Anbefalte innlegg

Noen med ETKA her? Skulle hatt delenummeret på denne leppa fra Seat Cordoba:

giugiaro-the-design-legend-1375_2.png

Torrent nr. 3639717 på tbp er hva du trenger m8.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan skal jeg polere opp kanten på felgene mine. har tenkt til å dele dem. slik at jeg får tatt kantene : )

vurderer da også og lakke tønna. i svart da det er veldig møkkete. og møkka går ikke bort...

var og så på de i stad og da la jeg noen lag med NTX fra meguairs... men det blir blankt, men ser riper enda....

Drar denne med meg videre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torrent nr. 3639717 på tbp er hva du trenger m8.

Få en skikkelig link, da, så skal jeg laste ned og installere:)

Steffen: Demonter senteret og bruk roterende poleringsmaskin, da ser du fort resultater. Eventuelt Mothers Powerball og drill:) Oooog skal du absolutt skifte farge, da lakkerer du de heller beige:D Svart gjør bare at de ser ut som noen billige Sharif-felger, spør du meg, pluss at senteret mister all "formen".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig med Mads, Sorte felger blir såkalte "Ring felger" som jeg kaller dem.. hjelper ikke å ha felger til 40k da, når dem ligner på momo Corse felger på avstand.. :P

MOMO-CORSE-BLACK.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grøss, Momo Corse gir meg mareritt i våken tilstand: eek : Hater de felgene over alt på jord!

Tar som regel ikke i når jeg sier noe heller, jeg (selv om det faktisk ikke er langt unna sannheten):P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok Steffen mente tønna! Ikke senteret :P Om ikke er jeg VELDIG enig med dere andre. No go!:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, Steffen sier visst både tønne og senter, ser jeg nå: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

selvklart mente jeg TØNNA :D hehehehehe (gjorde det om i andre inlegg når jeg siterte det)

men har lyst på en litt mørkere grå farge eller beige. men skal ta det senere.... :D

men Mothers Powerball får jeg kjøpt hvor? og da kan jeg bruke NTX? : p legge på det.

edit: blankbil ser jeg :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

roterende funker greit å polere med det brukt det på minne nå men skal pusse minne oppigjen fra bunn av pga alle felgene har igjen noe lakk som må bort.. jeg brukte ull pad å autosol men kan sikkert bruke noe snillere vis du bare skal ha opp igjen glansen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og du brukte maskin sikkert? : p

skulle og polert opp igjen kantene i helga egentlig :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og du brukte maskin sikkert? : p

skulle og polert opp igjen kantene i helga egentlig :D

Brukte maskin ja.. men skal pusse alle på nytt med våtslipepapir for hånd nå.. men funker med maskin vertfall. ull pad ble fort ganske jævelig med autosol vertfall.. men ble ganske blankt

IMG_20120229_105034.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få en skikkelig link, da, så skal jeg laste ned og installere:)

Steffen: Demonter senteret og bruk roterende poleringsmaskin, da ser du fort resultater. Eventuelt Mothers Powerball og drill:) Oooog skal du absolutt skifte farge, da lakkerer du de heller beige:D Svart gjør bare at de ser ut som noen billige Sharif-felger, spør du meg, pluss at senteret mister all "formen".

Vet ikke om det er lov å linke torrents på dette forumet.

Men here you go: http://thepiratebay.se/torrent/3639717/ETKA.ver-7.0-Build-597

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt er lov i denne tråden:p Tror faktisk ikke det har vært moderert noe særlig i denne tråden heller. Men takk.

Steffen: Autosol med maskin, drill eller roterende, hadde jeg ikke turt. Blankt blir det sikkert, men Autosol riper mye, som Anders bekrefter etter å ha prøvd også:o Kan bruke vanlig bilprodukter og fin pute, eller Powerball.

50/50 etter bruk av roterende og bilprodukter:

IMG_3019.jpg

Hadde du lakkert senteret svart hadde jeg tuppet deg i kneskåla, btw: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei :)

Men jeg har ikke sakt autosol men :P

Jeg har NTx fra meguairs. Er det noen steder jeg for kjøpt noe i nærheten av slik til å ha på drille eller om noen har noe å låne bort i helga?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men for å understreke det mads så mulig autosol hadde fungert bedre med en pad som var litt mildere. for så å gå over med nxt etter på. men jeg kommer til å våtslipe nå helt opp til 2500 papir for så å prøve nxt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, Autosol og ullpadd er jo litt som å be om trøbbel. Autosol riper til og med når du bruker det for hånd, ettersom ubehandlet alu er ganske så sårbart for riper.

Okei :)

Men jeg har ikke sakt autosol men :P

Jeg har NTx fra meguairs. Er det noen steder jeg for kjøpt noe i nærheten av slik til å ha på drille eller om noen har noe å låne bort i helga?

Nei, men Anders sa det:p

Brage har sikkert peiling på hvor du får skaffet det. Hvis ikke har de dette settet hos Clas Ohlson om du vil prøve det. Brukte det såvidt på noen bolter en gang, og fungerte forsåvidt greit nok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da tror jeg at jeg prøver det der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste jeg kjenner til er den org. Powerball fra Mothers, men aner ikke om noen i Norge selger den...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blankbil har jo Powerball mini (skaffer sikkert vanlig også) - klikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handle ramme i mårra ;)

425292_10150719570596189_742381188_11661

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billig nettbrett hos Telenor folkens!

Hos prisguide.no selges denne for over 5000 kr, men hvis du velger det billigste abbonomentet hos Telenor til 99 kr mnd og betaler 1 kr + 19kr ifrakt (20kr..) så koster denne første året 1189kr :D

https://nettbutikk.telenor.no/nettbrett/htcflyer#!

Kjøpte selv 2 stykker, en til meg og en til frua ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden vi legger ut bilde av bilder av biler :P

IMG_7380.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billig nettbrett hos Telenor folkens!

Hos prisguide.no selges denne for over 5000 kr, men hvis du velger det billigste abbonomentet hos Telenor til 99 kr mnd og betaler 1 kr + 19kr ifrakt (20kr..) så koster denne første året 1189kr :D

https://nettbutikk.telenor.no/nettbrett/htcflyer#!

Kjøpte selv 2 stykker, en til meg og en til frua ;)

Nice! Skal jeg jammen meg kjøpe en selv ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg å! :) Fin gave til kjerringa som har bursdag i dag:)

Kulest i hvit eller svart?

Edit; Var bare hvit igjen gitt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.