#12551 Skrevet Januar 19, 2012 ja, er det:) skal ha han til å tegne volvon og bobla også nesten så je savner den tida der, når du hadde den golfen, var grom=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12552 Skrevet Januar 20, 2012 Hehe, ja. Savner bilen fælt selv også, og man hadde det mye moro den tida:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12553 Skrevet Januar 20, 2012 Brombrom. Da har jeg bestilt fast 50mm objektiv Skal bli morro å prøve ut i 2012 sesongen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12554 Skrevet Januar 20, 2012 50mm er knallmoro - mye mer moro enn vidvinkel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12555 Skrevet Januar 20, 2012 Var det ikke noe innlegg her på forumet om isbanekjøring nå til helga? Finner ikke igjen tråden og begynner lure på om jeg har rotet så fælt att jeg husker feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12556 Skrevet Januar 20, 2012 er vel autofil dagen på våler hvor det blir kjøring på banen der i morgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12557 Skrevet Januar 20, 2012 Aha stemmer det ja. Frista litt med kjøring igjen kan man si.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12558 Skrevet Januar 20, 2012 Do it!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12559 Skrevet Januar 20, 2012 hehe gamle diesel lørja mi er vel egentlig lite og stille opp på bane med i så måte, men savner "gode gamle" tider og banekjøring gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12560 Skrevet Januar 20, 2012 Da sitter jeg på toget nordover igjen.... Dårlig med bil gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12561 Skrevet Januar 20, 2012 Hvorfor det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12562 Skrevet Januar 20, 2012 Fordi det var en idiot som skulle selge bilen... Var byttet topp, ventiler, turbo, regreim siste året. og "alt stod i servicehefte". Det var skrevet inn med en kulepenn.... Var kvittering på kjøp av turbo, det var det eneste... Servicehefte var ikke fulgt, selv om selger påstod dette. Ba han også være ærlig angående bilen, da jeg bare hadde sett annonse.. Spurte også om det var noe som ikke stod i annonsen. Da jeg kommer dit er det masse steinsprut, flasset lakk i hjulbuer, bagasjeluka så ikke ut.. Noe som var for sent å ta på garanti da tidligere eier bare har latt det gå. ++++++++++++++++++++++++++ Jeg bare dro igjen etter å ha sett på bilen, vært en tur på Grenland Auto, og gitt selgeren er lærepenge om bil, salg og folkeskikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12563 Skrevet Januar 20, 2012 Flere som skal til våler i morra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12564 Skrevet Januar 20, 2012 jaja Ford 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12565 Skrevet Januar 20, 2012 Jeg kommer som passasjer i en golf 2. gleder meg stort! Hvordan ford?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12566 Skrevet Januar 20, 2012 Gikk visst med noe drivstoff sist år også: Bonus som utbetales til deg er 387,00 kroner. Antall liter fylt med bonuskortet er 1291,01 liter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12567 Skrevet Januar 20, 2012 jeg ska dit med Audin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12568 Skrevet Januar 20, 2012 trur ikke jeg skal skrive hvilken eller åssen ford hehe for det er fare for snøfonn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12569 Skrevet Januar 20, 2012 jeg skal dit, men har ikke bestemt meg om jeg skal utpå enda redd det er for mange tullinger utpå der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12570 Skrevet Januar 20, 2012 jeg skal... Sitta på jeg da vertfall.. golfen får stå hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12571 Skrevet Januar 20, 2012 Anbefaler de fleste til å ta turen på Vålerbanen Jeg var med der det første året det ble arrangert av Autofil. Det var vel i 2010? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12572 Skrevet Januar 20, 2012 jeg var utpå å kjørte ifjor da vacn arrangerte var gørarti det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12573 Skrevet Januar 20, 2012 jeg skal dit, men har ikke bestemt meg om jeg skal utpå enda redd det er for mange tullinger utpå der Ingen tullinger her da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12574 Skrevet Januar 20, 2012 haha meinte ikke deg da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12575 Skrevet Januar 20, 2012 trur ikke jeg skal skrive hvilken eller åssen ford hehe for det er fare for snøfonn Hehe spiller vel ingen rolle det vel? er nok flere som drar i brøyta enn deg vil jeg tro. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...