Anbefalte innlegg

ble nok dem gitt,så da er det bare og vente til dem dukker opp,må kjøpe nye og blanke bolter nå:P

håper eksosen kommer snart også.

da mangler det bare skliplate under motor/gir,og litt lakkering,og dekk til felgene,og da er det snart sommer og sol: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble nok dem gitt,så da er det bare og vente til dem dukker opp,må kjøpe nye og blanke bolter nå:P

da mangler det bare skliplate under motor/gir,og litt lakkering,og dekk til felgene,og da er det snart sommer og sol: rock :

Tror dette kommer til å bli meget flott. bra plan.. ettersom jeg kan huske så har vell ikke golfen hatt ortlige sommer fellger?

har selv sett på de felgene til bilen til dama K(bmw 1 serie) å jeg likte klutch felgene veldig godt.

Gledeer meg til å se dette :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte på orginale 15" gti felger i sommer som var ja,var andre ting som måtte prioriteres på bilen da.

håper det blir bra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte på orginale 15" gti felger i sommer som var ja,var andre ting som måtte prioriteres på bilen da.

håper det blir bra

tror ikke den hadde noen andre sommer felger før i ditt eie heller jeg.. blir flott dette :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror joakim hadde noen 18" på den en liten stund,om det var før eller etter førerkortbeslag vet jeg ikke:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg nye bremser, var vel kanskje på tide? :P

img3861y.jpg

img3862q.jpg

Gjorde seg med nytt :)

img3865ut.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om noen andre takstativ leverandør enn:

thule og whispbar...

thule har til min bil men vil ha med buede hjører og ikke der stengene stikker utafor. mens whipsbar sine er perfekte men de leverer ikke til bilen min .S

noen som vet om noen andre typer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror joakim hadde noen 18" på den en liten stund,om det var før eller etter førerkortbeslag vet jeg ikke:p

Jeg hadde noen 9x18 liggende, men fikk de ikke på bilen før jeg mistet lappen, så de kom aldri på bilen og ble solgt :P hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ser Klutch felgene ut? :) søkte men fant lite..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klutch-felgene er dritkule!

Noen som har 4x100 felger med vinterdekk å avse? Enten å gi bort, låne for ei stund eller selge billig. Skulle hatt noe på Passaten når den skal EU-godkjennes, så er ikke mye jeg krever:p De må være 14" eller større.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20 minus her :P alt for kaldt!!

Noen som vet om ei billig leilighet til leie rundt Hamar, stange, ottestad,ringsaker ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare -21,4 her:o jaggu bra at jeg bare skal jobbe halve dagen i morgen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må opp kl 5 imorgen tili å dra på jobb.. det frister lite å stå opp fra den varme dyna når det er over 20 minus ute gitt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

-19,6 ute og 22,6 inne :) Godt å sitte inne nå og fyre i ovn :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hele lokallaget frøsi ihjel ell? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20 minus her :P alt for kaldt!!

Noen som vet om ei billig leilighet til leie rundt Hamar, stange, ottestad,ringsaker ?

Er ledig i nydalen snart. Tony Nilsen og fam Skal leie ut. Kompis av Øystein Nicolaysen blandt anna.

Kjør på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ledig i nydalen snart. Tony Nilsen og fam Skal leie ut. Kompis av Øystein Nicolaysen blandt anna.

Kjør på.

4000kr + strøm. : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.