#12501 Skrevet Januar 17, 2012 To politibetjenter kom til en ulykke hvor en kvinne har blitt påkjørt av ett vogntog. De drar til nermeste hus og banker på, en mann åpner og de spør han om å få se bilde av kona hans. Politibetjentene ser på bilde og nikker alvorlig til hverandre og sier "det ser desverre ut til at hun har blitt påkjørt av ett vogntog", da sier mannen "ja men hun er snill og god, og lager mat til meg vær dag" (Lånt fra Radioresepsjonen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12502 Skrevet Januar 17, 2012 Daa blir det kanskje Touran på meg på fredag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12503 Skrevet Januar 17, 2012 Ellers så kan jeg gjøre det kenth på ett par kvelder:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12504 Skrevet Januar 17, 2012 Ola? Mye skulle du hatt for å lakkert en slik spenne i matt svart? http://www.titansupport.com/magento/media/catalog/product/cache/1/image/500x567/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/t/o/toro-lever.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12505 Skrevet Januar 18, 2012 Bare låsen?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12506 Skrevet Januar 18, 2012 sittet og ryddet opp i PM kassa mi, steike der var det mye dritt.... hehe. Åssen gikk det med deg Kenth, fått på senk enda? Om du kan avse bilen et par dager kan jeg sikkert få gjort det for deg. (men må da ta det på kveldstid siden jeg jobber på dagen selv) Ellers så kan jeg gjøre det kenth på ett par kvelder:-) Nå skal touranen inn på understellsbehandling på garanti, og fikk ikke leiebil pga at bilen er eldre en 5 år, så da blir det vanskelig å avse bilen i flere dager desverre:( Mye tar du for å gjøre det da Raymond? Du har kanskje så du får tatt 4hjuls kontroll også du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12507 Skrevet Januar 18, 2012 Bare låsen?:-) Bare den låsen ja. Min er polert/chrome. Og det ser blodharry ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12508 Skrevet Januar 18, 2012 hm, ikke godt å si hvilken farge audi'n hadde før man var ute å kjørte i detta været 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12509 Skrevet Januar 18, 2012 Ikke lyst på denne i det hele tatt:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12510 Skrevet Januar 18, 2012 Åååå den var jaggu fin og den da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12511 Skrevet Januar 18, 2012 Steeike den va peen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12512 Skrevet Januar 18, 2012 tøff golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12513 Skrevet Januar 18, 2012 Mye tar du for å gjøre det da Raymond? Du har kanskje så du får tatt 4hjuls kontroll også du? You got mail (PM) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12514 Skrevet Januar 18, 2012 Åååå den var jaggu fin og den da Steeike den va peen! tøff golf Ja, altfor pen til at jeg ikke kan eie den:p Noen må kjøpe GTen min, for han ville ikke ha den i innbytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12515 Skrevet Januar 18, 2012 Syns nå den golfen er overprisa til å være en 8V jeg da men. Hadde den vært 16V skulle jeg vurdert det men da også ville jeg nok syns det var stivt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12516 Skrevet Januar 18, 2012 Pris er til for å prutes, men det er nå en gang sånn at prisene på disse bilene ikke lenger går nedover;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12517 Skrevet Januar 18, 2012 Ikke fornøyd med 16v`en din ? mange golfer har du egentlig eid nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12518 Skrevet Januar 18, 2012 Har ingen 16v lenger, så derfor jeg vil ha en Golf igjen:p Aner ikke helt, men det er nærmere 20 (kan telle hvis du vil) Men har eid flere biler utenom enn hva jeg har hatt av Golfer/Jetta aleine - sikkert 55-60 biler alt i alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12519 Skrevet Januar 18, 2012 åja.. Leste bare signaturen din du får oppdatere den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12520 Skrevet Januar 18, 2012 Hehe, har ikke giddet å oppdatere den da det ikke har skjedd noe med GTen. Men det står [x] foran:p Oooooog: VACN medlem siden: 2007Bosted: Playa del Skreia (Toten) Bil: 74 Audi 80 GT, 97 MB W202 220 CDi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12521 Skrevet Januar 18, 2012 Aha! Du må skrive forklaring under signaturen din hva betyr O`en da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12522 Skrevet Januar 18, 2012 Ole? Nei, der passet det ikke med hverken x eller - (som er vel brukt på forum verden over for å skille mellom x'er og de man er nåværende eier av:p), så da ble det en passende o istedenfor. Det bare så bra ut, og det er ikke en bil, så da ble det sånn:p Har ikke lov til å ha mer enn 5 linjer, hvis ikke skulle jeg ha skrevet en dedikert forklaring til deg: smil : Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12523 Skrevet Januar 18, 2012 Ole? Nei, der passet det ikke med hverken x eller - (som er vel brukt på forum verden over for å skille mellom x'er og de man er nåværende eier av:p), så da ble det en passende o istedenfor. Det bare så bra ut, og det er ikke en bil, så da ble det sånn:p Har ikke lov til å ha mer enn 5 linjer, hvis ikke skulle jeg ha skrevet en dedikert forklaring til deg: smil : Hehe. Trenger jo ikke mer enn 5 linjer hvis du skriver som Joachim Vågen har gjort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12524 Skrevet Januar 18, 2012 Nei, men det blir så rotete, synes jeg:p Liker å ha det enkelt og ryddig (jeg gidder ikke å lese sånne signaturer, så da vil jeg ikke ha det sånn selv). Dessuten blir det litt vel mange biler å liste opp og linke til. Kall det gjerne tvangstanker, men litt system i rotet må man jo ha:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12525 Skrevet Januar 18, 2012 Nå har jeg oppdatert min signatur bare for trass så ingen tror jeg er en noob med bare 2 biler på samvittigheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...