Anbefalte innlegg

Da var det nye sommerfelger på gang da!

(og bil)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen bra forslag til felger på en passat 3BG 4motion?:P dama ser etter felger. Jeg er tom for idéer, for hun er så kresen.. Hun synes Kleeman sine "turbinfelger" er fine, men vil ikke ha de fordi de har gått i byen 2 år på rad.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har forslag men holder dem til meg selv av en eller annen grunn ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen bra forslag til felger på en passat 3BG 4motion?:P dama ser etter felger. Jeg er tom for idéer, for hun er så kresen.. Hun synes Kleeman sine "turbinfelger" er fine, men vil ikke ha de fordi de har gått i byen 2 år på rad.. :P

Spørs jo hvor mye hu skal bruke å da ;) er jo mye snasne fælgs at passat

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har forslag men holder dem til meg selv av en eller annen grunn ;)

Hehe, jeg ser den! ;) Ikke at noen kommer til å legge merke til at hun har felger da men. Bruker bilen til/fra jobb, thats it!:P men felger skar'a ha!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs jo hvor mye hu skal bruke å da ;) er jo mye snasne fælgs at passat

Tipper hu sier seg fornøyd med 10k ;) men såklart så billig som mulig :P

Ja mye bra! Er jo en bil som kler mye. Men når hu er VM i kresen så er det ikke så greit. Rotiform NUE blir for "normalt" og kleeman hjula er "oppbrukt". Haha!

Hu vurderer Keskin KT1. Men det synes ikke jeg hu skal kjøpe, for det blir ikke så mye senk på bilen. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer for breddet stål jeg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten så det hadde vært greit med 8x18 å med litt gummi da. så blir det behagelig å kjøre osv osv.. tenkte å foreslå lm reps.. men er jo litt for vanlig det da kansje :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, 8x18 med 225/40 er nok å foretrekke. Lm reps er ikke umulig. Fåreslått det og ;p de går jo til det meste, så!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, 8x18 med 225/40 er nok å foretrekke. Lm reps er ikke umulig. Fåreslått det og ;p de går jo til det meste, så!

Det er felger som passer til alt egentlig.. var vel derfor jeg foreslo det. så er de veldig solide. vertfal de jeg hadde. ellers så selger vel p&r bbs rs reps i 8x18? det kunne jo vært oki.. men spørs jo da. ville nok vært finnest me litt moderat senk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som veit om det er lønsom å kjøpe bil i tyskland å ta med hjem ? bare litt artig å vite. for det er helt sykt billige biler her:) så en drit pen a6 2008 modell s-line 3.0 tdi med navi, skinn seter og alt utstyr for 17000 euro :)

hvor mye avgifter kommer egentlig på? noen som har erfaring?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

av alle de du fant så var de siste ganske kule ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde ihvertfall være litt for enhver smak:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja! Takker :) hun sover nå, så får se hva hu sier i morgen,

Synes de første og de siste var finest. De siste kan jo "minne" litt om kleeman hjula også ;)

Dankedanke!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er vel i samme finish - polerte (ikke høyglanspolerte):) Litt jobb på den ene felgen, men mye er gjort med tålmodighet og Dremel.

Null problem!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SKÅL!

såpass tidlig: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

egentlig ikke :P KUPJOLTER med nullboy :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kupjolter ja : rock : sola skinner da vertfal ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sola skinner ja. lurer litt på om jeg skal ta meg råd til å begynne å pusse ned jettan jeg :P drittjobb jeg helst skulle sett noen andre ha gjort men :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, misunner deg ikke den dritjobben du driver med gitt ;)

men må handle meg lakksprøyte å trur jeg, om jeg ikke får rensa kontaktlimet ut av den gamle :P brukte den da jeg trekte om taket på 4ern :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, misunner deg ikke den dritjobben du driver med gitt ;)

men må handle meg lakksprøyte å trur jeg, om jeg ikke får rensa kontaktlimet ut av den gamle :P brukte den da jeg trekte om taket på 4ern :P

Har igjen å fjærne lakk rester på 2 felger nå. egentlig værste jobben det siden det sitter så godt. Skulle hat tilgang til no ordentlig utsyr når man driver med pussinga.. men må jo gjøres for hånd da så lenge slipinga skal gå i en retning helst.. å det er jo lett på felger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.