#13676 Skrevet Mars 11, 2012 OKEI :DDD min feil. ja har 6kant selv også men vil ikke ødelegge noen skruer ; / Er XZN du er ute etter vel. Hvis du ikke har fått tak i, kan det hende jeg har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13677 Skrevet Mars 11, 2012 Er XZN du er ute etter vel.Hvis du ikke har fått tak i, kan det hende jeg har. Det er 12 kant jeg er ute etter. Størrelse 9. Skal skru på skruene i felgene mine. Skal finne bilde på google Edit Søkte nå. Og det er riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13678 Skrevet Mars 11, 2012 du vil nok merke mye hvis du trener stabilitet på ryggen Stian:) lettere å holde prolaps`n i sjakk ved bra stabilitet i ryggen:) Jeg fikk beskjed om og kaste ut godstolen og bruke en 75cm treningsball som stol foran hidden og TV, Fikk trent oppatt mikromuskelaturen rundt ryggraden og stabilisert den mer, gikk fra 100\% sykmeldt til full jobb på ca 6mnd. Har ca 13mm utglidning mellom S5 og L1 (eller motsatt). Så stabiliseringstrening er gull verdt, som Håvar sier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13679 Skrevet Mars 11, 2012 Det er 12 kant jeg er ute etter. Størrelse 9. Skal skru på skruene i felgene mine. Skal finne bilde på google http://www.usag-tools.com/catalog/en/products/details/491/233_1_2_NXZN/Socket_bits_for_XZN_screws 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13680 Skrevet Mars 11, 2012 Noen som har tolvkant pipe til navet og låne bort i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13681 Skrevet Mars 11, 2012 Noen som har tolvkant pipe til navet og låne bort i morgen? Synes jeg så bilen din langs elverumsvegen på lørdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13682 Skrevet Mars 11, 2012 Fått tak i pipe ell Emil? Evnt så har jeg. Men hva slags størrelse er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13683 Skrevet Mars 11, 2012 Jeg fikk beskjed om og kaste ut godstolen og bruke en 75cm treningsball som stol foran hidden og TV, Fikk trent oppatt mikromuskelaturen rundt ryggraden og stabilisert den mer, gikk fra 100\% sykmeldt til full jobb på ca 6mnd. Har ca 13mm utglidning mellom S5 og L1 (eller motsatt). Så stabiliseringstrening er gull verdt, som Håvar sier jepp det er riktig! stabilitets trening og ergonomisk sitte stilling er gull! ikke stå rett opp og ned ei heller å sitte, selv om man kan sitte "godt" er bra hvis man er "svak" i ryggen.. tro det eller ei men jeg hadde en anspent mage som var grunnen til mine ryggsmerter i fjor.. fikk løst opp det så ble det mye bedre, og er bedre i dag hvis jeg bare får rævva opp av stolen og trener RIKTIG.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13684 Skrevet Mars 11, 2012 er det noen som har utstyr for å dra ut småbulker uten å måtte lakke her? har ett par jeg skulle ordna etter denna jævla elgfaen som ikke klarte å holde vikeplikta si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13685 Skrevet Mars 11, 2012 karosseridoktor.no ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13686 Skrevet Mars 11, 2012 gidd ikke betale han mætt for noe jeg egentlig kan få til selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13687 Skrevet Mars 11, 2012 Er han dyr? Noen som har erfaring som privatperson med å bruke karosseridoktoren i senere tid forresten? Har et par småbulker uten lakkskade jeg kunne tenkt meg å fått fjerna... Men på nettsia får en inntrykk av at han ikke gidder ta på seg privatoppdrag lenger. Vet en kamerat brukte han på noe handlevognbulker for en god del år sia og var fornøyd. EDIT: (Tillater meg å henge litt i Mjøsa-tråden, siden jeg egentlig er Hedmarking og bare studerer i Porsgrunn ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13688 Skrevet Mars 11, 2012 Han er utrolig flink! Tok 4 stk parkeringsbulker på en bil for 2000. Men det kommer helt ann på hvor bulkene er osv når det kommer til pris. Men det er verdt pengene spør du meg Med mindre det er sprekk i lakken kommer det ikke til å synes at det har vært noe der etter han vært der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13689 Skrevet Mars 11, 2012 Han er utrolig flink! Tok 4 stk parkeringsbulker på en bil for 2000. Men det kommer helt ann på hvor bulkene er osv når det kommer til pris. Men det er verdt pengene spør du meg Med mindre det er sprekk i lakken kommer det ikke til å synes at det har vært noe der etter han vært der! Høres jo veldig bra ut det, får ringe dit og høre om det går an å booke noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13690 Skrevet Mars 11, 2012 Synes jeg så bilen din langs elverumsvegen på lørdag? Stemmer;) gåen drivknute, så da gadd jeg ikke kjøre lenger;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13691 Skrevet Mars 11, 2012 Fått tak i pipe ell Emil? Evnt så har jeg. Men hva slags størrelse er det? Nei, sendt deg sms;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13692 Skrevet Mars 11, 2012 Noen som har tolvkant pipe til navet og låne bort i morgen? Jeg har også om du ikke får i tak i. Men er ikke på Hamar før mandag ettermiddag da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13693 Skrevet Mars 11, 2012 Jeg har også om du ikke får i tak i. Men er ikke på Hamar før mandag ettermiddag da Fikk låne av Simen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13694 Skrevet Mars 11, 2012 Snart slutt på helgen nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13695 Skrevet Mars 11, 2012 Vel, siden Fredrik publiserte detta greiene der så får jeg legge ut noe for de "andre" som kanskje er mer på denne typen helgemusikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13696 Skrevet Mars 11, 2012 Slutt på helg nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13697 Skrevet Mars 11, 2012 Slutt på helg nå Ta deg en bolle a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13698 Skrevet Mars 11, 2012 Ta deg en bolle a Boller smaker ikke god, min gode mann Trodde det ordtaket døde ut i 1999 jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13699 Skrevet Mars 11, 2012 Ta deg en kvista staur og stapp'en opp i ræva di da vel! Bedre? haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13700 Skrevet Mars 11, 2012 Ta deg en kvista staur og stapp'en opp i ræva di da vel! Bedre? haha Hahah. DU ER PASSE SKJETEN DU! Idag når jeg var ute å kjørte idag, så beskriver dette ca veiene her i på Ridabu: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...