Anbefalte innlegg

sikkert lett å bytte, bare kjett å skru ute :P hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan bli med å hjelpe deg jeg kim rune..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kenth, de RS6 hjula du har/hadde til salgs, ble de solgt eller?

(hvis ikke så har jeg en som er intr) : rolleyes

De er nok solgt ja desverre. Hans Brekke på forumet her kjøpte de, men nå har vel den bilen han skulle ha de på brønni i motorn så kanskje han skal selge de igjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar du på deg polering til våren, Petter? :P

Sitter egentlig og ser på produkter jeg skal bestille, og frese over den selv. Men når jeg tenker på hvor lei jeg ble av å gjøre det på A3en får jeg mindre lyst å gjøre det på Touranen x]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men ikke gratis :P touran er stor bil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

plasthjørner på vindusheismekanismen hos Vw og audi er no dritt Kim Rune =p Er jo laget for å gå i stykker :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som trenger et surfebrett på taket til bilen sin, eks boble : ) jeg selger et....

hihihi. jeg trenger det ikke såå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig .d Hater snø på sett og vis

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint og artig føre da:-D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er veldig fint å kjøre ute nå jeg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke egen erfaring fra Lucky 7 eller gutta på Lillehammer, men skal nok finne det ut etterhvert :)

Selv har jeg for 2 uker siden tatt en på ryggen,men denne er ikke tatt på noen av disse plassene.

Evt så har du Sabel Ink på lillestrøm, men de er litt dyre synes jeg, så jeg droppet de denne gangen hvertfall..

Spent på motiv og bilde av resultatet du ender opp med Rolf :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ta meg en tur til begge steder og se om det er noen som kan hjelpe meg der. Motivet /motivene blir noe for seg selv og forholdsvis spesielt. Men nå tar jeg den evt for min egen del og ikke andres så da får man se. Hehe. Ser for meg en tjue + timer så burde jo være godt resultat til slutt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ta meg en tur til begge steder og se om det er noen som kan hjelpe meg der. Motivet /motivene blir noe for seg selv og forholdsvis spesielt. Men nå tar jeg den evt for min egen del og ikke andres så da får man se. Hehe. Ser for meg en tjue + timer så burde jo være godt resultat til slutt.

Tattovering er jo en personlig ting, så er jo for din egen del :)

Bra blir det nok uansett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har forslag til sommer sko på skuta mi?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt at gummi skal funke bra.

:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BBS super rs

hihih :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

th lines : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag kompletterte jeg min 18ende time hos Lucky7 på longsleeven min.. Har fortsatt kun overarmen ferdig.. Han er SYKT nøye med detaljer og det koster +/- 1000,- pr time.. Har nok igjen en 15-20 timer før hele sleeven er ferdig tenker jeg.. Da har jeg lagt igjen mellom 33 og 38 lilla lapper hos han.. Dyrt, men så langt er jeg veldig fornøyd med resultatet.. Er bare at det gjerne kunne gått fortere.. Men da hadde vel ikke detaljene vært like bra antar jeg..

Vil råde deg til å stikke innom Lucky7 og ta en prat med Aasmund.. Han er selv "gammel nok" til å ha ett forhold til NES og har kompetansen til å få en fet utførelse dere sammen blir enige om :)

Synes det er kult at du går for ett motiv du selv ønsker å ha. Nå ser jeg vel ikke på deg som en "mainstreamer" fra før akkurat Rolf (positivt ment), så sier bare: go for it! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag kompletterte jeg min 18ende time hos Lucky7 på longsleeven min.. Har fortsatt kun overarmen ferdig.. Han er SYKT nøye med detaljer og det koster +/- 1000,- pr time.. Har nok igjen en 15-20 timer før hele sleeven er ferdig tenker jeg.. Da har jeg lagt igjen mellom 33 og 38 lilla lapper hos han.. Dyrt, men så langt er jeg veldig fornøyd med resultatet.. Er bare at det gjerne kunne gått fortere.. Men da hadde vel ikke detaljene vært like bra antar jeg..

Vil råde deg til å stikke innom Lucky7 og ta en prat med Aasmund.. Han er selv "gammel nok" til å ha ett forhold til NES og har kompetansen til å få en fet utførelse dere sammen blir enige om :)

Synes det er kult at du går for ett motiv du selv ønsker å ha. Nå ser jeg vel ikke på deg som en "mainstreamer" fra før akkurat Rolf (positivt ment), så sier bare: go for it! :)

Kanskje greit å betale litt ekstra for noe som skal sitte på kroppen resten av livet ;)

Noen som har peil på luftfilter type kn osv? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=233273 hjelp ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det ikke bsr som hadde et bra filter kit til vw/audi da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det var vel ett til 1,8T en gang i tida? Mulig dem selger det enda? Blått filter og ei metallplate imellom :)

Et kjapt søk:

http://www.bsr-tuning.no/produkter/luftfilter/audi/a4/2.4i/

Så da er det bare å kjøpe et som får plass, så dra no rør/slange av no slag fram til der boksen er i dag skru til og ferdig ? :P

Ser at det er noe høl på røret her.. men trenger jeg det da ? er det ikke bare for overtrøkksventil osv om du har turbo ?

Edit:

img0569pi.jpg

Tenkte det bare var å dra nytt rør/slange fra enden på blokka der, fjerne boksen så sette på filteret på enden ? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått sett på nøkkelen, Daniel? Ikke for å mase, altså, men tenkte på om du hadde funnet ut av de tallene som stod på senderen For da kunne jeg ha Googlet litt om det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.