Anbefalte innlegg

jeg brukte limet som fulgte med og fuga litt rundt med tec7 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer til å bruke tec7 på min. Til våren. Nå er det vinter og da gidder jeg ikke å holde på med det som ikke er nødvendig...

Plastikken har nok best av at jeg venter. Jeg har ikke noen oppvarmet garasje tilgjengelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Canon 50mm F1.4: ja : Det samme som du har, eller har du F1.8 eller F1.2?

Fått kameraet i dag, men så må jeg lade batteriet - det er kjeeeeeedelig når det klør i knipsefingeren:p

Jeg har f1,4. Det er helt utrolig til å ta portretter med, og ta bilder i dårlig lys. Kan også med fordel brukes som macro objektiv.

Veit hvordan det er og vente på og få lada batteri ja. skulle helst hatt strøm NÅ!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper vi får se noen smakebiter med dette. Har nettopp gått fra Nikon til 600D'n og sikler veldig på 50mm F1.4. Sett noen shots på diverse forum med dette og det ser heftig ut (avhenger av at man kan bruke kameraet selvfølgelig) :)

Så litt på 50mm F1.8.. Ekstremt rimelig, men det går selvfølgelig ut over kvalitet..også er det jo ikke like lyssterkt.

Får si i fra om du er i gardermo området, så kan mitt 50mm f1,4 testes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har f1,4. Det er helt utrolig til å ta portretter med, og ta bilder i dårlig lys. Kan også med fordel brukes som macro objektiv.

Veit hvordan det er og vente på og få lada batteri ja. skulle helst hatt strøm NÅ!

Ja, har fått testet det til portrett såvidt, og macro, og det er et jæskla morsomt objektiv! Og mer moro skal det bli, både med bilder og filming.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åpna mange avløp i kveld hvertfall : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i att det ikke va helt heldig å si det der, men folk må da tåle litt! er jo rene krigen.

vil nesten si det er mere lavmål å helle ØL i hue å knuse glasse etterpå :P og er ikke mye bedre å kalle folk jævla f*******

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig, Kim Rune. Vet nå ikke om de moccamennene og han kaizers fyren var noe mye bedre...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil nesten si det er mere lavmål å helle ØL i hue å knuse glasse etterpå :P og er ikke mye bedre å kalle folk jævla fittehøl

Sånn vi gjør i stavanger det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes Plumbo sitt utspill var festlig jeg. Hvor har blitt av humoren til nordmenn?

Fabian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plumbo : rock :

For det er Mokkamann som er ute

Han er på leit etter hasjpipa si: klø :

Nei, snakk om å blåse opp en fillesak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som tar på seg å montere justerbart senkesett på min passat 4motion? :)

Jeg betaler for det, sålenge jeg slipper å skru sjøl :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må på Kiwi å handle Plumbo, moccamastern min er tett..! :D

haha, snakk om å blåse ting ut av proposjoner da gitt!

Jeg også fikk store øyer (vi hadde faktisk sett ferdig en film, så den prisen var det eneste vi så av hele prisutdelinga) når jeg så og hørte utspillet, men jeg tenkte ikke at "åh gid, nå blir det krig!", jeg tenkte mer "haha, snakk om å driiiite seg ut!", det var jo det de/han gjorde!

Hva med Madcon som kaller Senkveld-folka for bleikfiser? Og jeg så et sted at de selv har kalt seg for Mokkamenn når de spilte inn musikkvideo med Vinni fra Paperboys.. Det er liksom greit, så lenge det ikke kommer fra kjeften på en nordmann?

Nei, alkoholmisbruket til han Kaizersduden har jeg ikke noe sansen for, og hva er det med å drikke øl av champisglass da? hahaha.. Han e homo!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som tar på seg å montere justerbart senkesett på min passat 4motion? :)

Jeg betaler for det, sålenge jeg slipper å skru sjøl :)

Haha, er det noe mer stress bak enn framhjulstrekk da? Er det ikke det så kan jeg sikkert gjøre det;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, er det noe mer stress bak enn framhjulstrekk da? Er det ikke det så kan jeg sikkert gjøre det;)

Det må nok noen andre få svare på :P Sikkert flere her inne som har peil på det? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må nok noen andre få svare på :P Sikkert flere her inne som har peil på det? :)

Spør i tråden din da vel?; )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør i tråden din da vel?; )

Ja, det kan jeg gjøre :)

Mye tar du for en slik jobb da Ola? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det kan jeg gjøre :)

Mye tar du for en slik jobb da Ola? :)

Tja, veit ikke jeg. Mye vil du gi?; )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, veit ikke jeg. Mye vil du gi?; )

Minst mulig :P Neida.. blir vel sikekrt enige om det vil jeg tro :)

Er itte lengi om dætta du Ola? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

faen, er det ingen som har manuell tannstang til golf 2 liggende her i verden? :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.