#12326 Skrevet Januar 9, 2012 Ikke minst. Fullmåne, blod og tenner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12327 Skrevet Januar 9, 2012 :skummelt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12328 Skrevet Januar 9, 2012 har litt av hvert i skapet her jeg Brage! paracet, ibux, apocillin, forte, 37%, 40%, 60% & 90% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12329 Skrevet Januar 9, 2012 Se her ja. Sto ute i kulda og snakket med Klaus nå. Kom inn, begynte å blø. Helvetes fullmåne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12330 Skrevet Januar 9, 2012 Se her ja. Sto ute i kulda og snakket med Klaus nå.Kom inn, begynte å blø. Helvetes fullmåne... Du kunne ha blitt ute? Neida, god bedring, Brage. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12331 Skrevet Januar 9, 2012 hvor skal man dra vis man skal til syden nå? spanias øyer eller egypt? eller noe annet og ambefale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12332 Skrevet Januar 9, 2012 Sør for Minnesund er en start uansett.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12333 Skrevet Januar 10, 2012 Fikk tilbud om en golf 4 i dag med kaputt 1,4 motor.. mye kan no sånt være værdt da? å går det putte i en 1.6 i en sånn uten å bytte kasse å el nett? hjerne må jo byttes men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12334 Skrevet Januar 10, 2012 Jeg hadde gitt maks 10k. Såfremt den har gått under 200k, og at det er litt "utstyr" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12335 Skrevet Januar 10, 2012 Jeg hadde gitt maks 10k. Såfremt den har gått under 200k, og at det er litt "utstyr" Det jeg tenkte på å.. naboen til fattern som har bilen.. så fattern lurte på om det var noe jeg kunne tjent no penger på.. men å bytte til 1.6 er ikke aktuelt så jeg etter litt googling.. Bilen er greit holdt mener jeg så litt shinning å ny motor så kunne man fort ha tjent noen få lapper på den men.. 1.4 er nok ikke no man får solgt fort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12336 Skrevet Januar 10, 2012 Alt blir solgt fort til rett pris du får nok ikke igjen 40 lapper for den. Men hvis du f.eks. kjøper den for 10, koster på den 10, så ska det vel ikke være umulig å få igjen 30-35 for den? Igjen, såfremt det noe "utstyr" da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12337 Skrevet Januar 10, 2012 Eller selge 3'ern og bruke 4'ern selv da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12338 Skrevet Januar 10, 2012 Eller selge 3'ern og bruke 4'ern selv da? Nei trur jeg beholder den selv.. bedre motor i golf 3... hehe å trenger ikke no mindre motor,,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12339 Skrevet Januar 10, 2012 Ville jeg faktisk heller sjekka hvor mye det hadde kosta å få en 1,8 T vrakbil og flytte over chassi på. Chassibytte er lov vet du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12340 Skrevet Januar 10, 2012 Ville jeg faktisk heller sjekka hvor mye det hadde kosta å få en 1,8 T vrakbil og flytte over chassi på. Chassibytte er lov vet du Klar over det rolf. Men tanken var bare å sette sammen bilen å selge den som orginal.. eieren av bilen har gitt opp trur jeg.. henta en ny golf 1,6 tdi i stedet som kone bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12341 Skrevet Januar 10, 2012 Jeg hadde gitt F, skal jeg være helt ærlig. Slå til hvis du får den 5000,- eller billigere, men ikke ellers. Det er bare min mening:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12342 Skrevet Januar 10, 2012 Golf 4 er ikke verdt stort lenger, desverre. Eller heldigvis om du vil Får jo en kurant GTi helt nede i 40 lapper.. Minus evt prutningsmon;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12343 Skrevet Januar 10, 2012 Nettopp. Verdien på MK4 går ned, mens MK1, MK2 bare går oppover (for de rette bilene). MK3 ruster bort før de rekker å gå opp igjen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12344 Skrevet Januar 10, 2012 Nettopp. Verdien på MK4 går ned, mens MK1, MK2 bare går oppover (for de rette bilene). MK3 ruster bort før de rekker å gå opp igjen:p Heldig jeg da som har en rustfri mk3 Men ser greia.. å har så absolutt ikke tenkt å kjøpe no sånn uten vidre men hadde vært oki å hatt no å gjøre et par uker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12345 Skrevet Januar 10, 2012 Det finnes ikke en rustfri MK3:nana: Bruk heller pengene på Golfen din, eventuelt kjøper du en billig, eldre bil som du fikser opp for samme summen - da har du noe å gjøre i et par uker, og du får mye mer uttelling for pengene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12346 Skrevet Januar 11, 2012 Noen som er oppe? kjeder vettet av meg på jobb.. skjer jo ikke en dritt her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12347 Skrevet Januar 11, 2012 Vet ikke om du blir så sjokkert nå, men jeg er oppe --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=60.848524,11.203431 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12348 Skrevet Januar 11, 2012 Ble kanskje ikke veldig sjokkert nå nei.. Var vel egentlig bare deg jeg ventet skulle svare haha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12349 Skrevet Januar 11, 2012 Bruk heller pengene på Golfen din, eventuelt kjøper du en billig, eldre bil som du fikser opp for samme summen - da har du noe å gjøre i et par uker, og du får mye mer uttelling for pengene:) Skal være enig i det egentlig.. Men da har jeg jo undersøkt litt på forhånd:P Så kan jeg jo vidreformidle til eier hvordan markedet er for no sånn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12350 Skrevet Januar 11, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=229374 Noen som trenger ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...