#12401 Skrevet Januar 13, 2012 Ja, sinnsykt pen! En dag må jeg eie en sånn en selv, det er sikkert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12402 Skrevet Januar 13, 2012 Når jeg får kjøpt meg hus og sitter litt bedre i det så skal jeg ha meg igjen en jeg også.. Kanskje jeg får kjøpt tilbake go'bilen min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12403 Skrevet Januar 13, 2012 Selg Grevlingen og kjøp den nuh:D Noen som er interessert i fotobag, forresten? Canon bag med plass til hus, to objektiver og filter, minnekort etc, etc. Leveres ferdig vasket: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12404 Skrevet Januar 13, 2012 50cm nysnø ekke feil altså og fått brukt audin godt å Bildet fikk meg til å tenke på denne! http://www.youtube.com/watch?v=J-TdCTV7gl4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12405 Skrevet Januar 13, 2012 En litt morsom ting som skjedde på tirsdag.. Jeg ble flytta fra Ahus til Hamar sykehus for videre testing etter at jeg på mandag ble kjørt i ambulanse til Ahus, og ved mottaket på Hamar så ble jeg stelt og tatt tester av av en sykepleier som var jordmor.. Så jeg følte det var på sin plass å si ifra at: "Du, sjøl om det kanskje ser ut som jeg skal til å føde når som helst... så skal jeg ikke det altså..!".. For å si det sånn, det fungerte fint som en ice-breaker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12406 Skrevet Januar 13, 2012 Haha! Bra sagt, Stig Arne. Tipper det ble litt lystigere stemning da Men hvorfor på sykehus å greier? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12407 Skrevet Januar 13, 2012 Bildet fikk meg til å tenke på denne! http://www.youtube.com/watch?v=J-TdCTV7gl4 enda vært samma motor å så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12408 Skrevet Januar 13, 2012 Bildet fikk meg til å tenke på denne! http://www.youtube.com/watch?v=J-TdCTV7gl4 Nice snutt! Har de samme folka lagd noe lengre greier, eller er det alt? Det så jo veldig lovende ut! Oooh, gutta har skills, moro! Haha, nice sving! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12409 Skrevet Januar 13, 2012 ååååh vil ha mere power når jeg ser den siste filmen der!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12410 Skrevet Januar 13, 2012 ååååh vil ha mere power når jeg ser den siste filmen der!!! Slutt å syt a! JEG VIL HA VINTERBIL NÅR JEG SER DEN SISTE FILMEN DER!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12411 Skrevet Januar 13, 2012 Slutt å syt a! JEG VIL HA VINTERBIL NÅR JEG SER DEN SISTE FILMEN DER!!! : smil : får kjøpe da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12412 Skrevet Januar 13, 2012 Ser meg faktisk nødt til det, hvertfall til neste vinter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12413 Skrevet Januar 13, 2012 er morro med en bil det ikke er så nøye med hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12414 Skrevet Januar 13, 2012 I know, har hatt det 3-4 ganger før men tenkte at jeg skulle klare en vinter uten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12415 Skrevet Januar 13, 2012 Arti å kjøre 4motion nå gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12416 Skrevet Januar 13, 2012 Idag har jeg dytta på en S63 AMG:-D Hjelper ikke med 525hk når man møter 3cm (!) med nysnø på flatmark:-p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12417 Skrevet Januar 13, 2012 Her snakker vi vinterkjerre! Var veldig lik min hehehh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12418 Skrevet Januar 13, 2012 I know, har hatt det 3-4 ganger før men tenkte at jeg skulle klare en vinter uten Går ikke en vinter uten vett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12419 Skrevet Januar 14, 2012 Kara.. hva skal jeg feste en slik glasspropp til bakruta med? Rutelim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12420 Skrevet Januar 14, 2012 Kara.. hva skal jeg feste en slik glasspropp til bakruta med? Rutelim? Ja, eller superlim;) Pass på så du får tørket av hvis det tyter over;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12421 Skrevet Januar 14, 2012 Ja, eller superlim;) Pass på så du får tørket av hvis det tyter over;) Okey Blir de proppene tette da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12422 Skrevet Januar 14, 2012 Okey Blir de proppene tette da? Få på akkurat passe så; ) Pleier å gå bra;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12423 Skrevet Januar 14, 2012 Jeg brukte Svart Rotabond lim.. er vel best å bruke noe silikonlignende stoff og ikke Superlim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12424 Skrevet Januar 14, 2012 Jeg brukte Svart Rotabond lim.. er vel best å bruke noe silikonlignende stoff og ikke Superlim Hva med tec7? http://www.novatech.as/Default.aspx?ID=335&M=News&PID=682&NewsID=64 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12425 Skrevet Januar 14, 2012 Tec7 eller Sikaflex, ikke superlim:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...