Anbefalte innlegg

mulig vi må starte slik som sistebilen her:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor monterer dere dekk på felg i Hamar-området om dere bestiller på f.eks dekkonline?

Eller er det ok dekkpriser noen steder i området?

En kompis har handlet på dekklåven, men de har jo ikke akkurat så veldig gode priser i prislistene sine?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke 150 kr per dekk ink balansering?:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kurrant pris det. På dekklåven?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekklåven tar 125kr(tror jeg det var) å de anbefales på det sterkeste ;) de ha lagt om alle hjul jeg har hatt å er like forsiktig hver gang ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal til Oslo området iløpet av uka som kunne tatt med seg et surfebrett jeg forhåpentligvis har solgt?

Nærmere sakt kløfta. Shell stasjonen der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror de beste skole ukene i mitt liv akkurat har begynt:) i dag møtte vi opp på Audi skolen og ble vis litt rundt. Og ble spandert på middag av dem :) onsdag skal vi i produksjonen av Lamborghini karosseriet så skal se om jeg får tatt noen bilder ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har dårlig erfaring med Dekklåven. Greit nok at de var billige, forsiktige og serviceinnstilte, men balanseringen de gjorde med Rennsportene i fjor var så dårlig at jeg måtte balansere opp igjen alle sammen. 3 av felgene fikk 5-10g og den ene gikk i null, og det er noe som så å si er umulig med 3-delte felger - spesielt etter at to av felgene var breddet med 1".

Topp Auto Dekkservice på Gjøvik anbefales på det sterkeste fra meg ihvertfall:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror de beste skole ukene i mitt liv akkurat har begynt:) i dag møtte vi opp på Audi skolen og ble vis litt rundt. Og ble spandert på middag av dem :) onsdag skal vi i produksjonen av Lamborghini karosseriet så skal se om jeg får tatt noen bilder ;)

bortskjemte.. var snakk på å ta turen dit når jeg gikk på skolen å.. men ble aldri noe av : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det ble avlyst i fjor. Men ikke i år :-D gleder meg til vi begynner ordentlig til neste uke :) denne uke blir vi vist rundt og får info om ting vi skal gjøre ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som legger over vhs ( vhs c ) til dvd i området eller ? =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm, ut å vaske bilen å plukke av vinter ustyret kanskje? (1000metere osv)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hvem som bor på venstre side før sollerrudbakken da man kommer fra mørkveskolen? står en hel del med audi og vw der. mener huse er rødt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om det er der jeg mener,så er det kjetil østmo som bor der,jobber på østmo verkstedet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om det er der jeg mener,så er det kjetil østmo som bor der,jobber på østmo verkstedet

stemmer nok det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har liksom aldri fått helt sansen for limo jeg..

Ikke før nå.. :D

Midnight-Rider-Limo-3___466x466.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det biltema som er biligst på starter til golf 3?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som har noen vw audi klistremerker?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som har noen vw audi klistremerker?:)

du tenkte på? club merker så har jeg ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten.. Jeg hørte med dekklåven om pris på omlegging av dekk på felg i fjor sommer, jeg fikk ikke oppgitt de prisene dere snakker om.. :P Så jeg endte opp med de nede ved Rimi i dalen, kjempefornøyd med de!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det biltema som er biligst på starter til golf 3?

Kjøpte starter der til min var vel ca 800 kr. 1 times jobb. husk at starteren er festa i fremre motor feste så du må ha en jekk å støtte oppunder med. så mener jeg at jeg måtte skifte kabelsko på en ledning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tips til calipterlakk som tåler en vinter eller to?

Må vist ta av alt igjen til våren å sandblåse på ny.. lite artig å måtte gjøre det hver vår: nei :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

h

bare et spørsmål har du prøvd vaske masikna? sette ti kontakta jeg og den begynte og fylle. så da ble det jo og få feste den gummi dritten. noe man brukte nesten et 2 timer på da. for å finne ut hvordan den skule være. hehe. men nå står nede og vasker seg ren da jeg brukte zalo for og få den gummi litt letter og få på plass. så takk for maksina. hehe : rock ::evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.