#13426 Skrevet Mars 2, 2012 Vegard Ripsrud heter han ene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13427 Skrevet Mars 2, 2012 mange som skal på våler i morgen? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=230657 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13428 Skrevet Mars 2, 2012 Jeg skal. Men usikker på når jeg kommer og om det blir noe kjøring i det hele tatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13429 Skrevet Mars 2, 2012 mange som skal på våler i morgen? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=230657 Vakt på jobben.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13430 Skrevet Mars 2, 2012 Fredrik: Er du nazist, eller vet du bare ikke hva den ørnen du har som avatarbilde betyr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13431 Skrevet Mars 2, 2012 pssssssttt... (prøvde å plystre men klarte ikke... ) ta en titt folkens http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=232941 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13432 Skrevet Mars 2, 2012 (endret) mange som skal på våler i morgen? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=230657 Count me in! Om noen ønsker å være med er passasjersetet i passaten ledig. Husk hjelm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13433 Skrevet Mars 2, 2012 Fredrik: Er du nazist, eller vet du bare ikke hva den ørnen du har som avatarbilde betyr? Nei. er da ikke det. Selve ørnen er vell symbolet for staten tyskland, om jeg ikke tar feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13434 Skrevet Mars 2, 2012 Nei. er da ikke det.Selve ørnen er vell symbolet for staten tyskland, om jeg ikke tar feil? Fra "det tredje rike" ja. "Hoheitszeichen" om du vil. Det vil si det nazistiske Tyskland i perioden fra Hitlers maktovertakelse i 1933 til regimets fall etter andre verdenskrig i 1945. Så symbolet du viser er Det tredje rikes riksvåpen, ihverfall deler av det. Du vet sikkert selv hva som opprinnelig er der du har vw merket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13435 Skrevet Mars 2, 2012 står litt om symbolet litt ned på siden her: http://en.wikipedia.org/wiki/Coat_of_arms_of_Germany 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13436 Skrevet Mars 2, 2012 Da gjør vi slik da, så ingen føler seg truffet. Selv om jeg ikke ser det store problemet egentlig. Hadde jo ikke vært en like kul logo, om man byttet riksvåpenet til det nye våpenet. Da den ørnen ser ut som den har en smule downssyndrom. Om jeg hadde PS hodet til ørnen den andre veien, slik at den ikke snur seg mot det nazistiske partiets høgre skulder elns. Så burde vell saken vært ute av verden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13437 Skrevet Mars 2, 2012 Er ikke galt å sitte på fly hjem fra ferien og lese på vacn forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13438 Skrevet Mars 2, 2012 Da gjør vi slik da, så ingen føler seg truffet. Selv om jeg ikke ser det store problemet egentlig. Føler meg ikke truffet jeg ihvertfall. For meg spiller det egentlig ingen rolle, men om du faktisk var en nynazist som ønsket å ytre det her inne kunne du gjort det et annet sted;) Men ser jo helt klart poenget mtp at vw er tysk osv. Bare finn en annen ørn en den Hitler brukte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13439 Skrevet Mars 2, 2012 Føler meg ikke truffet jeg ihvertfall. For meg spiller det egentlig ingen rolle, men om du faktisk var en nynazist som ønsket å ytre det her inne kunne du gjort det et annet sted;) Men ser jo helt klart poenget mtp at vw er tysk osv. Bare finn en annen ørn en den Hitler brukte brabra, og skulle jeg ytre at jeg var nynazist, hadde vell jeg hengt mer på bilforumet. haha Må vell innrømme at det mister mye av sin brukbarhet som logo når den ser slik ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13440 Skrevet Mars 2, 2012 Ser ikke helt problemet med ørnen.. den er verken mere eller mindre nazi en jernkorset ? Ørnen er jo på euroen å foresten. samme symbol i en annen form? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13441 Skrevet Mars 2, 2012 hvor er rusten? er denne lakkrust reparert? hva er skiftet? hva må skiftes? tektylert? importert til norge? bilder av rusten under tattfra utsiden og skrått oppunder. sen de bildene du har først. eu godkjent til? mvh stein bratten For en bil til 25 000,-? Kødder du? Moro med instrukser om hvordan bildene isåfall skal taes: rolleyes Narr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13442 Skrevet Mars 3, 2012 Liten film fra turen vi hadde tilbake fra Haugesund med Jetta'n. Fjøring i dekka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13443 Skrevet Mars 3, 2012 (endret) Jernkorset har egentlig ingen egen tilknyttning til Hitler da.. Jernkorset er en tysk millitær utmerkelse som ble utgitt første gang allerede i 1813. Jernkorset var i tillegg til å være en utmerkelse også symbolet til den tyske hæren fra 1871 til 1915. Men ja, ble utgitt som utmerkelse under andre verdenskrig også. Men synes ikke vi kan sammenligne symbolet til den tyske hæren allerede fra 1871 med Ørnen som Hitler brukte fra maktovertakelsen i 1933. Edit: Den ørnen som er på den tyske 2-euroen er vel mer lik det tyske riksvåpnet Og ikke den som hitler brukte. Men samma kan det egentlig væra også da Vi kan gjerne kalle en spade for en spade, og en ørn for en ørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13444 Skrevet Mars 3, 2012 Og jeg flyr radiostyrte fly med hakekors på, er ikke nazist av den grunn... Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13445 Skrevet Mars 3, 2012 Og en kamerat av meg er sammler og har mange ting med hakekors på, han er heller ikke nazist. Så å ha gjenstander eller ting med hakekors på pga interesse for 2.verdenskrig er jo en ting, men om du hadde hatt hakekors som avatarbilde hadde det vært noe annet? Føler denne diskusjonen snart tar feil rettning:p Jeg mente bare at det ble litt feil å ha et nazi symbol som avatarbilde på et forum Han kan gjerne ha hakekors på hele stueveggen sin for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13446 Skrevet Mars 3, 2012 Grattis med huskjøp Kenth Håvard! Likte det huset der gitt, så lenge standarden på husets bygningsmasse er bra, så er det jo som du sier "bare litt oppussing" som skal til, perfekt inndeling av rom og greier da! Det første jeg så var sokkelstua, jeg vil ha en slik så jeg får laga meg hjemmekino igjen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13447 Skrevet Mars 3, 2012 Apropos hakekors.. Var det ikke en syk oppstandelse for mange år siden angående klesstativ i klesbutikker rundt omkring? Når du ser de stativene ovenfra så er det jo en haug med hakekors som står rundt i butikken.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13448 Skrevet Mars 3, 2012 Åh, blir mye posting på meg når jeg først finner en pc, gitt.. Men jeg begynte å lure på en ting her om dagen, dette med livstidsgaranti.. Er det noe lureri..? Jeg mener, om jeg kjøper noe med livstidsgarantim, vil det si at jeg har garanti på tingen så lenge den virker..? Men så fort den dævver så har jeg ikke garanti lenger, for da er jo tydeligvis livstiden på tingen over, og dermed garantien også over..? For den varte jo bare til.. Ja dere skjønner....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13449 Skrevet Mars 3, 2012 Grattis med huskjøp Kenth Håvard! Likte det huset der gitt, så lenge standarden på husets bygningsmasse er bra, så er det jo som du sier "bare litt oppussing" som skal til, perfekt inndeling av rom og greier da! Det første jeg så var sokkelstua, jeg vil ha en slik så jeg får laga meg hjemmekino igjen!! Takk for det Ja er fornøyd med huskjøpet.. Masse rom Vi skal pusse opp det meste før vi flytter inn, badet skl ogsp byttes ut før vi flytter inn. Så håper det blir bra med litt mere moderne farger og overflater Kjøper en malekost ekstra jeg så du får din egen når du kommer innom Hehe. Jeg overtar huset den 30/3, så du får stikke innom å hilse på en dag jeg driver på i kåken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13450 Skrevet Mars 3, 2012 Det skal jeg jaggu gjøre! Den malerkosten tror jeg du kan spare deg, hahaha.. Fikk nok etter å pussa opp et helt hus på Oppdal, og når jeg var ferdig så fløtta jeg..! Men ja, bad og kjøkken er morsomme rom å pusse opp da! Faen jeg gleder meg til neste bad jeg skal pusse opp, har planene klare! hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...