangler bare dekk og montering av litt understell.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12293 Skrevet Januar 8, 2012 Grattis med nytt kamera da Mads 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12294 Skrevet Januar 8, 2012 Takk, Kim Rune:grouphug: ikke værst! Gratulerer Tenkte å handle meg en Steadicam igjen for wörthersee turen i mai.. Også skal jeg bytte ut Tamron 17-50 f/2.8 objektivet mitt da jeg vil ha noe som tar _gode_ bilder i tilegg.. sikler mye på 17-55 f/2.8`en til Canon.. Ellers sikler jeg på en Rig.. Men,, først skal bilen bli klar mangler bare dekk og montering av litt understell.. hehe Jo takk:D Ja, man sikler jo på alt det som koster litt, og sånn er det med både bil og kamera:p Hva slags felger blir det på CCen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12295 Skrevet Januar 8, 2012 blir de som er i avataren min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12296 Skrevet Januar 8, 2012 Ja, selvfølgelig:p Det blir ikke feil. Hva slags steadicam blir det du handler, btw? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12297 Skrevet Januar 8, 2012 Ja, selvfølgelig:p Det blir ikke feil. Hva slags steadicam blir det du handler, btw? Det har jeg ikke bestemt meg for enda,, blir hvertfall ikke noe glidecam lignende type.. Kan vurdere merlin egentlig, eller en god kopi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12298 Skrevet Januar 9, 2012 Stemmer, stemmer. Si ifra hva det blir og hvordan du liker den du kjøper, så må jeg vurdere om jeg skal kjøpe en lignende selv:) Hadde vært kult å lært seg å filmet med speilrefleks! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12299 Skrevet Januar 9, 2012 Skal si ifra jeg Men, steadicam er ikke det viktigste å ha når man skal filme altså.. Kommer langt med stativ og objektiv med høy blenderåpning + ND filter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12300 Skrevet Januar 9, 2012 Nei, det er nok sant. Men med prisen et billig koster, hadde det jo vært moro å prøvd om man blir bitt av basillen. Filter, lønner det seg å kjøpe i Norge eller bare kjøpe et på Bukta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...