Anbefalte innlegg

Jepp, helt til høyre.

Retningen veit jeg, så det er ikke noe problem. Har en annen nøkkel også, dog ikke av samme typen, men det er jo mulighet for å pelle opp denne og se hvordan det ser ut der - kanskje den duppedingsen som er av på min er lik selv om nøkkelen er forskjellig. Veit ikke hvor lett det er å få "skilt" de ulike lederne når man lodder på nytt, jeg?

Ja, fint om du kunne ha fått sett på det en dag i løpet av uka, eller noe:) Jeg har bronkitt, så formen er litt gørr, men hvilken dag passer for deg eventuelt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, helt til høyre.

Retningen veit jeg, så det er ikke noe problem. Har en annen nøkkel også, dog ikke av samme typen, men det er jo mulighet for å pelle opp denne og se hvordan det ser ut der - kanskje den duppedingsen som er av på min er lik selv om nøkkelen er forskjellig. Veit ikke hvor lett det er å få "skilt" de ulike lederne når man lodder på nytt, jeg?

Ja, fint om du kunne ha fått sett på det en dag i løpet av uka, eller noe:) Jeg har bronkitt, så formen er litt gørr, men hvilken dag passer for deg eventuelt?

Om det er en annen nøkkel så er nok også kretsen på nøkkelen forskjellig, noe som igjen blir å skyte i blinde :D men om du veit retningen så er jo saken grei.

Men ja kan jo aldri gi noen garanti på det, spesielt med tanke på jeg ikke klarer å bedømme ut fra bilde hvor lange beina er, hvordan det blir å komme till imellom osv, må nesten bare se på den, sammenligne med noen tupper osv

Å skilde beina går nok greit, om man varmer på riktig sted, samt bruker en riktig teknik så fester tinnet seg bare til det beinet du varmer, problemet er om det er en veldig skjør komponent som ikke takler varme... da vi ofte bruker egne "kontakter" først for å unngå det på eks transistorer..

men jeg ser jeg har noen veldig små spisser liggende her, noe som vil hjelpe en god del på nettop og varme bare beinet, og ikke komponenten.

Tja.. har stort sett tid etter arbe je..

Letteste hadde dog vært å bare fått med meg komponenten og nøkkelen så skjekke litt opp mot hvilken tupp jeg skal bruke etc. så når blir egentlig det samme for min del

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres meget bra ut!

Send meg en SMS på 99462375, så har jeg nummeret ditt der, så kan vi møtes en dag så du får nøkkelen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres meget bra ut!

Send meg en SMS på 99462375, så har jeg nummeret ditt der, så kan vi møtes en dag så du får nøkkelen:)

Sender på deg en melding iløpet av morgen dagen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forøvrig en som skreiv dette på MB Entusiastklubb om nøkkelen, Daniel:

Det der ser ut somen IRDA transceiver. Såfremt det er noe igjen av pinnene på den skal det

være fiksbart. Litt tinnpasta og varmluft fikser det greit.

Ville lagt litt smeltelim på baksiden som støtte, loddesiden, ikke den siden som lyser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forøvrig en som skreiv dette på MB Entusiastklubb om nøkkelen, Daniel:

Jepp så lenge der igjen nok av pinne til at jeg får sniket under loddebolten så får varmet opp pinne litt så skulle det være en grei fiks, kan forøvrig bruke mye rart får å gjøre det mer solid også, trans7, sikaflex osv er jo et greit alternativ også ^^

Jeg har litt av vært liggende da jeg bygger gitar effekter og forsterkere som hobby så skal nå alltid finne noe å beskytte litt rundt der med, men må se på det først :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kenth, de RS6 hjula du har/hadde til salgs, ble de solgt eller?

(hvis ikke så har jeg en som er intr) : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som kan PS et bilde for meg.. brettet skulle vært beige og en beige BH...

7f8530e5.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det surfing i botsenden i sommer?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hhahaa. er vell ikke akkurat bølger til det '. p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om en dyktig tatovør i Hamar område, kan godt være på lillehammer eller gjøvik for den saks skyld. Trenger noen som har vært gammel nok til å spillt noen runder med Nintendo da themet skal være 8bits nes ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om en dyktig tatovør i Hamar område, kan godt være på lillehammer eller gjøvik for den saks skyld. Trenger noen som har vært gammel nok til å spillt noen runder med Nintendo da themet skal være 8bits nes ;)

ooo spennende, bilde blir must!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer nok bilde i tatoveringstråden etter hvert. Bare jeg finner en tatovør som faktisk forstår streken og retningen jeg vil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lillehammer tatto er vel noe av det bedre rundt her har je hørt..

En bekjent tok armsleve der nå, 12k over 2 omganger.. Ble veldig bra..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg tør å spørre ca pris på noe så enkelt som bare svart tekst over et lite område vil koste?

har lenge vurdert å fått "Music is what feelings sound like" under håndledd, men har bare blitt med tanken ^^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vennine av dama har Viva Lavida skrevet på foten.. 1000kr hos Lillehammer tatto.. Så spørs vel på hvilke skrifttype å størrelse du tenker deg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan anbefale Lucky7 på Hamar. Han er nøye som fy, men dog litt treg.. Så tar fort lang tid..

Jeg har brukt 15 timer til nå, og det er bare på overarmen.. Har vel også kostet 12-15.000 så langt.. Skal ned og fortsette imorgen! :)

Har også hørt at de i lillehammer er veldig flinke.. De skal nok få prøve seg når huden på ryggen er leget nok til å ta imot litt blekk :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som vet noe om promillemåling utført av politiet?

Venninnen til dama mi ble stoppet på lørdag. hu sier hu blåste 0,75 og politiet ganget blåset hennes med 2. Slik at hu fikk 1.5 i promille. Dette vart gjort på stasjonen, ca 20min etter hu hadde blåst rødt i bilen. Noen som vet om dette er vanlig?

Jeg selv håper hu får seg en fin mnd. I fengsel egentlig:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må si det va kaldt å kjøre uten siderute nå :P den datt ned :P fått teipa den godt fast nå......

64992_10150715409641189_742381188_116492

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vindusheisen gått til helvete?:-P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bytta faktisk en vindusheis på en bora for noen dager siden, er en svakhet på de at wire fliser seg opp og går inn i drivverket.

Kjøpte en ny komplett heis på mekonomen for en slant og ingenting.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska ta av den metalplata i dag å se hva som har gått til helvete :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok mekanismen som har gått til helvete kim, null stress å bytte den:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.