#12701 Skrevet Januar 25, 2012 (endret) Spotta en rød RS6 (?) b7 med bbs lm felger idag i bankkrysset. Kunne vært en fancy S6 også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12702 Skrevet Januar 25, 2012 Er det en B8 er det ikke hverken RS6 eller S6, men... Og ikke er dette spottings-tråden heller, men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12703 Skrevet Januar 25, 2012 Er det noe som IKKE passer inn i denne tråden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12704 Skrevet Januar 25, 2012 i denne tråden passer alt inn=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12705 Skrevet Januar 25, 2012 Er det en B8 er det ikke hverken RS6 eller S6, men... Og ikke er dette spottings-tråden heller, men... for sein du har alt redigert det Skriveleif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12706 Skrevet Januar 25, 2012 Morroklumper som jobber på P&R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12707 Skrevet Januar 25, 2012 men RS6 heter vel ikke b7 heller? a4 som har de betegnelsene vel?: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12708 Skrevet Januar 25, 2012 for sein du har alt redigert det Skriveleif Fortsatt som Morten sier:p Bx er for A4, eventuelt Audi 80/90. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12709 Skrevet Januar 25, 2012 hoho, jaggu er vi glupe Mads Kristian, ligger bilde av oss i leksikon faktisk, under ordet GLUP hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12710 Skrevet Januar 25, 2012 Veit:D Samla IQ på minst 70 - minst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12711 Skrevet Januar 25, 2012 Noen som har ett blinlys liggende til audi 100 ? mitt fikk litt hard medfart i helga... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12712 Skrevet Januar 25, 2012 hm.. kom til å tenke på om jeg faktisk har betalt lisensen i klubben for i år jeg.. Glømsk sa du? finner ikke ut noe under mitt medlemskap heller.. noen jeg kan kontakte eller noe? kan jo ikke drive å snike meg unna sånn her ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12713 Skrevet Januar 25, 2012 Jeg har ikke blinklys, men jeg har nye chromelister til frontfageren om du skulle trenge det:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12714 Skrevet Januar 25, 2012 Jeez! Gasspedalen på passaten KNAKK faen meg! Noen som veit om det er lett å fikse selv? eller om jeg MÅ ha den på verksted..? Knakk i gulvfestet, så har gitt gass med tåa hele vegen hjem Jeg plastveisa pedalen på gamle passaten når den knakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12715 Skrevet Januar 25, 2012 Æsj... Skulle hatt xenon i fjernlys også, men har bare 35w liggende og slenge nå.. Blir det bedre/mer lys av 35w xenon, enn standard random 55w halogen? Eller må jeg bestille et nytt sett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12716 Skrevet Januar 25, 2012 Fortsatt som Morten sier:p Bx er for A4, eventuelt Audi 80/90. DA VEIT JEG IKKE HVA DET VAR!!!!!! .... Var en rød bjomm bjomm med 4 potter og store bbs lm hjul, : flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12717 Skrevet Januar 25, 2012 hm.. kom til å tenke på om jeg faktisk har betalt lisensen i klubben for i år jeg.. Glømsk sa du? finner ikke ut noe under mitt medlemskap heller.. noen jeg kan kontakte eller noe? kan jo ikke drive å snike meg unna sånn her ^^ På profilen din her på forumet står det 1 betalt medlemskap så da regne je med at det stemmer.. Du hadde vel muligens også mistet forumtilgangen hvis du ikke hadde betalt så je vil tippe på at du har betalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12718 Skrevet Januar 25, 2012 Man mister ikke tilgangen til forumet selv om man ikke har betalt enda, dette pga. de skal få i gang vanlig girobetaling for de som ikke har nettbank. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12719 Skrevet Januar 25, 2012 Lillyhammer (på nrk1) var konge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12720 Skrevet Januar 25, 2012 Æsj... Skulle hatt xenon i fjernlys også, men har bare 35w liggende og slenge nå.. Blir det bedre/mer lys av 35w xenon, enn standard random 55w halogen? Eller må jeg bestille et nytt sett? blir bedre med 35w xenon ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12721 Skrevet Januar 25, 2012 På profilen din her på forumet står det 1 betalt medlemskap så da regne je med at det stemmer.. Du hadde vel muligens også mistet forumtilgangen hvis du ikke hadde betalt så je vil tippe på at du har betalt Får satse på dæ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12722 Skrevet Januar 25, 2012 Det hadde ikke jeg satset på, for det er feil:p Bare les her. Edit: Og her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12723 Skrevet Januar 25, 2012 "unleash your strenght" !!!!! : haha : Hohoooo.. " Beeeeeeeeeeeeefcaaaake"!!! Hahaha, tulling. Har ikke sett den skrifta før nå jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12724 Skrevet Januar 26, 2012 haha, jeg som skulle dure innom Meca Gjøvik før skolen i dag tidlig... Hadde 5 min på meg, men skulle bare ha 2 småting. Så klarer jeg jo å ikke finne frem... Snakk om å ikke være kjent på feil side x] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12725 Skrevet Januar 26, 2012 blir bedre med 35w xenon ja Takk Da prøver jeg å montere et sett med 35w. Er jo ikke verre enn å sette inn igjen halogenpære om det ikke skulle bli noe bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...