#13576 Skrevet Mars 9, 2012 Fruene våre har bursdag samme dag, gitt! Yeey... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13577 Skrevet Mars 9, 2012 MEN, får vi dem? Virker bare som det var de som var på lager, men ser de skriver at de har bestilt flere så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13578 Skrevet Mars 9, 2012 Fruene våre har bursdag samme dag, gitt! Yeey... wohooo:D MEN, får vi dem? Virker bare som det var de som var på lager, men ser de skriver at de har bestilt flere så.. Kommer sikkert noe i posten en gang:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13579 Skrevet Mars 9, 2012 Får håpe det. Det er i allefall borte fra nettbutikken nå Stod på Telenor sine facebook-sider i dag tidlig at de var utsolgt nå, men usikker på når de ventet inn flere. Snakket med et par i klassen som jobber i Telenor, og de var litt sjokkert over tilbudet. Enten var det for godt til å være sant, eller så var det for å selge ut lager, eller så var det et reklame-stunt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13580 Skrevet Mars 9, 2012 Kudos til Gjensidige! Hyggelig å komme hjem til brev med "varsel om endring av premie." Det resulterte i 1700 MINDRE i forsikringer i året på meg Betaler nå bare rett i overkant av 8300,- for Touranen (full kasko 16k i året), innbo og reiseforsikring for meg og samboeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13581 Skrevet Mars 9, 2012 Får håpe det. Det er i allefall borte fra nettbutikken nå Stod på Telenor sine facebook-sider i dag tidlig at de var utsolgt nå, men usikker på når de ventet inn flere. Snakket med et par i klassen som jobber i Telenor, og de var litt sjokkert over tilbudet. Enten var det for godt til å være sant, eller så var det for å selge ut lager, eller så var det et reklame-stunt Får tro vi gjorde en god deal da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13582 Skrevet Mars 9, 2012 Kjøpte selv to stykker jeg og må jo ha vært feilpriset.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13583 Skrevet Mars 9, 2012 Til meg, som var for seint ute, hva slags nettbrett var det snakk om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13584 Skrevet Mars 9, 2012 HTC Flyer Akkurat denne : http://www.prisguide.no/produkt/htc-flyer-32-gb-wi-fi-og-3g-144813 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13585 Skrevet Mars 9, 2012 Selvsagt var jeg for sein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13586 Skrevet Mars 9, 2012 Kjøpte selv to stykker jeg og må jo ha vært feilpriset.. hehe Virker ikke sånn, i allefall ikke på supporten på facebook: Når får vi htc Flyer tilsendt når den er utsolgt og vi har bestilt?Like · · 49 minutes ago · Telenor Norge Hei Renate. Eksakt leveringstid vet vi ikke dessverre, men det blir sendt e-post med en gang den sendes. /Bjørnar Flere spørsmål ang. dette tilbudet lenger ned på siden. http://www.facebook.com/telenornorge Ser ut som det er reelt ja, men det er jo bare gøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13587 Skrevet Mars 9, 2012 hehe så bra Hadde jo en Samsung galaxy tab før.. som jeg ikke brukte så jeg veit ikke heelt hvorfor jeg gadd å kjøpe nye nå.. Men, kjekt å ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13588 Skrevet Mars 9, 2012 Kanskje like greit jeg ikke fikk kjøpt også har en iPad2, og den blir ikke mye brukt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13589 Skrevet Mars 9, 2012 Blir artig å teste! Har aldri hatt slik nettbrett før Får bare håpe leveringstida ikke blir aaaaaaalt for lang da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13590 Skrevet Mars 9, 2012 dette så jeg så klart for sendt jeg også. har drevet og lurt på sån nett brett. men denne var vel bare på 7" mens nye ipade er på 9,7" så den er jo en del støre da. men er det en litten hendig datta maskine eller er det en forvokst tlf? går den på mobil siden eller på vanlig nett sider? er det skrive program og sån på den så man kan skrive refferat og såne ting på dem ? tenkt på en sån i stede for 2 hiddent så en hidden og et nettbrett. er jo fordell i forhold til batterig varighet også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13591 Skrevet Mars 9, 2012 Det finnes sikkert skriveprogram med stavekontroll til de der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13592 Skrevet Mars 9, 2012 dette så jeg så klart for sendt jeg også. har drevet og lurt på sån nett brett. men denne var vel bare på 7" mens nye ipade er på 9,7" så den er jo en del støre da. men er det en litten hendig datta maskine eller er det en forvokst tlf? går den på mobil siden eller på vanlig nett sider? er det skrive program og sån på den så man kan skrive refferat og såne ting på dem ? tenkt på en sån i stede for 2 hiddent så en hidden og et nettbrett. er jo fordell i forhold til batterig varighet også. Det er en forvokst telefon og en minihiddenmaskin egentlig. Går på både mobil og vanlig nettsider, er helt opp til hva du velger. Det er og få tak i x-antall skriveprogrammer til dem, men om alle er like bra er en annen sak. På jobben nå så har vi bytta ut bæbare pc'er med samsun galaxy tab 2, ogerfaringsmessig hittil så har jeg ikke akkurat savna den bærbare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13593 Skrevet Mars 9, 2012 scchmmmaaaakte gååådth med ein litan capt´n nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13594 Skrevet Mars 9, 2012 Åsså så tili på en fredag agitt.. Trodde du hadde karakter jeg men Andre folk er fortsatt på jobb gitt Men. du å`n Mårgan får kose dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13595 Skrevet Mars 9, 2012 jaja, tatt helg vettu, også er det rett på bursdags fest etterpå. Så blir det Oslo i morgen og da kan det vel hende at det blir et lite sjøslag der også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13596 Skrevet Mars 9, 2012 Petter. Det er flyday. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13597 Skrevet Mars 9, 2012 sorry sorry glemte nesten det its flyday 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13598 Skrevet Mars 9, 2012 Selvsagt var jeg for sein Fader, jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13599 Skrevet Mars 9, 2012 Jeg tror jeg biter i gresset og kjøper meg en S2 i morra, altså telefonen, ikke bilen.. Skulle jo ha LTE-utgaven, men INGEN gidder skaffe meg den..! Så får ha S2 til S3 kommer da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13600 Skrevet Mars 9, 2012 fjorårets råtne gress eller gror du gress inne i huset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...