Anbefalte innlegg

kan du ikke sende på ei meld en dag vi kan fikse det a ? :)

Jepp;) Kan det vettu:) Du har vel tid hele tia?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke funnet deg noen jobb enda Kim Rune?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp;) Kan det vettu:) Du har vel tid hele tia?:)

Tja så si hvertfall :P

Stig: nei men ska se om jeg får ringt på noe til uka :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil kjøpe hus på Stavsjø? :) Vurderer salg, gjerne privat.

Ny isolert dobbelgarasje ;)

Verditakst på 1.550.000,- Kan selges privat for 1.500.000,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor skal kjøpe hus nå da?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor skal kjøpe hus nå da?:)

Det vet vi ikke helt enda, men må bli i Brumunddal. Har ungene i barnehage i Brumunddal enda, og om 1 år skal guttungen beg på skola. Derfor har vi lyst til å flytte til Brumunddal igjen :)

Skal vel på visning på et hus til uka så da får vi se ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må du legge ut bilder, mer info osv ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må du legge ut bilder, mer info osv ;)

Annser ikke dette som noe salgstråd for huset mitt akkurat:p Selv om det har blitt solgt mye annet her, hehe.

Men jeg kan lage en salgstråd under "diverse selges" senere i dag med litt bilder og mere info :)

Edit: Bilde tatt fra googel ;) Garasjen er oppført etter dette bilde ble tatt. Garasjen som synes på høyre side er nabon`s.

huset.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å pøse på med bilder her gut!

Godt å høre at du er på tur tilbake til dalen, så slipper jeg å karre meg utover de kjærreveiene når jeg skal plage deg.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blæh, Romøren og Bardal skuffer stort. Det er det vanlige av Romøren, men Bardal burde jo kunne prestere bedre:o Litt engasjert, ja:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å pøse på med bilder her gut!

Godt å høre at du er på tur tilbake til dalen, så slipper jeg å karre meg utover de kjærreveiene når jeg skal plage deg.. :D

Hehe, ja frister veldig å flytte tilbake til Brumunddal :) Vi begge er jo derfra og kjenner nesten ingen her ute så..

Slenger ut bilder i kveld når ungene har lakt seg :) Kjærringa jobber som vanlig :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, jeg har jobba for mye de siste ukene, så jeg får ikke reise før etter midnatt jeg gitt.. Tenk det, en søndag hjemme! :P

Men reiser i 4-tia i natt da, hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, tror jeg gjorde en allerede dårlig dag til en fyr enda dårligere ista gitt.. Eller, han gjorde det jo sjøl..!

Parkerte utenfor Kiwi så frøkna var inn og handla litt, omtrent samtidig som oss kom en skoda superb å parkerte ved siden av, og duden som satt på gikk inn for å handle litt han også(er vel ofte det man gjør på butikkene..?)..

Han hadde et kortere ærend enn frøkna mi, for han kom ut før henne vertfall, og han gikk rett mot bilen min, åpna døra, satte seg inn og lukka døra.. Først når han skulle til å snu seg mot meg og snakke til ho frøkna han ble med hjem i gårkveld så han situasjonen og spant seg ut gjennom døra og prøvde å lage svingdør av framdøra til grevlingen.. Han unnskyldte seg fælt på tur ut, mens jeg bare lo, men hadde litt lyst å denge'n for slamring med døra, men han var vel litt fortumla stakkar.. Han så noe sliten ut også om jeg skal være ærlig, så hadde vel skremt på'n et hjerteinnfarkt om jeg hadde heva stemma til'n..

Så forresten en grønn lav vento oppi dalen også, er det klubbfolk eller? Så shiny ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så forresten en grønn lav vento oppi dalen også, er det klubbfolk eller? Så shiny ut!

Eieren heter alexander emilsen tror jeg. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så den ventoen i hamar i sta.. gtd ell no? så bra ut..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner dere til noen som er int i en forholdsvis grei 03 A4 1.9 tdi Quattro?

Vurdere salg av min.

Bilder ligger både på medlem sida og Min Audi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har forslag til ny tv? Junior skule sette på tven i dag og da sto den og sa klikk klikk . Så da har vel den tatt kvelden. Har litt lyst på 3D men er jo dyrt og hadde håpet på og kunde vente på dem uten briller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

p

jeg er inntresert i vaskemaskina vis Kim ikke skal ha den. Kan hente den mandag eller tirsdag. Vis inne så ikke før en neste uke. Egil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er inntresert i vaskemaskina vis Kim ikke skal ha den. Kan hente den mandag eller tirsdag. Vis inne så ikke før en neste uke. Egil

Tirsdag ettermiddag passer finfint :) KOm og hent :)

Ring meg før du drar fra Brumunddal. 991 26 210.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tirsdag ettermiddag passer finfint :) KOm og hent :)

Ring meg før du drar fra Brumunddal. 991 26 210.

Den er grei. Får jeg sett på garasjen din også Hehe. Så jeg vet vor stor jeg skal ha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint hus du har, Kenth :)

Hadde det ikke vært så langt utpå Næs så hadde jeg flytta dit selv trur jeg. Er fint utpå der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint hus du har, Kenth :)

Hadde det ikke vært så langt utpå Næs så hadde jeg flytta dit selv trur jeg. Er fint utpå der :)

Takk for det Pål :)

Det er en liten stubb ut til nes ja, for de som er vandt til å bo i Brumunddal ;) Men det er jo en vanesak, er mere skolekrets for unga som gjør at vi vil til Brumunddal igjen :)

HVIS det blir så vil selger da ;) alternativt blir å bli boende å koste på nytt kjøkken og stooor terrasse :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.