#13401 Skrevet Mars 1, 2012 Får bare satse på fine forhold da, og kjøre deretter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13402 Skrevet Mars 1, 2012 E6'n saltes fremdeles hvis de aner at det kan være det minste glatt så den er nok ikkenoe problem, verre når du kommer inn i sentrum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13403 Skrevet Mars 1, 2012 jeg kjører hver dag i hamar sentrum forbi kirka. ved 11 tiden så er det ikke glatt., hvertfall hvis været er som i ag .. så ingen fare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13404 Skrevet Mars 1, 2012 Skal faktisk litt uttafor.. ett sted som heter Romedal Men da satser jeg på sommerhjul.. gidder hvertfall ikke å bytte nå.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13405 Skrevet Mars 1, 2012 Skal faktisk litt uttafor.. ett sted som heter Romedal Men da satser jeg på sommerhjul.. gidder hvertfall ikke å bytte nå.. hehe Ville ikke kjørt i Romedals-traktene på sommerdekk nå Er som regel ei stripe med asfalt til hvert hjul, men fortsatt en god del is og snø på de veiene der. Kjører gjennom romedal nesten hver morgen på jobb og sommerhjul høres småskummelt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13406 Skrevet Mars 1, 2012 Dette liker jeg ikke å lese .. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13407 Skrevet Mars 1, 2012 Dette liker jeg ikke å lese .. hehe Lån en bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13408 Skrevet Mars 1, 2012 Må si meg enig med kristian her gitt... I romedal er det litt anderledes enn hamar sentrum.... : / 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13409 Skrevet Mars 1, 2012 Æsj. Men bra jeg nevte at det var Romedal da litt kjipern å finne det ut der i morgen. Får bite i det sure eplet å legge om, enkelt å greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13410 Skrevet Mars 1, 2012 men kl 11? kan da ikke være glatt der da???? kjipt og legge om også hadde du ikke trengt alikevell.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13411 Skrevet Mars 1, 2012 Kjipt å havne i grøfta også steffen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13412 Skrevet Mars 1, 2012 mhm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13413 Skrevet Mars 1, 2012 altså jeg skal jo være der 1300.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13414 Skrevet Mars 1, 2012 Romedal er langt utpå bygda.. Jeg ville tatt meg bryet med å bytte over til vintersko. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13415 Skrevet Mars 1, 2012 Grattis med ny kåk Kenth. Så ikk dumt ut, dog som du sier en liten oppdatering her og der, men det kommer før eller siden uansett. Jeg så for meg med en gang hvertfall, rive garasjen, sette opp en tilsvarende brei garasje og bygge den like høy som huset og smelle inn et løftebrett (som også seff felles ned i gulvet) og WOILA, et perfekt verksted!!! (men det er bare hva jeg hadde gjort det om jeg hadde bodd der ) Takk for det Ja mulighetene er mange, men første pri blir nytt bad, nye gulv på div rom, bla kjøkkenet og en maaaaaaasssssseeeeee maling til alle overflater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13416 Skrevet Mars 1, 2012 Slik, da har vi betalt for et nytt år med galskap, og forhåpentligvis blir det ny bil også iløpet av mnd'en! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13417 Skrevet Mars 1, 2012 Søker trøst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13418 Skrevet Mars 1, 2012 Skal faktisk litt uttafor.. ett sted som heter Romedal Men da satser jeg på sommerhjul.. gidder hvertfall ikke å bytte nå.. hehe Her er det delvis bløtt og delvis is på veien.. Ikke vært ved kirka den siste tiden, men veien gjennom romedal består av snø,is og sørpe Romedal er langt utpå bygda.. Jeg ville tatt meg bryet med å bytte over til vintersko. Så så Fint her da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13419 Skrevet Mars 1, 2012 Fått tilbake Sensationen min fra reperasjon nå, men lurer på en ting: Applikasjonene jeg hadde på minnekortet, hvorfor vises ikke de i listen lenger? Minnekortet lå hjemme mens telefonen var på service, og musikk og bilder finner jeg, men ikke alle appene jeg hadde:o Hvordan får jeg frem de igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13420 Skrevet Mars 1, 2012 Du må installere dem igjen Via market uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13421 Skrevet Mars 1, 2012 Seriøst? Mulig å lage det tungvint: dum : Da får jeg begynne å laste ned alt igjen, da. Jeez. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13422 Skrevet Mars 1, 2012 jøpp.. dessverre - Om du ikke tok en backup med ett program som lagret alle apps og instillinger slik at dem er klare for å installeres kjapt igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13423 Skrevet Mars 1, 2012 Det gjorde jeg ikke:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13424 Skrevet Mars 2, 2012 Ossen er føret oppover mot Hamar nå a? Skal en tur til Hamar i morgen.. vurderer å kjøre på sommerdekk Å kjøre på sommerhjul nå vil jeg kalle å leke med andre menneskers liv, så det vil jeg ikke anbefale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13425 Skrevet Mars 2, 2012 Noen som vet hvem som har vært uheldig her? http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/1.8017545 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...