Anbefalte innlegg

Lett som smørfett!

du kan vel ta eu alt nå? vis du skal ta eu i år. er vel 4 måender før du kan ta eu nå. og du har vel frist i mai ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror jeg biter i gresset og kjøper meg en S2 i morra, altså telefonen, ikke bilen.. Skulle jo ha LTE-utgaven, men INGEN gidder skaffe meg den..! :/

Så får ha S2 til S3 kommer da..

har du hørt med tele butikken i moelv om dem ikke kan få tak i den at deg. det er jo bare tele butikk så er jo litt mere inntresert i å få tak i ting.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror jeg biter i gresset og kjøper meg en S2 i morra, altså telefonen, ikke bilen.. Skulle jo ha LTE-utgaven, men INGEN gidder skaffe meg den..! :/

Så får ha S2 til S3 kommer da..

Når det gjelder bilen er jo S2 klart bedre enn S3. Og jeg tror nok Audi sin S2 er bedre enn Samsung sin også. Iallfall når det gjelder verditap og morrofaktor :) Så da regner jeg med du ender opp med en Audi S2 istedet!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, har S2'en 4G-dekning da? Det får nemlig S3'n.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du hørt med tele butikken i moelv om dem ikke kan få tak i den at deg. det er jo bare tele butikk så er jo litt mere inntresert i å få tak i ting.

Har vært innom alt av mobilsjapper, men ikke telebutikken i moelv. Men er ikke telebutikken sånn telenor-kjedebutikk? I såfall har jeg spurt på både maxi og en i Fredrikstad, i tillegg til netcombutikker, teknikkmagasinet, spaceworld, elkjøp og alskens butikker. Men nå gir jeg anyway opp og venter på S3, så får S2 være greit nok inntil S3 kommer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært innom alt av mobilsjapper, men ikke telebutikken i moelv. Men er ikke telebutikken sånn telenor-kjedebutikk? I såfall har jeg spurt på både maxi og en i Fredrikstad, i tillegg til netcombutikker, teknikkmagasinet, spaceworld, elkjøp og alskens butikker. Men nå gir jeg anyway opp og venter på S3, så får S2 være greit nok inntil S3 kommer.

komer ikke på navne på den. men nei det er ikke telebutikken som i det navne. men at det er en buttik som bare driver med telefon. er på høyre side før sparbutikken der frisk er også.

http://www.gulesider.no/firma/comteam-as:p10003196467?search_word=telefon%20moelv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan vel ta eu alt nå? vis du skal ta eu i år. er vel 4 måender før du kan ta eu nå. og du har vel frist i mai ?
Mai neste år igjen, så litt tidlig ennå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mai neste år igjen, så litt tidlig ennå :)

hehe er vel det da ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettbrett er verken telefon eller en hiddenmaskin.

Nettbrett er et leketøy, og underholdning i mine øyne.

Sett bort ifra hvis man har tastatur da, da begynner det å nærme seg en pc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettbrett er verken telefon eller en hiddenmaskin.

Nettbrett er et leketøy, og underholdning i mine øyne.

Sett bort ifra hvis man har tastatur da, da begynner det å nærme seg en pc.

Tja. Min iPad brukes til alt. Jeg surfer på nett. Forum og mye annet. Den fungerer som spillmaskin. Styrer alt av multimedia i huset fra den samt "office" pakke som lar meg lage excel ark og annet som er kjekt i forhold til jobben, mailen leses på den og etter at jeg fikk iPad'en så bruker jeg strengt tatt bare pcen som spillmaskin. Mulighetene er uendelige føler jeg i hvertfall og mangel på tastatur plager i hvertfall ikke meg, skriver like raskt på touch qwerty tastaturet her som på pc'en.

Har skrevet hele dette innlegget ifra iPad'en og det tok ikke lange tiden, her kommer i hvertfall "nettbrettet" til å være en stor del av hverdagen fremover både for meg og frua. Vi begge bruker våre iPad's vannvittig mye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om jeg må innvistere i det etter vert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, har S2'en 4G-dekning da? Det får nemlig S3'n.. :D

Den har 4WD :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.gizmag.com/audi-carbon-ski-concept/17857/

noen som vet hvor man kan få bestilt såne ski? så rop ut

skal love deg at de skia der river lomboka di ganske hardt i filler.. Tør ikke tenke på prisen engang når det ene paret jeg har kosta 15000-20000 i 1999 vis du skulle kjøpe de fra forhandler her i norge..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ha en sånn her maskin!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må være no reodor felgen har laga :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må være no reodor felgen har laga :D

ganske sikkert å det : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som den tar litt mer plass en en vinåpner og to hender.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Totalt unødvendig, akkurat sånn jeg liker:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var S2 innkjøpt, til 1,- på expert.. Siden jeg har samme abbonnement som det var binding på og ikke har tenkt å bytte så tenkte jeg det var like greit å bare oppgradere, den nye versjonen skal jeg uansett ha når den kommer, men det er vel nesten ett år til tenker jeg.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer på en laurdagsmogen?

Dette er hva som skjer her:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i dag så blir det og spise paralgin forte som sukkertøy: bh :

etter at ryggen har vert bra i nermere 3 uker,så skulle det bare mangle at det ikke skulle holde,så blir nok noen sokkeløse dager fremover:p

lurer på om pinnestiv bil hjelper på en vond rygg jeg: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer på en laurdagsmogen?

Dette er hva som skjer her:

Feit låt!

Selv har jeg noen favoritter som ofte går på anlegget her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i dag så blir det og spise paralgin forte som sukkertøy: bh :

etter at ryggen har vert bra i nermere 3 uker,så skulle det bare mangle at det ikke skulle holde,så blir nok noen sokkeløse dager fremover:p

lurer på om pinnestiv bil hjelper på en vond rygg jeg: klø :

Funker som faen det.. ble bedre etter at jeg bytta stoler. Men trening å posetiv holdning er vel det som funker best :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.