Anbefalte innlegg

Jeg har ikke før nå hørt sangen "I got erection" med turboneger, men når jeg så den bilen der så måtte jeg bare søke den opp.. haha! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk en slik på Hamar for noen år tilbake. Kjerringa til mr advokat Heen når han var på sitt mest korrupte :P

Ellers kjørte også frua til borgemesteren i Kongsberg rundt i en slik. Rå biler og for en lyd :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B12 det også, eller "vanlig" 850?

850'er er det jo noen av, men B12 er ikke noe særlig rått da.. Jeg blir sjuk jeg nå..

Liker aller best det kassettracket i midtkonsollen der :)

Går vel en "vanlig" 850 på Flisa, så en middelaldrende dude som var innom Statoil å kjøpte seg pølse en dag som hadde en sånn.. Det er kuli det og altså, men..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk en rød en på Raufoss også, men mener det var noe styling som ikke var helt kledelig på den - godt mulig det var noe originalt, men BMW er ikke min sterke side:p

Edit: Perfekt fargekombinasjon på bilen Stig Arne linket til, forøvrig:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B12 det også, eller "vanlig" 850?

850'er er det jo noen av, men B12 er ikke noe særlig rått da.. Jeg blir sjuk jeg nå..

Liker aller best det kassettracket i midtkonsollen der :)

Går vel en "vanlig" 850 på Flisa, så en middelaldrende dude som var innom Statoil å kjøpte seg pølse en dag som hadde en sånn.. Det er kuli det og altså, men..!

Klarer ikke se forskjell på de jeg men var rimelig like ja. Men mest sannsynlig "bare" en 850 :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke min heller, men har hatt et par sjøl, pluss fattern har vært litt BMW-kar helt til jeg fikk'en frelst på Audi :)

Jeg jobba et par somre i tyskland sammen med fattern, sjefen hans nedi der hadde en 750iAL eller hvordan betegnelsen er på de, det var litt rått det også altså! Jeg øvelseskjørte på autobahn med den, i en alder av 16 eller 17 år.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går en mørkergrønn 8-serie i løten også. Pene biler :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at CSI'n holder seg godt i pris den også, den røde på finn ser vakker ut. Men for min del, OM jeg skulle handla noe slikt, så skulle jeg hatt B12er'n.. Det er bare..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på hvordan disse bilene er å kjøre med en heftig 12er i fronten:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det er rått.. :D

Skal vi ringe og si vi skal prøve'n? Hehe.. Stikker til Drammen en sving i morra vi!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle nesten ha gjort det, veit du:D Men sikkert sånn som med alle som har spesielle biler, at man må ha pengen klare før man får prøvekjørt:p Tror ihvertfall at draget er helt rått i en sånn bil!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle hatt den der åsså latt Heffner fått prøvd seg på plassproblemene der framme.. Bromm bromm!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen forslag til film jeg skal se i kveld da?

Jeg er usikker på om jeg skal prøve meg på MI:2 igjen(sovna forrige helg pga laaaange dager på jobb før jeg starta filmen), eller om jeg skal leie meg noe annet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ingen forslag, for jeg ser knapt på film:o Derfor jeg tror jeg skal begynne på BB igjen, for fantasien er dårlig når det gjelder filmer og den slags.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ÅH, det høres ut som hønseflokken ønsker å komme seg avgårde før planlagt.. Dette kan bli bra.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får vel tvinge meg selv på butikken, for lysten på Oreo-is har tatt overhånd:p Litt må man unne seg når man er klein.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som kan sveise eksos ? :P sku ha skifta til ei grovere bakpotte på boran :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som kan sveise eksos ? :P sku ha skifta til ei grovere bakpotte på boran :)

Har sveiset eksos på bora før jeg;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja :P tenkte å setta på den bakpotta som satt på Golfen jeg hadde :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja :P tenkte å setta på den bakpotta som satt på Golfen jeg hadde :)

Aha, null stress det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan du ikke sende på ei meld en dag vi kan fikse det a ? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.