#13051 Skrevet Februar 8, 2012 jeg har ei 02A kasse jeg ikke har tenkt å bruke liggende, mangler stikkaksling på førersia men ellers så er den i god stand, jeg har kjørt med den. mye du vil ha for den da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13052 Skrevet Februar 8, 2012 kom med ett bud på pm så kan vi ta det derifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13053 Skrevet Februar 8, 2012 men var vel ikke alle som kom seg hjem igjen? syns det er mange her enda jeg De kom seg hjem, problemet var bare at de dro med seg flere tilbake igjen:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13054 Skrevet Februar 8, 2012 kom med ett bud på pm så kan vi ta det derifra må bare få motor i hus først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13055 Skrevet Februar 8, 2012 Noen som vet om noe jobb i omegn eller?! Jobber ikke du på maxi da? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13056 Skrevet Februar 8, 2012 De kom seg hjem, problemet var bare at de dro med seg flere tilbake igjen:o Beste landet å "bo" i vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13057 Skrevet Februar 8, 2012 Javisst, heia Norge:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13058 Skrevet Februar 8, 2012 Jobber ikke du på maxi da? :-) Jo, jobber på teknikmagasinet. Men det er bare 30% stilling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13059 Skrevet Februar 8, 2012 ååååh.. Frostvæske smaker dritt det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13060 Skrevet Februar 8, 2012 ååååh.. Frostvæske smaker dritt det... Er du så tørst skal jeg sponse deg med 1,5 liter cola faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13061 Skrevet Februar 8, 2012 Er du så tørst skal jeg sponse deg med 1,5 liter cola faktisk var ikke hensikten og slukke tørsten , var for og suge ut kjølevæsken av radiatoren for og få på radiatortettning på boks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13062 Skrevet Februar 8, 2012 Du har vel en sånn tappeskrue på radiatoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13063 Skrevet Februar 8, 2012 Du har vel en sånn tappeskrue på radiatoren? Har jeg ikke sett:p Dreiv ute i snøen så det var ikke særlig aktuelt og drive under bilen og skru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13064 Skrevet Februar 8, 2012 (endret) Har jeg ikke sett:p Dreiv ute i snøen så det var ikke særlig aktuelt og drive under bilen og skru Herregud, nå må du slutte å være så fin på det ! Må da tåle litt kald snø innunder klea? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13065 Skrevet Februar 9, 2012 Herregud, nå må du slutte å være så fin på det ! Må da tåle litt kald snø innunder klea? driver ute i snøen dagen lang på jobb jeg, så gidder ikke det på fritida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13066 Skrevet Februar 9, 2012 Ja da er det bedre å drekka litt kjølevæske.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13067 Skrevet Februar 9, 2012 Ja da er det bedre å drekka litt kjølevæske.. ja den tok ikke jeg heller.hehe. har drevet heme noen dager med bade. så da ble det sånn. flere bilder her med før under og etter. ble litt forskjell gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13068 Skrevet Februar 9, 2012 Jaja... Da er det bare og sove noen par timer før det bærer til gardermoen i morgen tidlig. og 12 timer i fly Thailand skal bli godt nåå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13069 Skrevet Februar 9, 2012 Jaja... Da er det bare og sove noen par timer før det bærer til gardermoen i morgen tidlig. og 12 timer i fly Thailand skal bli godt nåå God tur da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13070 Skrevet Februar 9, 2012 Jaja... Da er det bare og sove noen par timer før det bærer til gardermoen i morgen tidlig. og 12 timer i fly Thailand skal bli godt nåå Som sagt; gooood tur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13071 Skrevet Februar 9, 2012 Takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13072 Skrevet Februar 10, 2012 Æsj... Javel, god tur, da: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13073 Skrevet Februar 10, 2012 Æsj... Javel, god tur, da: vinke : HEHE Takk for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13074 Skrevet Februar 10, 2012 Du får poste noen bilder av alt det fine du gjør der, sånn at vi som må være hjemme i kulda kan bli enda mer misunnelig: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13075 Skrevet Februar 10, 2012 Skal finne noen ladyboys jeg som jeg kan ta bilde av. Så skal du prøve å gjette om det er gutt eller jente 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...