Anbefalte innlegg

da ble det egypt tur på oss. noen spess man borde gjøre med iphonen så den ikke driver å går alt for mye på nett nedi der for å oppdatere seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da ble det egypt tur på oss. noen spess man borde gjøre med iphonen så den ikke driver å går alt for mye på nett nedi der for å oppdatere seg.

Skru av roaming og mobilhidden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var strømløst i hele området da jeg våkna i morrest(helt mørkt), og da jeg skulle starte opp firmabilen og vrei om tenninga så kom strømmen på igjen overalt :P tilfeldighet? NEPPE! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som gjøres hvor? har da ikke hatt tlf så lenge hehe er foresten 4s

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som gjøres hvor? har da ikke hatt tlf så lenge hehe er foresten 4s

Under innstillinger, generelt og så nettverk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Under innstillinger, generelt og så nettverk

ja så klart. : bh : men fant ikke roaming bare mobilhidden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skrudde dette av, men for være helt sikker, så ringte jeg inn å sperret det hos leverandør ;)

Dette skal gjøre når jeg drar til thailand også ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skrudde dette av, men for være helt sikker, så ringte jeg inn å sperret det hos leverandør ;)

Dette skal gjøre når jeg drar til thailand også ;)

kan jo være greit og sette det på av og til for å se om det er noe spenden i moderlandet. men er kansje bedre og finne seg en wi-fi plass da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ikke anbefale deg å skru det på "av og til" som du sier...

Drar noe vanvittig med kroner bare å sjekke mail..

Går fort en 500 lapp når man er utenfor europa bare med noen få tastetrykk..

Vil anbefale deg å bruker internettkafe eller evnt finne noe wi-fi uten passord en plass... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

forslag til program man kan bruke for og ha vido samtal hjemm via wifi så det var 25 kr minutte fra egypt og med to små hjemme kan det bli dyrt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

forslag til program man kan bruke for og ha vido samtal hjemm via wifi så det var 25 kr minutte fra egypt og med to små hjemme kan det bli dyrt

Skype ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har et 55w h7 6000k, 500kr

Hvis noen trenger.. Er ikke brukt. Kun prøvd på en sataens stygg Bmw 1 serie med dritt hjerne som man ikke kan ha xenon på :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. 6.784,46,- for 8 netter i San Diego med leiebil hele perioden, samt fly tur/retur er sannelig ikke ille:) Får håpe man får dratt til USA på ferie som planlagt. Noen som har vært i San Diego eller andre steder i California?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten, mager, hvit fyr går inn i en heis. Da han løfter blikket ser han en enorm, mørkhudet mann ved siden av seg i heisen.

Den mørkhudede ser den lille hvite fyren stirre på ham og sier:

- 2,10 høy, 120kg, 30 cm penis, 1kg testikler, Turner Brown!

Den hvite mannen svimer av og ramler så lang han er på golvet.

Han våkner av at den store mannen rister i ham og spør hva som feiler ham.

... ... Med sv...ak stemme sier den lille mannen:

- Ehhh hva var det du sa til meg?

- Jo, siden du stirret så fælt på meg, antok jeg at du ville spørre om det alle spør om når de ser meg. Derfor svarte jeg uten at du spurte, at jeg er 2.10 høy, veier 120 kg, har 30 cm lang penis og testikler som veier 1 kg, og navnet mitt er Turner Brown.

- Turner Brown???? Takk gode gud! Jeg synes du sa 'turn around'

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får jeg kjøpt internett billig? Bruker det ikke sånn ekstreeeeemt mye... Jeg har tråløst modem inne i pc'n (som jobben betaler for;p), men kjerringa klager å vil ha nett å :P

Hva er mest heftig shit 4 tha $$?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer helt an på hva du kan få levert til huset ditt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal reise til Tyskland jeg nå,,, og finne den JÆVLA IDIOTEN som laget festet til bensinfilteret på a4 b5 : bh :

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH!!!!!

-For det første må man jo løse tanken ifra karosseriet,

-Så prøvde jeg og løsne på festeskruen ( rustet istykker SELVSAGT )

- så "brettet" jeg "underleppa" som er med og holder filteret oppe ( knakk SELVSAGT )

- fikk ikke løs filteret, sette ei tang inni hølet der banjoskruen sitter, og reiv og røska ( løsnet SELVSAGT ikke )

- Fant ut jeg skulle gi f og ta det en annen dag, og skrudde sammen igjen driten.

- Kjinna og kjinna motoren, ( starter SELVSAGT ikke! )

- stopper og kjinne etter noen minutter, Hører det drypper/spruter under bilen ( Fra filteret SELVSAGT )

- oppdaget at kobberskiven manglet, fant igjen den og skrudde det sammen igjen , startet bilen ( Spruter SELVSAGT enda ) : klø :

- demonterte igjen, IDIOTEN som skrudde hadde SELVSAGT lagt begge skivene på samme side av banjoskruen.: gråter :

- Ordnet det, monterte, kjinnet, SPRUTER SELVSAGT enda!!!

- oppdaget at jeg hadde skadet hullet til der den store banjoskruen sitter, etter jeg brukte tanga : haha :

- Ble ILLSINT ( SELVSAGT ) og tok av festene til tanken, klikket i vinkel og fikk tanken laaaangt ned, Fant baufila, sagde istykker festet til filteret, Reiv av det gammle filteret , hivde det til HÆLVETE, skrudde sammen igjen DRIIITEN. : mad :

- Bilen startet ( SELVSAGT ) :)

Så var det bare og vaske hallen som jeg lånte på jobben, da det SELVSAGT hadde kommet ca 5 liter bensin utover gøøøøølvet... : rock :

Så nå har jeg sendt klærne mine på vask, og må nok skrubbe meg selv også da jeg var gjennomvåt av bensin...... SELVSAGT...

Fin dag =) :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer helt an på hva du kan få levert til huset ditt :)

Hvor finner jeg ut det da? :o: flau :

............

Skal snart skifte filter jeg å.. Gruer meg.. Hater slik knot : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor finner jeg ut det da? :o: flau :

hmm, har du noen telefonlinje, kabeltv eller noe sånt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, har du noen telefonlinje, kabeltv eller noe sånt?

Er vel telefonlinje her tror jeg. Har aldri brukt den men..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekke opp med nextgentel ellerno lignende teleselskap som leverer internett på telefonlinje da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har et 55w h7 6000k, 500kr

Hvis noen trenger.. Er ikke brukt. Kun prøvd på en sataens stygg Bmw 1 serie med dritt hjerne som man ikke kan ha xenon på :/

hm, muligens interessert. Åssen kit er det?

Hmm. 6.784,46,- for 8 netter i San Diego med leiebil hele perioden, samt fly tur/retur er sannelig ikke ille:) Får håpe man får dratt til USA på ferie som planlagt. Noen som har vært i San Diego eller andre steder i California?

Hvor?? :D

Var strømløst i hele området da jeg våkna i morrest(helt mørkt), og da jeg skulle starte opp firmabilen og vrei om tenninga så kom strømmen på igjen overalt :P tilfeldighet? NEPPE! :D

Heftig motorvarmer på bilen din : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt opp reise på Expedia. Dette er da i Juni, så er billigere da enn Juli og August:) Om alt går etter planen blir det USA-tur, men gjenstår å se om det blir San Diego. Ihvertfall lyst til å dra til Østkysten, og San Diego er billigere enn LA å dra til, men LA er bare et par timer unna med bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dritrått!

Har så sykt lyst på USA-tur sjæl, men alltid tenkt at det er svindyrt.

Så blir i allefall kreta (igjen) med samboeren og et vennepar. Denne gangen skal vi på et "ikke-turist sted", og drive med litt øyhopping ;)

Spare til usa-tur her neste nå ;p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo være heldig da! :)

Uansett, lykke til :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.