#13126 Skrevet Februar 15, 2012 Siden du tar på de, tror jeg det er jenter... Eller? Men ettersom du har dama, må det være gutter... Neimen ikke lett: smil : Forøvrig bra tekst i bakgrunnen på det siste bildet:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13127 Skrevet Februar 15, 2012 Hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13128 Skrevet Februar 15, 2012 Vetta faen.. har litt trua på at det var mannfolk men: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13129 Skrevet Februar 15, 2012 De var ihvertfall ikke pene, samme hva det nå enn er:p Det jeg derimot er sikker på, er at det er nok en som har litt fylleangst i morra:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13130 Skrevet Februar 15, 2012 I Thailand viser ikke jentene puppene sine. Så da er svaret opplagt... Jeg og dama og 3 andre vennepar var en snartur innom bangla i phuket (masse puber. Dans osv) I den ene bar gata var det bare jenter mens i en annen var det kun ladyboys som danset. Vi satt der en time før det stengte. Og når det stengte så fikk jeg endelig bestemt meg for å ta et bilde med disse og da må man betale 20kr. Og da viser de puppene å man kan ta på de.. Både jeg og fruen måtte prøve å ta på de.. Var som en blære inni en liten fotball. Gummi aktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13131 Skrevet Februar 15, 2012 Hahaha, jeg hadde aldri rørt de der ass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13132 Skrevet Februar 15, 2012 Hadde vært bra matriell og lage hangover part 3 med ladyboys. Disse på bildet er ikke fine. Men noen er vanskelig og skille fra jente og gutt. Ble filmet av TVNorge i noen dager i Thailand også. Kommer på tv i nov. Der blir det mere ladyboys. Vi var på en ladyboys show og etterpå skulle vi ta bilde med noen av dem. Men da komme alle huff. Det ble kaos... --------- Dette betalte TVNorge for da. Da de anbefalte showet som ikke var noe bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13133 Skrevet Februar 15, 2012 Hahaha, jeg hadde aldri rørt de der ass Bare måtte Its the real thing som er saker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13134 Skrevet Februar 15, 2012 Haha, jeg ler, Steffen:D Så fryktelig genialt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13135 Skrevet Februar 15, 2012 haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13136 Skrevet Februar 15, 2012 Bare måtte Its the real thing som er saker Altså, pupper med silikon kunne jeg alltids rørt. Men ikke når de er på gutter : p Du har ikke noen morrobilder av Tony også da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13137 Skrevet Februar 15, 2012 Noen som gidder bumpe salgstråden min? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=231219 Lag sånn quote ramme av meg og skriv "10000,- inkl årsavgift!" inni Takkåtakk Edit; Takk for det Simen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13138 Skrevet Februar 15, 2012 Noen som gidder bumpe salgstråden min? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=231219 Lag sånn quote ramme av meg og skriv "10000,- inkl årsavgift!" inni Takkåtakk FET vinterbil! Hadde jeg hatt råd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13139 Skrevet Februar 15, 2012 Noen som gidder bumpe salgstråden min? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=231219 Lag sånn quote ramme av meg og skriv "10000,- inkl årsavgift!" inni Takkåtakk Done! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13140 Skrevet Februar 15, 2012 apropo bump,,, http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=231611 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13141 Skrevet Februar 15, 2012 takker mr Overmo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13142 Skrevet Februar 15, 2012 Haha Steffen! Detta hadde jeg aldri gjort! Men jeg traff forøvrig ei kjekk dame på Gran Canaria i 2006 Edit: Er det ikke noe som heter: "Lange bein - Fin fitte?": klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13143 Skrevet Februar 16, 2012 Altså, pupper med silikon kunne jeg alltids rørt. Men ikke når de er på gutter : p Du har ikke noen morrobilder av Tony også da ? Haha Implantater på jenter er mye bedre. Dette var en hel pupp med silicon. Æsj.. Tony. han gadd nok ikke å ta på de. Men jeg å Tony tok bilder sammen med de da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13144 Skrevet Februar 16, 2012 Ser ikke noe bildet kenth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13145 Skrevet Februar 16, 2012 Ser ikke noe bildet kenth Nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13146 Skrevet Februar 16, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13147 Skrevet Februar 16, 2012 Nå da? Nei. Bare et bilde av en frosk og at jeg må registrere meg for å se bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13148 Skrevet Februar 16, 2012 Nei. Bare et bilde av en frosk og at jeg må registrere meg for å se bildet Sånn da ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13149 Skrevet Februar 16, 2012 da bli jaggu jeg hedmarking å ble leilighet idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13150 Skrevet Februar 16, 2012 da bli jaggu jeg hedmarking å ble leilighet idag Gratulerer:) Kjøpt/leie? Og hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...