Anbefalte innlegg

Det blir nok litt inboard filming i 2.8'n. Sjå ann muligheten førr kameraplassering, er itte så sikker på om dom likje kulda så altførr godt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir nok litt inboard filming i 2.8'n. Sjå ann muligheten førr kameraplassering, er itte så sikker på om dom likje kulda så altførr godt.

ta samma vinklen som vi hadde på ringen så blir det bra : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo! Er kalt inn til teknisk med Audi'n, så skal godkjenne senk i vognkortet. Tenkte å få inn hjula samtidig, men har feil innpress. Lure da på om det er noen som kan låne bort noen 19" med 235/35, og da med ett innpress mellom 32- 35? Evnt 10-15 mm TUV godkjente spacere!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta samma vinklen som vi hadde på ringen så blir det bra : smil :

Tenkte du på nede i fangeren? Det går vel ann å gjøra et forsøk, men det står at minste operating temperature er 10 blå... Også sitt det litt utsatt tell da....:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte du på nede i fangeren? Det går vel ann å gjøra et forsøk, men det står at minste operating temperature er 10 blå... Også sitt det litt utsatt tell da....:evil:

Spørs om ikke det er litt utsatt der nede.. vi kan filme meg mens vi slædde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om ikke det er litt utsatt der nede.. vi kan filme meg mens vi slædde

Det er det ingen som har lyst tell å sjå på :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om det var andre venstresvingen je, men mye mulig det var samme året som deg ja. Je har et bilde av bilen min som ser litt likt ut som det ene du la ut..

Det er mye mulig. Jada, jeg fikk tilsendt en del bilder fra fotografen som drev på utpå der. Så mener å huske at jeg sendte deg et bilde av bilen din :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var man straks klar for avreise. Det her kan bli MORO!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet om noen tøffe 18" I 5X100?trenger felger til sommeren:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stian; jeg møtte deg i går ved neskrysset. Hilste jeg :) Tøft utseende på bilen med bh'n

Felger: sjekk ebay.. :) mange tøffe felger spørs bare hvor mye penger du skal legge i det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var en tur hos naprapaten i går: gråter :

så ikke deg jeg,var nok i mine egne tanker.

er innom wheelwhores flere ganger om dagen,men er ikke lett og finne noen felger som passer bilen gitt.

driver og vurderer noen felgsett hos parts&retards

bla,Rotiform BLQ Matt Black,Speed-Tech RS - Tech 8x18(for smalt?)InterAction LM 9x18

har sett litt på disse også:

MAM MT1 8,5 18

ser bare frem til sommeren,få på ny eksos,lakkere opp igjen frontfangeren,og lakkere bakfangeren helt ned,og prøve og få lakkert opp igjen noen småflekker på taket.

og om noen har fryktelig lyst,og som kan skru litt,så skulle jeg ha dempet dørene mine litt,jeg demonterer ikke dørpanelene mine,som regel når jeg prøver og skru,så ender det bare med at det blir dyrere en planlagt: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte en hvit hiace :)

Ikke velg svarte felger. De blir så borte :P ser ikke detaljene i felgene synes jeg.. Men kanskje tøft mot den røde fargen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drifteføre på Toten, ihvertfall - til og med for en gammel Mercedes med autoamt og turbolag:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått nok av legge og volvo i dag gitt....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Je satse på at det mangle en S.. Det går nok ann å bli sliten ta å bruke slegge på ei stridsvogn som en Volvo..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha fått nok skulle det stå. ikke alltid ordlista på tlf er heilt med. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått nok står det da der :P skulle ikke legge være med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk breit med golfen også gitt.. Har "endel" film innen i fra golfen gitt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gikk breit med min også de få gangene jeg var uttpå og mye baklengs når jeg satt på med pål :D gutten er gæærn :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.