#12751 Skrevet Januar 26, 2012 Dritrått! Har så sykt lyst på USA-tur sjæl, men alltid tenkt at det er svindyrt. Så blir i allefall kreta (igjen) med samboeren og et vennepar. Denne gangen skal vi på et "ikke-turist sted", og drive med litt øyhopping Spare til usa-tur her neste nå ;p Ja, det er temmelig rått hvor billig man faktisk kan få det, for jeg har tenkt det samme som deg hele tiden:p Billigere blir det kanskje i år også, bare Norwegian begynner å fly til Statene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12752 Skrevet Januar 26, 2012 Jeez! Gasspedalen på passaten KNAKK faen meg! Noen som veit om det er lett å fikse selv? eller om jeg MÅ ha den på verksted..? Knakk i gulvfestet, så har gitt gass med tåa hele vegen hjem Du er ikke alene! Skjedd med ikke mindre enn 4 stk sprell nye Caddy`r på jobben også. Festet er vel laget av plast tror jeg? Og har blitt vann på gulvet, som så ble til is. Også sa det knakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12753 Skrevet Januar 27, 2012 Noen som har nr. til han som har alle de bilene på shell'stasjonen på ilseng? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12754 Skrevet Januar 27, 2012 God dag alle sammen Snart helg. Ikke lenge igjen til grovisen til Geir nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12755 Skrevet Januar 27, 2012 Noen som vet hvor omfattende en 150 000 service på bilen min er? Hadde storservice på den før jeg kjøpte den i fjor.. så kan vel ikke være så mye som skal skiftes nå? fått beskjed om service i dashen gitt.. men noen dyr storservice hadde passa dårlig nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12756 Skrevet Januar 27, 2012 Er vel oljeskiftservice tenker jeg, 30k siden sist service da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12757 Skrevet Januar 27, 2012 Er vel oljeskiftservice tenker jeg, 30k siden sist service da.. Ja kan nok stemme det, skal vel egentlig ha storservice med bytte av reimer og stell egentlig på 150k? men fattern tok det på servicen før han solgte den til meg.. oljeskiftservice passer lommeboka litt bedre nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12758 Skrevet Januar 27, 2012 Var du ikke innom her i går a? Skulle spurt da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12759 Skrevet Januar 27, 2012 fredag! (flyday) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12760 Skrevet Januar 27, 2012 hvordan hadde disse passet på en golf 4 da? http://www.ebay.de/itm/4x-Lorinser-RSK3-3-teilig-Alu-Felgen-Mercedes-hochglanz-poliert-/300654970860?pt=Auto_Felgen&hash=item46006ec7ec er innpresset 27?og passer senterhullet på golfen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12761 Skrevet Januar 27, 2012 Neppe. Golf 4 har 5x100, så da må du ha adaptere i tillegg på noen felger som alt har lavt innpress. Senterhullet er 57,1, så det er ikke noe problem. Edit: Jeg så feil med innpresset. Står det ikke hva det er der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12762 Skrevet Januar 27, 2012 faen da:p om jeg skal ha adaptere,så må jeg ha opp imot 50 i innpress da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12763 Skrevet Januar 27, 2012 Jeg så feil med innpresset, for ser ikke ut som det står der: klø : Men ja, jo høyere, jo bedre. Men felgbredden spiller jo også inn, selvsagt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12764 Skrevet Januar 27, 2012 sendte han en pm,så får jeg bare håpe,ellers så får det bli stålfelger og biltema kapsler til sommeren: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12765 Skrevet Januar 27, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12766 Skrevet Januar 27, 2012 Noen som har nr. til han som har alle de bilene på shell'stasjonen på ilseng? Er Ivar Andrå som driver dekksjappa på Ilseng som har biler bortpå bensinstasjon der ve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12767 Skrevet Januar 27, 2012 Var du ikke innom her i går a? Skulle spurt da:) Sånn forresten, hvor er det du sitter a egentlig? Audi? Var innom her for en stund siden, men så deg ikke noe ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12768 Skrevet Januar 27, 2012 Flere som så på The Voice? Slettes ikke dumt, selv om jeg er litt matlei når det gjelder sånne program:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12769 Skrevet Januar 27, 2012 Såg på jeg å, va faktisk braa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12770 Skrevet Januar 27, 2012 Enig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12771 Skrevet Januar 27, 2012 Nåmmen, alle vi tre liker det:grouphug: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12772 Skrevet Januar 27, 2012 Noen som vet om noen som er gode på å skru på girkasser ol.? Gjelder haldexdiffen som skal tas ned, rengjøres og settes på plass:) evt. verksteder i Sverige dere har god erfaring med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12773 Skrevet Januar 27, 2012 Nåmmen, alle vi tre liker det:grouphug: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12774 Skrevet Januar 27, 2012 Noen som vet om noen som er gode på å skru på girkasser ol.?Gjelder haldexdiffen som skal tas ned, rengjøres og settes på plass:) evt. verksteder i Sverige dere har god erfaring med:) Jeg skiftet clutchen min på fyksen i brumunddal.. så vil tro det ikke er noe problem og evt la et vanlig verksted ta jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12775 Skrevet Januar 28, 2012 Jeg skiftet clutchen min på fyksen i brumunddal.. så vil tro det ikke er noe problem og evt la et vanlig verksted ta jobben Jeg har vært hos Alf på Brumunddal bil og karosseri, og han kunne gjøre jobben:) men jeg tenkte jeg skulle prøve å spare noen lapper ettersom det han skulle gjøre kom på ca 20k.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...