#12651 Skrevet Januar 23, 2012 hehe:D Nei, var det da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12652 Skrevet Januar 23, 2012 da var eksos bestillt,da var det og finne noen felger som passer da: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12653 Skrevet Januar 23, 2012 Noen som kunne gjort meg en bjørnetjeneste? Saken er at jeg ligger på Sunnaas Sykehus og er fortsatt ikke istand til å komme meg på butikken på egenhånd.. Fikk idag vite at Sciroccoen er i den nyeste utgaven av GATEBIL Magazine.. Ønsker selvfølgelig å se disse bildene snarest mulig, men får ikke sett de før til helga om jeg skal vente til jeg får fatt i ett blad.. Noen som har bladet som kunne tatt bilde og lagt ut, eller eventuelt scannet inn bladet?? På forhånd takk om noen gidder. Settes stor pris på det isåfall. Har bladet hjemme. Skal se om jeg ikke får scanna det når jeg kommer meg hjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12654 Skrevet Januar 23, 2012 da var eksos bestillt,da var det og finne noen felger som passer da: rolleyes Jeg haaar ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12655 Skrevet Januar 23, 2012 Jeg haaar ! neeeeeeeeeeeii 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12656 Skrevet Januar 23, 2012 Jeg haaar ! ja jeg har vurdert dem litt,men tror dem passer bedre på stor bil,en på et lite tyttebær:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12657 Skrevet Januar 23, 2012 ja jeg har vurdert dem litt,men tror dem passer bedre på stor bil,en på et lite tyttebær:p Jeg har trua men må jo ha adaptere da. Er vel 5x100 på din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12658 Skrevet Januar 23, 2012 er 5x100 på min ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12659 Skrevet Januar 23, 2012 baaah sliten etter to dager med iskjøring enda jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12660 Skrevet Januar 23, 2012 ja jeg har vurdert dem litt,men tror dem passer bedre på stor bil,en på et lite tyttebær:p atsjo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12661 Skrevet Januar 23, 2012 hmmmmmm:p er ikke lett dette: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12662 Skrevet Januar 23, 2012 Handle nå stian! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12663 Skrevet Januar 23, 2012 Har bladet hjemme. Skal se om jeg ikke får scanna det når jeg kommer meg hjem. Har fått scanna det men får ikke lasta det opp pga størrelse. Har du en mail jeg kan sende på Glenn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12664 Skrevet Januar 23, 2012 penga har jeg: vinke : går vel med noen lapper på lakkering til våren også,noen som vet om det blir noe særlig fargeforskjell på rød?skal lakkere opp igjen fangerene,og noen flekker på taket,og om det ikke koster flere tusen,så skulle jeg ha sveist igjen halvmånen på panseret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12665 Skrevet Januar 23, 2012 Fler som ser på tv2 bliss her eller:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12666 Skrevet Januar 23, 2012 Fler som ser på tv2 bliss her eller:p noohhmmm noohhhmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12667 Skrevet Januar 23, 2012 ehhh, forresten , trodde du mente på TV2 Zebra jeg, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12668 Skrevet Januar 23, 2012 Har fått scanna det men får ikke lasta det opp pga størrelse. Har du en mail jeg kan sende på Glenn? mythoxaz@hotmail.com Utrolig takknemlig!!!! Nesten så jeg blir rørt som ei kjerring av at du tok deg tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12669 Skrevet Januar 23, 2012 Hahaha:p.. Var faktisk det je mente: dum :.. Fikk vanskeligheter med å tenke: rolleyes. Som du sikkert skjønner:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12670 Skrevet Januar 23, 2012 Du har ikke noe bilde av alphards på passat vel Simen?? Stv jeg mener da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12671 Skrevet Januar 23, 2012 er vell ingen som har en garasje som jeg kan låne i noen timer/god ide på å tine opp frossen kjøleveske på jetta'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12672 Skrevet Januar 23, 2012 Du har ikke noe bilde av alphards på passat vel Simen?? Stv jeg mener da... Bilder tatt fra tråden til Anders Øieren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12673 Skrevet Januar 23, 2012 Bilder tatt fra tråden til Anders Øieren Takk for kjapp tilbakemelding... Men felgene blir for små etter min smak altså.. Synd det ikke falt i smak - da hadde du blitt kvitt felgene dine kjapt.. Finnes mye negativt med en ryggmargskade, men jaggu vokser bankkontoen av å være på sykehus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12674 Skrevet Januar 24, 2012 Hehe, sitter på jobb der det er lite å gjøre. Så da har jeg god tid til andre ting Jada, man må tåle å kjøre lavt skal man ha disse felgene på en passat Jeg hadde kraftig influensa et par uker i starten av nyåret. Og det var rart å komme halvveis inn i måneden med så "mye" penger. Du får fortsatt ha god bedring Glenn : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12675 Skrevet Januar 24, 2012 Kjøre lavt er greit nok.. forsåvidt vant til det.. Men synes passat sluker felger så sykt, at 18" blir veldig smått på de.. Men klart.. Om man er heeeelt nedpå bakken er 17 eller 18" nok det.. Dessverre er jeg ikke helt der.. Passaten ble kjøpt inn for å være bruks.. og da går vi ikke riktig så lavt.. Fruen skal vel muligens øvelseskjøre litt med kjerra også (neida, jeg er ikke sammen med noen i aldersgruppen 16-18, men har en samboer som ikke har hatt interesse av å ta lappen tidligere), så da synes jeg det er greit å ha litt å gå på Takk for god bedring ønsket. Settes pris på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...