Anbefalte innlegg

Du, det dukka opp noe gress utpå plena her i ettermiddag, det er nok fra i fjor, men det var da fortsatt grønt! Stig Arne liker dette! :D *nam-nam* ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sier mest om fantasien din tør jeg påstå.. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten, ser mange monterer luftfjæring for tia. Blir dette godkjent, eller er det å finne seg en kompis som godkjenner bilen på EU-kontroll?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gruer meg til EU om et års tid :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe, skal jeg låne bilen din ei helg kanskje..? I fix..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må inn med Passaten til dama igjen i år jeg også:P Men er bare 3-4000km siden den sist var EU-OK, så er forsåvidt bare senkesettet som er noe å bekymre seg over:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe, skal jeg låne bilen din ei helg kanskje..? I fix..!

Jaa :D no stress ! :D Kan ha den ei uke for min del!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tips til hvor man kan eu godkjenne 2`er golf med 2,9 vr6 tas imot med stor takk;)

Send pm;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minn meg på det Pål, lover ikkeno, for plutselig så er muligheten forsvunnet til den tid. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, er en stund til ennå så :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, forresten.. Tar du deg en tur i morra? Og tar du med bremseverktøytingen da? Eller har jeg fått det tilbake..?

Skal bytte no bremser i påska på en bil, greit å ha da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne ha hjulpet deg, Ola, men tror ikke motorbytte sklir så lett igjennom der jeg er innom:p Ikke vil jeg røpe noe heller, for det er så jævla mange herover som har fått gjennomgå for å skli igjennom "bagateller".

Snart er The Voice - faktisk ganske så kult!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan få det litt på eftan, skal prøve å få bytta no bremser sjæl først :P heheh ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan du gjerne vente til æftan på søndag, er det greit? Litt opptatt på eftan i morra. Men er hjemme hele søndag, så da er det bare å stikke innom når du har våkna. :D

Men jeg slår følge med Massern, the Voice er faktisk litt kuli :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hellz yeah, alt jeg liker er kult! Eller ikke. Hihi: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, blir vel bare prøve skilter da;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sier mest om fantasien din tør jeg påstå.. :o

at du krabber naken rundt på alle fire i hagen din og småbiter i gresset? :nana:

Forresten, ser mange monterer luftfjæring for tia. Blir dette godkjent, eller er det å finne seg en kompis som godkjenner bilen på EU-kontroll?

static ftw!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hellz yeah, alt jeg liker er kult! Eller ikke. Hihi: smil :

Haha.. Hadde jeg visst fra før at du likte det skulle jeg boikotta på manglende skjønn :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eu har jeg aldrig bekymra meg over.. Er mange som ser med 1 øye på div ting i hamar området.. Greit med golfen den er bare senka å det står i vognkortet osv så bekymre meg ikke.. men vært være med noen biler jeg har hatt før men de har som regel blitt eu ok.. men har vært litt pirk på foringer å bremser osv men det er jo små ting..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde bilen på møller med luft og ble godkjent på eu. derimot så var det nok ikke helt etter boka ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan du gjerne vente til æftan på søndag, er det greit? Litt opptatt på eftan i morra. Men er hjemme hele søndag, så da er det bare å stikke innom når du har våkna. :D

Lett som smørfett!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry sorry :D glemte nesten det

87.monza.world%20touring%20car%20champio

its flyday :D

Tenkte fælt igår på åssen bilde du kom til å legge ut idag :P Bra rolf minte deg på at det er fredag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godkjente bilen min 4 måneder før jeg skulle jeg.. så da har jeg 2 år og 6 mnd til neste gang :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.