#12476 Skrevet Januar 16, 2012 Noen som har erfaring med Sony Vegas Pro her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12477 Skrevet Januar 16, 2012 Noen som har erfaring med Sony Vegas Pro her? For noen år tilbake når dreiv å snekkra sammen litt cs filmer osv Veldig bra software! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12478 Skrevet Januar 16, 2012 Veit du hvordan man får fjernet filmnavnet som vises nederst når man har laget en film? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12479 Skrevet Januar 16, 2012 grattis med Jetta Simen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12480 Skrevet Januar 16, 2012 er du nedi bygda med boraen kim r?møtte en svart bora rett nord for daln ved 14.30 tiden i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12481 Skrevet Januar 16, 2012 Veit du hvordan man får fjernet filmnavnet som vises nederst når man har laget en film? Aldri hatt det problemet for å være ærlig. Må vel gå ann å finne svar på google her ? Selv bruker jeg Sony Vegas Pro 9.0c 64bit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12482 Skrevet Januar 16, 2012 Mulig det bare vises på VLC? Eh, ja, det tror jeg nå etter å ha sjekket en annen film. Jesus: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12483 Skrevet Januar 16, 2012 Mulig det bare vises på VLC? Eh, ja, det tror jeg nå etter å ha sjekket en annen film. Jesus: dum : Hehe.. Aldri vært borti at vegas lager noen watermarks som du beskriver ^^ Med "betalt" version i vertfall ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12484 Skrevet Januar 16, 2012 Neida, bare jeg som surrer (vi får skylde på forkjølelsen:p). Har selvfølgelig "betalt" jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12485 Skrevet Januar 16, 2012 HELT sikker. Var ikke inne i bilen i det hele tatt. Fabian Okei, da er det tydeligvis like lett på 4M og FWD da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12486 Skrevet Januar 16, 2012 Heftig shit: rolleyes Tok si tid, for gjorde alt manuelt. Blir sikkert bedre når man lærer seg litt mer - denne var i utgangspunktet kun for å prøve å sette samme filmsnutter og musikk til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12487 Skrevet Januar 16, 2012 Nrk lisens, årsavgift og Posten kan dra seg til heeelvette! Faen meg bare dritt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12488 Skrevet Januar 16, 2012 Nrk lisens, årsavgift og Posten kan dra seg til heeelvette! Faen meg bare dritt.. Bare hyggelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12489 Skrevet Januar 16, 2012 hvorfor posten? nrk lisens har jeg alldri fått regning på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12490 Skrevet Januar 16, 2012 Posten er posten.... Dyrt og tregt Og generelt ræl Sorry, men sant, Kristian. heheh Var så dum at jeg bestilte meg tv i mitt eget navn i fjor... Men fikk til gjengjeld en ekstra tv på kjøpet Bestilte meg en 42" og den kom og jeg var fornøyd. En uke etter kom det en 50" også Ikke betalt for den og ikke hørt noe heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12491 Skrevet Januar 16, 2012 oi det er kjekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12492 Skrevet Januar 16, 2012 hahah kjekt det da Pål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12493 Skrevet Januar 16, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=229519 Hva tror folk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12494 Skrevet Januar 16, 2012 Noen som har litt peil og vil være med og skifte utløserlager og komplett clutch og girkassefester en helg? Mot litt god gammeldags svarte mokkamann-penger ... Har tilgang til lastebil-bukk og varmegrader på jobben =) Mvh Leder i Mjøsa Svart & Svindel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12495 Skrevet Januar 16, 2012 Ebay ftw. Senkefjører for 400 kr inkl. frakt... Gjennstår bare å finne noe som er tüv-godkjent da ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12496 Skrevet Januar 16, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30588099Denna var fæl, sikkert kjett å eid en sånn Sikkert hissig på dekkene, siden han har liggende 18 piggfrie vinterdekk til den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12497 Skrevet Januar 17, 2012 Nå har det snart gått 24 timer uten at noen har skrevet noe. Jeg følte bare jeg måtte gjøre noe med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12498 Skrevet Januar 17, 2012 Jeg skal snart legge meg.. opp igjen kl.05:00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12499 Skrevet Januar 17, 2012 Skal jeg komme å kaste dritt på deg slik at du våkner? : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12500 Skrevet Januar 17, 2012 sittet og ryddet opp i PM kassa mi, steike der var det mye dritt.... hehe. Åssen gikk det med deg Kenth, fått på senk enda? Om du kan avse bilen et par dager kan jeg sikkert få gjort det for deg. (men må da ta det på kveldstid siden jeg jobber på dagen selv) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...