Anbefalte innlegg

Har du fått sett på nøkkelen, Daniel? Ikke for å mase, altså, men tenkte på om du hadde funnet ut av de tallene som stod på senderen For da kunne jeg ha Googlet litt om det:)

Sett litt på det ja.. Nummeret er:

2711v104087

Noe jeg ikke klarer å finne, noen steder : bh :

Men du kan jo se om du finner noe..

Den som har knekt av har du så og si ingenting igjen å lodde på.. så om jeg ikke finner en ny så er det ikke så mye jeg får gjort.. klart jeg kan prøve å smelte plasten rundt.. det kan jo gå.. men elektronikk liker varme dårlig.. men om ikke blir noe alternativ så kan jeg jo prøve på det i morgen? tror den minste tuppen min kanskje akkurat er liten nok at den går

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, det var ikke mulig å finne noe på det, nei. Jeg får søke litt rundt etter butikker som kan ha dette, da:o

Ja, da må du isåfall bare prøve sånn som vi snakket på i stad - i beste fall sparer jeg et par tusen:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt at gummi skal funke bra.

:D

mente felger ja;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er også lurt å ha, da innenfor gummien :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du sett hvor mange ledere det var på den IR-senderen, Daniel? Har en fra den andre nøkkelen med 4 ledere på, dog er denne litt større. Men det ser jo ut som det bare er noe som skal sende signaler, så da kan det ikke ha så mye å si om det er helt likt, eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du sett hvor mange ledere det var på den IR-senderen, Daniel? Har en fra den andre nøkkelen med 4 ledere på, dog er denne litt større. Men det ser jo ut som det bare er noe som skal sende signaler, så da kan det ikke ha så mye å si om det er helt likt, eller?

Er 6 leder, men burde være helt lik, har med frekvensområde osv vil jeg tro

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, stemmer. Den som jeg tok ut, ser ihvertfall ut som ei vanlig lyspære. I verste fall får jeg tilbake nøkkelen og den løse delen, så kan jeg sjekke noen steder først. Problemet er hvor sjekker man dette? :P TV- og radioreperatører?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, stemmer. Den som jeg tok ut, ser ihvertfall ut som ei vanlig lyspære. I verste fall får jeg tilbake nøkkelen og den løse delen, så kan jeg sjekke noen steder først. Problemet er hvor sjekker man dette? :P TV- og radioreperatører?

Ja det som er mest vanlig er noe som ser ut som en led som er en ir diode..

mens her har du en IRDA transceiver.. problemet er å prøve finne akkurat samme modell ^^ Slik små elektro er det desverre svært få som vet noe om lenger.

Samt jeg ser alle disse små irda sakene har forskjellige hastigheter osv.. så du må garantert ha akkurat den samme

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men ikke gratis :P touran er stor bil

Nei, er du gal :P

Såklart det evt. må betales for, frykter bare at Touranen blir så stor at det svir i lommeboka hvis jeg setter det bort.

Såå, kanskje det blir en bestilling fra o store utland snart, og en snartur til Sverige og hente seg pakke :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor bestiller du til for å hente pakken i Sveariket, Espen?

Noen andre som feirer kvinnedagen her? Faen det er digg at kvinnfolka får jobbe og tjene sine egne penger, i tillegg til å stelle hus og heim slik at det er strøkent når jeg kommer hjem fra jobb.. Fikk til og med frokost på senga i dag jeg av frøkna, godt de begynner å skjønne tegninga! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, er du gal :P

Såklart det evt. må betales for, frykter bare at Touranen blir så stor at det svir i lommeboka hvis jeg setter det bort.

Såå, kanskje det blir en bestilling fra o store utland snart, og en snartur til Sverige og hente seg pakke :D

husk at fraktselskapet fra det store utland må samarbeide med posten sverige da,ellers så går pakken i retur.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DHL-pakker må hentes i Karlstad.. Jeg fikk ei pakke sendt fra England til poste restante Charlottenberg, men DHL som det engelske fraktselskapet samarbeidet med samarbeider selvfølgelig ikke med posten i Sverige. Fikk ikke noe varsel om at pakken hadde kommet til Karlstad, men måtte ringe litt rundt å undersøke. Heldigvis fant jeg pakken i Karlstad :) Ble vel rundt 20 mil ekstra å kjøre men.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag kompletterte jeg min 18ende time hos Lucky7 på longsleeven min.. Har fortsatt kun overarmen ferdig.. Han er SYKT nøye med detaljer og det koster +/- 1000,- pr time.. Har nok igjen en 15-20 timer før hele sleeven er ferdig tenker jeg.. Da har jeg lagt igjen mellom 33 og 38 lilla lapper hos han.. Dyrt, men så langt er jeg veldig fornøyd med resultatet.. Er bare at det gjerne kunne gått fortere.. Men da hadde vel ikke detaljene vært like bra antar jeg..

Vil råde deg til å stikke innom Lucky7 og ta en prat med Aasmund.. Han er selv "gammel nok" til å ha ett forhold til NES og har kompetansen til å få en fet utførelse dere sammen blir enige om :)

Synes det er kult at du går for ett motiv du selv ønsker å ha. Nå ser jeg vel ikke på deg som en "mainstreamer" fra før akkurat Rolf (positivt ment), så sier bare: go for it! :)

Hvor lenge sitter du om gangen da? Og har ikke noe bilde av hittil resultatet? Skal dit nesten gang jeg skal ha noe på kroppen..

Jeg vil heller sitte 5-8 timer om gangen enn 2-3, satt ca 6 timer med den på ryggen, og det gjorde meg ikke noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor bestiller du til for å hente pakken i Sveariket, Espen?

Charlottenberg :)

husk at fraktselskapet fra det store utland må samarbeide med posten sverige da,ellers så går pakken i retur.

DHL-pakker må hentes i Karlstad.. Jeg fikk ei pakke sendt fra England til poste restante Charlottenberg, men DHL som det engelske fraktselskapet samarbeidet med samarbeider selvfølgelig ikke med posten i Sverige. Fikk ikke noe varsel om at pakken hadde kommet til Karlstad, men måtte ringe litt rundt å undersøke. Heldigvis fant jeg pakken i Karlstad :) Ble vel rundt 20 mil ekstra å kjøre men.

Bestilte fra cleanyourcar.co.uk jeg, usikker på hvem de bruker jeg men x]

Fedex skal også ha underskrift egentlig, men med bekreftelse pr. tlf la de igjen pakken i charlottenberg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svensken fant en umerket videofilm i en skuff hjemme. Nysgjerrig på hva det var på filmen setter han den i videospilleren og trykker på play.... Han gisper høyt når han får se sin kone bli pult av tre velutstyrte negre.. Han setter seg ganske sjokkert ned og tenker. men etter en stund puster han lettet ut og sier til seg selv. hvilken jævla tur att det bare var på film...

hahahha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde nok spilt på Lotto litt brennkvikt hadde jeg vært svensken, ja:D Sånn flaks går neppe over med det første!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Middagsforslag til helga?:-) litt kosmat:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biffsnadder:p Det skal vi ha i dag ihvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pasta og 1.liter ketchup!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen med ETKA her? Skulle hatt delenummeret på denne leppa fra Seat Cordoba:

giugiaro-the-design-legend-1375_2.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan skal jeg polere opp kanten på felgene mine. har tenkt til å dele dem. slik at jeg får tatt kantene : )

vurderer da også og lakke senteret i svart da det er veldig møkkete. og møkka går ikke bort...

var og så på de i stad og da la jeg noen lag med NTX fra meguairs... men det blir blankt, men ser riper enda....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.