#12576 Skrevet Januar 20, 2012 Det er såpass glatt der at i brøyta går man uansett Men da er det bare å gjøre som min kjære passasjer skrek så fort jeg var i brøyta. "GI GASS KJØR PÅ. DU HAR DA FIREHJULSTREKK" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12577 Skrevet Januar 20, 2012 Haha sant det. er jo bare og gi hjernet og få faenskapen på veien att. Gleder meg masse til i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12578 Skrevet Januar 20, 2012 Hehe spiller vel ingen rolle det vel? er nok flere som drar i brøyta enn deg vil jeg tro. hehe hehe fare for att det blir godt dokumentert om jeg plantern langt utti snøen vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12579 Skrevet Januar 20, 2012 da vil je sitta på vis det blir ordentlig planting i snøhaugen haha Ford er til å brukes opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12580 Skrevet Januar 20, 2012 Pakker nok med speilrefleksen i morra gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12581 Skrevet Januar 20, 2012 Kanskje jeg sku tatt med skoda`n og brekka litt utpå der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12582 Skrevet Januar 20, 2012 Kanskje jeg sku tatt med skoda`n og brekka litt utpå der! gjør det.. er ikke det bra salgstriks a ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12583 Skrevet Januar 20, 2012 gjør det.. er ikke det bra salgstriks a ? Jo det sku jeg mene! står tilogmed tilsalgs i bakruta..tipper telefonen kjæm til å gløde hvis dem ser slik kjøring utpå våler litt uventa annonsetekst på en 1,4liter: "banekjørt"! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12584 Skrevet Januar 20, 2012 Jeg er klar for Våler! Fikk valsa skjermbuene i dag så nå subber det ikke lenger! http://www.proff-hjulbuevalsing.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12585 Skrevet Januar 20, 2012 Jeg gidder ikke dit. Blir garantert latterlig glatt, og da er det rett og slett ikke noe moro, mener jeg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12586 Skrevet Januar 20, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12587 Skrevet Januar 20, 2012 Jeg er klar for våler tror muligens impreza´n kommer til å bruke litt mer bensin da enn vanelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12588 Skrevet Januar 20, 2012 Moro att så mange skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12589 Skrevet Januar 20, 2012 Anders og Anders kjæm me meg som sjåfør i 2.8'n.. Glatt bane likje vi førr da er det bare å setta ned farta å ligga 90 grader på svinga. Je glømme itte ansiktsmaska åt han vakta i ene svingen når je stilte opp før svingen så je sto med snuta rett i mot han når han snudde seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12590 Skrevet Januar 20, 2012 f...... at jeg ikke var hjemme mellom 10 og 16 i dag.... Pakka mi hadde vist kommet, men de dumme budbil sjåførene har jo ikke vett på å ringe da de er i området slik at vi kunne møtes Så da får jeg ikke pakka før mandag, eller tirsdag kanskje.... haff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12591 Skrevet Januar 20, 2012 Anders og Anders kjæm me meg som sjåfør i 2.8'n.. Glatt bane likje vi førr da er det bare å setta ned farta å ligga 90 grader på svinga. Je glømme itte ansiktsmaska åt han vakta i ene svingen når je stilte opp før svingen så je sto med snuta rett i mot han når han snudde seg Var moro den gangen hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12592 Skrevet Januar 20, 2012 f...... at jeg ikke var hjemme mellom 10 og 16 i dag....Pakka mi hadde vist kommet, men de dumme budbil sjåførene har jo ikke vett på å ringe da de er i området slik at vi kunne møtes Så da får jeg ikke pakka før mandag, eller tirsdag kanskje.... haff Er det nå jeg skal fortelle deg at jeg vurderte å ringe deg når jeg så han på trappa di? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12593 Skrevet Januar 20, 2012 Posten eller, Raymond? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12594 Skrevet Januar 20, 2012 Anders og Anders kjæm me meg som sjåfør i 2.8'n.. Glatt bane likje vi førr da er det bare å setta ned farta å ligga 90 grader på svinga. Je glømme itte ansiktsmaska åt han vakta i ene svingen når je stilte opp før svingen så je sto med snuta rett i mot han når han snudde seg Haha, snakker vi første venstresving etter brua? Han hadde mange fine uttrykk når jeg passert med fronten mot han også Hvis du også prater om den gangen jeg også var der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12595 Skrevet Januar 20, 2012 Er det nå jeg skal fortelle deg at jeg vurderte å ringe deg når jeg så han på trappa di? Dust.. Posten eller, Raymond? Nei, TNT tror jeg det var.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12596 Skrevet Januar 20, 2012 Dust.. Nei, TNT tror jeg det var.... Trur det sto stange budservice eller no jeg på bilen/lillelastebilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12597 Skrevet Januar 20, 2012 Trur det sto stange budservice eller no jeg på bilen/lillelastebilen hmm rart, for når jeg ringte firmaet (TNT) så sa de at bilen var på vei tilbake igjen til Lillestrøm området.. Men hva vet vel jeg, jeg så den jo ikke og var ikke hjemme. Uansett er leveringsadressa endret så jeg får det nå levert på jobben Kan vel si det sånn at det er lenge siden jeg har gledet meg til en Mandag hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12598 Skrevet Januar 20, 2012 Mest sannsynlig noen som kjører under/for TNT, hvis det Anders så stemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12599 Skrevet Januar 20, 2012 Haha, snakker vi første venstresving etter brua? Han hadde mange fine uttrykk når jeg passert med fronten mot han også Hvis du også prater om den gangen jeg også var der? Lurer på om det var andre venstresvingen je, men mye mulig det var samme året som deg ja. Je har et bilde av bilen min som ser litt likt ut som det ene du la ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12600 Skrevet Januar 20, 2012 da er det klart. herfra kommer det i allefall ei med kamera med div linser som kommer til å ta endel bilder i morra. har også mulighet for og filme i full hd kvalitet med tlf. *gleder meg* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...