#13451 Skrevet Mars 3, 2012 Det skal jeg jaggu gjøre!Den malerkosten tror jeg du kan spare deg, hahaha.. Fikk nok etter å pussa opp et helt hus på Oppdal, og når jeg var ferdig så fløtta jeg..! Men ja, bad og kjøkken er morsomme rom å pusse opp da! Faen jeg gleder meg til neste bad jeg skal pusse opp, har planene klare! hehe.. Arti med litt oppussing ja:) Vi skal bare male kjøkkeninnredningen i det nye huset så lege.. Male allt hvitt å legge nytt gulv. Det får holde så lenge. Ikke til å stikke under en stol at det er penger det står på 3 biler og 2 hus koster, så da fant vi ut at badet måtte bli første pri:) Ville ikke låne noe mer en hva vi ga for huset for oppussing. 3 mill i gjeld får holde Skal i møte med megler på mandag så satser på at huset på næs kommer ut på markedet om ikke så lenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13452 Skrevet Mars 3, 2012 Selger passat 1.9tdi 4motion highline billig nå.. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33510611 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13453 Skrevet Mars 3, 2012 Ja, bad og kjøkken koster pæng det! Kjøkkenet der så jo ikke ille ut det da, ser da ut som bra kvalitet? Og slike gode kjøkken kan en jaggu få fine om en maler frontene bare og kanskje med tid bytter benkeplate, det trenger jo ikke bli så dyrt. Du får kanskje tak i benkeplate gjennom jobben? Men badet var et rom jeg ikke inngikk et eneste kompromiss, det råder jeg deg til ikke å gjøre også. For fy f.. Det er et dyrt rom å pusse opp, men om du gjør ting bare halvveis der så skal du gå i 15-20 år å angre på at du ikke tok deg råd til å fullbyrde drømmene dine der inne før du pusser det opp igjen(eller jeg regner vel med du selger huset før badet skal pusses opp igjen da men, hehe). Så vær raus på badet, selv om det selvfølgelig ikke er ønskelig med mere lån enn nødvendig, så vil de 50-70 tusenene ekstra du evt måtte pådra deg på badet være noe du ikke legger merke til i helheten. Da kan du heller som du sier spare litt på å male kjøkken og slik til å begynne med, og nye gulv hever jo standarden og følelsen masse! Og det óg er vel noe du kan få gjennom jobben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13454 Skrevet Mars 3, 2012 får ikke bestilt senkesett hos parts & retards, får bare: kan ikke bekreftes. er det pga tomme på lager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13455 Skrevet Mars 3, 2012 Bomma du på tråden? Prøv denne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13456 Skrevet Mars 3, 2012 Faen at frakt skal være så dyrt over vannet da. Hmmm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13457 Skrevet Mars 3, 2012 Du vet at en kan kjøre over Mjøsbrua ja? Båtfrakt fra Gjøvik er jo bare tull.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13458 Skrevet Mars 3, 2012 Frakt over den store dammen er da ikke dyrt kontra å frakte en norgespakke her i norge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13459 Skrevet Mars 3, 2012 Tja, en pall med "ting" over fra unaiten er på over 3 lapper. Men såklart. Jeg har fått fraktregning på mere en det fra Skien og til Hamar på en aluprofil som ble sendt med ekspressbud Bare kjipt at jeg betaler mindre for varen i Usa en for frakta over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13460 Skrevet Mars 3, 2012 Kjenner jeg ble nysjerrig nå, bilting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13461 Skrevet Mars 3, 2012 jeg veit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13462 Skrevet Mars 3, 2012 video fra idag 1080p (best i fullskjerm) http://s437.photobucket.com/albums/qq91/Pett3r/?action=view¤t=MVI_7487.mp4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13463 Skrevet Mars 3, 2012 Kjenner jeg ble nysjerrig nå, bilting? Bilting ja. Siden det ikke ble rallyegolf på meg så må jeg jo bruke penga på noe Anna får vente å se hvordan det er med frakt først nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13464 Skrevet Mars 4, 2012 Ja, bad og kjøkken koster pæng det! Kjøkkenet der så jo ikke ille ut det da, ser da ut som bra kvalitet? Og slike gode kjøkken kan en jaggu få fine om en maler frontene bare og kanskje med tid bytter benkeplate, det trenger jo ikke bli så dyrt. Du får kanskje tak i benkeplate gjennom jobben? Men badet var et rom jeg ikke inngikk et eneste kompromiss, det råder jeg deg til ikke å gjøre også. For fy f.. Det er et dyrt rom å pusse opp, men om du gjør ting bare halvveis der så skal du gå i 15-20 år å angre på at du ikke tok deg råd til å fullbyrde drømmene dine der inne før du pusser det opp igjen(eller jeg regner vel med du selger huset før badet skal pusses opp igjen da men, hehe). Så vær raus på badet, selv om det selvfølgelig ikke er ønskelig med mere lån enn nødvendig, så vil de 50-70 tusenene ekstra du evt måtte pådra deg på badet være noe du ikke legger merke til i helheten. Da kan du heller som du sier spare litt på å male kjøkken og slik til å begynne med, og nye gulv hever jo standarden og følelsen masse! Og det óg er vel noe du kan få gjennom jobben? Jeg kjøper alt igjennom jobben ja Benkeplater skaffes også igjennom jobben. Ang badet så blir det nok ikke noe bad til 100.000+ desverre.. Blir å bruke baderomsplater gjennom jobben. Fra Fibo trespo, så kvaliteten er jo bra Og mulighetene er maaaaange Blir å blande hvite og grå plater med store og små ruter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13465 Skrevet Mars 4, 2012 Gratulerer med dagen ola? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13466 Skrevet Mars 4, 2012 Nei, feirer sammen med mor, som har bursdag i morra:-) jeg har ikke bursdag før 9 april:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13467 Skrevet Mars 5, 2012 Da ble det nytt hus på oss gitt.. Skal bli godt å bli Brumunddøl igjen Hus på stavsjø selges asap oj dette gikk da fort. link det som sto til 1 960 000 eller noe? gratis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13468 Skrevet Mars 5, 2012 Takker. Huset var satt ned til 1.990.000. Sto først ute til takst, 2.260.000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13469 Skrevet Mars 5, 2012 Takker. Huset var satt ned til 1.990.000. Sto først ute til takst, 2.260.000. var det dere som la inn skam bude på 1 730 000 eller? og kom med et bud til samme dagen? prate med siv høiby og dem skule se på huse en gang til på onsdag men var noen som drev bau. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13470 Skrevet Mars 5, 2012 var det dere som la inn skam bude på 1 730 000 eller? og kom med et bud til samme dagen? prate med siv høiby og dem skule se på huse en gang til på onsdag men var noen som drev bau. hehe Haha, stemmer det:) Måtte by mere jeg da for at dom itte sku få se det en gang til;) Megler ville forlenge budfristen min men jeg sa nei tvert. Da turte ikke eier å si nei til mitt bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13471 Skrevet Mars 6, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=233169 Sikkert mer aktuellt å legge inn på finn.no men, kan vel hende det er noen her inne som har bruksbil eller noe som det trengs dekk på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13472 Skrevet Mars 6, 2012 Noen som er råe på lodding, type jævlig smått, eller veit om noen som er det? Er en brikke på størrelse med fyrstikkhode som skal loddes tilbake på kretskortet sitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13473 Skrevet Mars 6, 2012 Noen som er råe på lodding, type jævlig smått, eller veit om noen som er det? Er en brikke på størrelse med fyrstikkhode som skal loddes tilbake på kretskortet sitt. Har du bilde av det? Om det er en vanlig komponent kan jeg sikkert orde det. men om det er en smd trengs det spesielt utstyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13474 Skrevet Mars 6, 2012 Veit ikke om det kan loddes eller ikke, for tror det kanskje er knekt rett av:o Den lille delen som ligger foran der skal på de loddepunktene man ser mot høyre på nøkkelen:) Alternativet er å kjøpe ny nøkkel til 2250,-. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13475 Skrevet Mars 6, 2012 Skal sitte helt til høyre på enden der?` I såfall så er pinnene der knekt av.. nå er det vanskeli å si akkurat hvor lite der er, men det ser jo ut til at man kanskje kan klare å få på litt tinn mellom beinene igjen (bare bruker klype på stativ slik at det sitter neppå,) så litt flux så du får rensket opp der. Men har du en annen nøkkel slik at du får kontrollert rettningen på komponenten? Ellers blir det veldig å skyte i blinde.. Har jo ikke noen garanti på at det blir vellykket, men slik jeg ser det så skulle nå det være mulig å få den på igjen.. men du har vel ikke noe å tape her heller.. Kan nå se på den om du vil, men da må jeg nesten vite rettningen på hvordan den skal sitte.. Mulig du klarer å se det om det er forskjell på lengden på beina der kontra hvor det er brutt av ? Edit, og siden den er såppas liten får jeg ikke satt inn noe som leder bort tempratur heller.. eller hvor mye selve komponenten tåler av varme, men om man starter med lav varme går det som regel helt fint, selv med transistorer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...