#12776 Skrevet Januar 28, 2012 Noen nerder her? Jeg vil spille Deluxe Ski Jump, og har lastet ned en DOS emulator for å få til dette (DOSbox. Det fungerer forsåvidt greit, men det lagger noe sinnsykt, enda jeg trykker ctr F12 for å få opp CPU-farta osv. Finnes det noen andre og bedre DOS emulatorer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12777 Skrevet Januar 28, 2012 jeg brukte Brumunddal bil og karosseri før,men synes de bruker for lang tid. hadde dem til og montere komplett defa i audi 80 jeg hadde,da satt varmeelementet der fra før,de brukte hele dagen på det,og kostet den nette sum av 5500kr.(hadde defa pakken selv) når jeg skulle montere samme defa i golf mk4 min,da måtte de montere slangevarmer i tillegg,det kom på 3300kr,det var med jobb,slangevarmer,litt kjøleveske og monteringsmateriell. tror de brukte litt over 2t på jobben. hvor mange er det som jobber på Brumunddal bil og karosseri nå da?sist jeg var der,så var det kun alf mener jeg,polakken hadde begynt på møller i bergen(tror jeg)og per anton og alf var vel ikke helt på talefot etter det jeg hørte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12778 Skrevet Januar 28, 2012 okei, jeg har kun vært i kontakt med Alf fordi jeg har hørt at han er veldig flink. Han hadde tydeligvis peiling på dette med haldex;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12779 Skrevet Januar 28, 2012 han kan nok sakene sine,men skjønner ikke at de kunne bruke så lang til på bilen min,mulig at de brukte en lærling og tak fullt betalt. så jeg gikk tilbake til verkstedet jeg pleide og bruke før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12780 Skrevet Januar 28, 2012 han kan nok sakene sine,men skjønner ikke at de kunne bruke så lang til på bilen min,mulig at de brukte en lærling og tak fullt betalt. så jeg gikk tilbake til verkstedet jeg pleide og bruke før. Hvilket bruker du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12781 Skrevet Januar 28, 2012 Noen som veit om noe som jeg kan bruke for å tette ett lite hull i en bensintank (er ikke plastikk).. Gikk på en liten smell med vinterbilen på åsen forrige helg :=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12782 Skrevet Januar 28, 2012 Sveise det? Fyll tanken helt full og sveis i vei. Er du pysete så tømmer du den først, og så fyller den med vann og så sveiser, men det er unødvendig mye jobb. Det du for all del ikke må gjøre er å sveise med halvfull eller tom tank, det er gassen som er farlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12783 Skrevet Januar 28, 2012 Hvilket bruker du da? bruker døgnvillauto(knut østmo) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12784 Skrevet Januar 28, 2012 Noen som veit om noe som jeg kan bruke for å tette ett lite hull i en bensintank (er ikke plastikk).. Gikk på en liten smell med vinterbilen på åsen forrige helg :=) Hvor stort er hullet, da? Gni et Lano såpestykke mot hullet hvis det er lite, det skal visstnok fungere gull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12785 Skrevet Januar 28, 2012 Sånn forresten, hvor er det du sitter a egentlig? Audi?Var innom her for en stund siden, men så deg ikke noe ;p Han sitter på delesalg inne på VW avdelingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12786 Skrevet Januar 28, 2012 Hvilket takstativ til bil bygger minst? Har sett på thule sine nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12787 Skrevet Januar 28, 2012 faan i helvete.. det lekker fortsatt ut ifra filteret på bilen min. FLOTT! da veit jeg hva jeg skal gjøre i morgen... Grrrrrrrrrrrrrr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12788 Skrevet Januar 28, 2012 Svisja såvidt innom MGP på nrk nå mens det var en kjapp oppdatering av kveldens deltakere.. Er det mulig sier jeg bare? Var jo helt sykt dårlig da!? Nei, få innat gutten med fela 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12789 Skrevet Januar 28, 2012 Plumbo slår jo alle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12790 Skrevet Januar 28, 2012 Pent bruke bremseklosser selges!! Bremseverktøyet ditt er bra altså, Stig Arne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12791 Skrevet Januar 28, 2012 Femi hell? Dæssa går da noen km til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12792 Skrevet Januar 28, 2012 Går til de ramler ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12793 Skrevet Januar 28, 2012 Morroklumper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12794 Skrevet Januar 28, 2012 Hehe, det funker fortsatt altså? Det er godt å se! hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12795 Skrevet Januar 28, 2012 Pent bruke bremseklosser selges!! Bremseverktøyet ditt er bra altså, Stig Arne! De fikk jeg jammen lyst på!!! Har du en fin pris på de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12796 Skrevet Januar 28, 2012 Pent bruke bremseklosser selges!! Bremseverktøyet ditt er bra altså, Stig Arne! Vent til i morra, tror jeg slår deg Har kjørt noen mil med bremser som ligger på nå, så har kjøpt nye skiver og klosser som skal på i morra. Tror det er et fint og rundt spor i bremseskiva nå. Helt forjævlig lyd er det også, håper ikke varmen har tatt hjullageret bare.... Kult å hive snø på bremseskiva etter man har kjørt hvertfall da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12797 Skrevet Januar 28, 2012 Hehe, det funker fortsatt altså? Det er godt å se! hehe.. Lever sine gode glansdager det nå! De fikk jeg jammen lyst på!!!Har du en fin pris på de? Ska få en god pris! Hvor mye er det for en kilo stål i disse dager da? 50øre? Så skal få de for 5 øre! Koster 160kr å sende med posten, men det er det vel verdt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12798 Skrevet Januar 28, 2012 Vent til i morra, tror jeg slår deg Har kjørt noen mil med bremser som ligger på nå, så har kjøpt nye skiver og klosser som skal på i morra. Tror det er et fint og rundt spor i bremseskiva nå. Helt forjævlig lyd er det også, håper ikke varmen har tatt hjullageret bare.... Kult å hive snø på bremseskiva etter man har kjørt hvertfall da Bytta med en gang det ble stygg lyd jeg heldigvis Orker ikke koste på 100'n både klosser OG skiver. Kan ikke skjemme den bort eller hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12799 Skrevet Januar 29, 2012 Denne her burde noen i distriktet kjøpe. Så den forblir i område og blir satt istand "har grom motor stående på plana, 2165ccm med webere osv ca 150mil siden nybygd. ring hvis du er intressert. 95181988" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12800 Skrevet Januar 29, 2012 Da får'n vel stikke på jobb igjen, da.. Ha ei fin uke folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...