#12851 Skrevet Februar 2, 2012 Kylling og nudler her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12852 Skrevet Februar 2, 2012 kyling å nudler ble det jaggu her å i dag. godt var det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12853 Skrevet Februar 2, 2012 tilberedningstips Anders? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12854 Skrevet Februar 2, 2012 ble gjort ganske enkelt her i dag egentlig sier aldrig nei til tips eller da hehe eller var det du som ville ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12855 Skrevet Februar 2, 2012 Er ledig i nydalen snart. Tony Nilsen og fam Skal leie ut. Kompis av Øystein Nicolaysen blandt anna. Kjør på. mer info ? send sms du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12856 Skrevet Februar 2, 2012 Pølse og lompe her i dag Lyst til å flytte Kim Rune? Fått deg igjen noe jobb enda da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12857 Skrevet Februar 2, 2012 ble gjort ganske enkelt her i dag egentlig sier aldrig nei til tips eller da hehe eller var det du som ville ha Det var jeg som ville ha. For jeg har ikke laget enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12858 Skrevet Februar 2, 2012 Pølse og lompe her i dag Lyst til å flytte Kim Rune? Fått deg igjen noe jobb enda da? ja ska flytte få en plass å bu så søke litt jobber 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12859 Skrevet Februar 2, 2012 Det var jeg som ville ha. For jeg har ikke laget enda sånn å se hehe kokte bare no nudler jeg med krydret som fulgte med. å stekte kylling file siden av med div kryder.. blandet det etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12860 Skrevet Februar 2, 2012 Jeg har alt lagd meg rømmegrøt, men noe galt skjedde, og den fikk noen klumper:p Så da blir det hjemmelaget biffsnadder her også, så fort frøkna er hjemme igjen. Gleeeeder meg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12861 Skrevet Februar 2, 2012 ble bare en liten dobbel 250g burger meny på meg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12862 Skrevet Februar 2, 2012 Lagerkrigen: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12863 Skrevet Februar 2, 2012 Lagerkrigen: rock : Det er genialt Elsker den kanalen ! sånn å se hehe kokte bare no nudler jeg med krydret som fulgte med. å stekte kylling file siden av med div kryder.. blandet det etterpå Akkurat. Nesten samma som meg da. Kokte nudler, skjærte kyllingen i små biter. Stekte, kokte, blanda sammen og tilsatte no krydder og soyasaus pluss en litt søt bbq saus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12864 Skrevet Februar 2, 2012 Lagerkrigen: rock : Her å! Tjener penger noen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12865 Skrevet Februar 2, 2012 MAX er genialt - masse go'serier:) Lagerkrigen = oppnåelig drømmejobb. Hehe. Og nå er det Pantelånerne i Las Vegas, som også er jævlig bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12866 Skrevet Februar 2, 2012 Lurer på hvordan det er å vaske "bil" i -10 jeg... Drar og prøver! Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12867 Skrevet Februar 2, 2012 Lurer på hvordan det er å vaske "bil" i -10 jeg... Drar og prøver! Fabian Det funker ganske dårlig ute nå, vannet fryser med en gang, samma med låser og dører:P Max har mye bra ja Mads Kristian: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12868 Skrevet Februar 2, 2012 JIPPIII!!!!!!!!!!! : rock : Kræsja bilen idag!!! Woohooo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12869 Skrevet Februar 2, 2012 JIPPIII!!!!!!!!!!! : rock : Kræsja bilen idag!!! Woohooo! Mye skader ell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12870 Skrevet Februar 2, 2012 Mye skader ell? panser ( må byttest), blinklys ved hovedlykt( må byttest) frontfanger( må kanskje byttest,) framskjerm ( må pussest ned, grunne, lakkere) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12871 Skrevet Februar 2, 2012 panser ( må byttest),blinklys ved hovedlykt( må byttest) frontfanger( må kanskje byttest,) framskjerm ( må pussest ned, grunne, lakkere) Kjekt! Kose jobb det da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12872 Skrevet Februar 2, 2012 Kjekt! Kose jobb det da:D å du æ domm du!!! Jævli fint at jeg ikke har full kasko,,,,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12873 Skrevet Februar 2, 2012 Hva kræsja du med? Vegg, bil, telefonstolpe, kamel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12874 Skrevet Februar 2, 2012 Brøytekant kanskje;).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12875 Skrevet Februar 2, 2012 med en arbeidsbil og kollega 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...