#12426 Skrevet Januar 14, 2012 jeg brukte limet som fulgte med og fuga litt rundt med tec7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12427 Skrevet Januar 14, 2012 Jeg kommer til å bruke tec7 på min. Til våren. Nå er det vinter og da gidder jeg ikke å holde på med det som ikke er nødvendig... Plastikken har nok best av at jeg venter. Jeg har ikke noen oppvarmet garasje tilgjengelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12428 Skrevet Januar 14, 2012 Tech 7 er kung 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12429 Skrevet Januar 14, 2012 Canon 50mm F1.4: ja : Det samme som du har, eller har du F1.8 eller F1.2? Fått kameraet i dag, men så må jeg lade batteriet - det er kjeeeeeedelig når det klør i knipsefingeren:p Jeg har f1,4. Det er helt utrolig til å ta portretter med, og ta bilder i dårlig lys. Kan også med fordel brukes som macro objektiv. Veit hvordan det er og vente på og få lada batteri ja. skulle helst hatt strøm NÅ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12430 Skrevet Januar 14, 2012 Håper vi får se noen smakebiter med dette. Har nettopp gått fra Nikon til 600D'n og sikler veldig på 50mm F1.4. Sett noen shots på diverse forum med dette og det ser heftig ut (avhenger av at man kan bruke kameraet selvfølgelig) Så litt på 50mm F1.8.. Ekstremt rimelig, men det går selvfølgelig ut over kvalitet..også er det jo ikke like lyssterkt. Får si i fra om du er i gardermo området, så kan mitt 50mm f1,4 testes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12431 Skrevet Januar 15, 2012 Jeg har f1,4. Det er helt utrolig til å ta portretter med, og ta bilder i dårlig lys. Kan også med fordel brukes som macro objektiv. Veit hvordan det er og vente på og få lada batteri ja. skulle helst hatt strøm NÅ! Ja, har fått testet det til portrett såvidt, og macro, og det er et jæskla morsomt objektiv! Og mer moro skal det bli, både med bilder og filming. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12432 Skrevet Januar 15, 2012 Plumbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12433 Skrevet Januar 15, 2012 åpner tette avløp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12434 Skrevet Januar 15, 2012 åpna mange avløp i kveld hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12435 Skrevet Januar 15, 2012 Plumbo: nei : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12436 Skrevet Januar 15, 2012 (endret) Enig i att det ikke va helt heldig å si det der, men folk må da tåle litt! er jo rene krigen. vil nesten si det er mere lavmål å helle ØL i hue å knuse glasse etterpå og er ikke mye bedre å kalle folk jævla f******* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12437 Skrevet Januar 15, 2012 Enig, Kim Rune. Vet nå ikke om de moccamennene og han kaizers fyren var noe mye bedre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12438 Skrevet Januar 15, 2012 vil nesten si det er mere lavmål å helle ØL i hue å knuse glasse etterpå og er ikke mye bedre å kalle folk jævla fittehøl Sånn vi gjør i stavanger det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12439 Skrevet Januar 15, 2012 Synes Plumbo sitt utspill var festlig jeg. Hvor har blitt av humoren til nordmenn? Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12440 Skrevet Januar 15, 2012 Plumbo For det er Mokkamann som er ute Han er på leit etter hasjpipa si: klø : Nei, snakk om å blåse opp en fillesak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12441 Skrevet Januar 15, 2012 Noen som tar på seg å montere justerbart senkesett på min passat 4motion? Jeg betaler for det, sålenge jeg slipper å skru sjøl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12442 Skrevet Januar 15, 2012 http://dt.no/nyheter/forlot-spellemann-dro-pa-fest-med-ole-ivars-1.6716260 Jaggu bra noen skjønner det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12443 Skrevet Januar 15, 2012 Jeg må på Kiwi å handle Plumbo, moccamastern min er tett..! haha, snakk om å blåse ting ut av proposjoner da gitt! Jeg også fikk store øyer (vi hadde faktisk sett ferdig en film, så den prisen var det eneste vi så av hele prisutdelinga) når jeg så og hørte utspillet, men jeg tenkte ikke at "åh gid, nå blir det krig!", jeg tenkte mer "haha, snakk om å driiiite seg ut!", det var jo det de/han gjorde! Hva med Madcon som kaller Senkveld-folka for bleikfiser? Og jeg så et sted at de selv har kalt seg for Mokkamenn når de spilte inn musikkvideo med Vinni fra Paperboys.. Det er liksom greit, så lenge det ikke kommer fra kjeften på en nordmann? Nei, alkoholmisbruket til han Kaizersduden har jeg ikke noe sansen for, og hva er det med å drikke øl av champisglass da? hahaha.. Han e homo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12444 Skrevet Januar 15, 2012 Noen som tar på seg å montere justerbart senkesett på min passat 4motion? Jeg betaler for det, sålenge jeg slipper å skru sjøl Haha, er det noe mer stress bak enn framhjulstrekk da? Er det ikke det så kan jeg sikkert gjøre det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12445 Skrevet Januar 15, 2012 Haha, er det noe mer stress bak enn framhjulstrekk da? Er det ikke det så kan jeg sikkert gjøre det;) Det må nok noen andre få svare på Sikkert flere her inne som har peil på det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12446 Skrevet Januar 15, 2012 Det må nok noen andre få svare på Sikkert flere her inne som har peil på det? Spør i tråden din da vel?; ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12447 Skrevet Januar 15, 2012 Spør i tråden din da vel?; ) Ja, det kan jeg gjøre Mye tar du for en slik jobb da Ola? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12448 Skrevet Januar 15, 2012 Ja, det kan jeg gjøre Mye tar du for en slik jobb da Ola? Tja, veit ikke jeg. Mye vil du gi?; ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12449 Skrevet Januar 15, 2012 Tja, veit ikke jeg. Mye vil du gi?; ) Minst mulig Neida.. blir vel sikekrt enige om det vil jeg tro Er itte lengi om dætta du Ola? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12450 Skrevet Januar 15, 2012 faen, er det ingen som har manuell tannstang til golf 2 liggende her i verden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...