Anbefalte innlegg

Detta blir så rått Steffen! :)

Tror dette blir prikken over i-en for bilen din, som allerede er den feteste CC'n i klubben i mine øyne..

Dette kan vel ha noe med at jeg har sett den allerede fra da du fikk den og steg for steg frem til slik den er nå! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men fortsatt laveste kjørehøyde som teller : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta blir så rått Steffen! :)

Tror dette blir prikken over i-en for bilen din, som allerede er den feteste CC'n i klubben i mine øyne..

Dette kan vel ha noe med at jeg har sett den allerede fra da du fikk den og steg for steg frem til slik den er nå! :)

Tusen takk for flott ord :D

Glad du skriver steg for steg..

for jeg synes selv at jeg har gjort en del med den selvom det egentlig ikke er en del...

men det er vell de små tingene som utgjør det riktige i mine øyne : ) less is more : )

Ja det er nok prikken over i'n når det gjelder utseende utvendig. :)

har stusset over valget om luft siden sept, nov. og når jeg såg hvordan det ble hos haavard og snakket litt (mye) med han så ble jeg ikke i tvil : ) selvom tanken egentlig var hvit a5 med luft : p

og jeg gleder meg til å se din med felg og senk. jeg jobber på bilia om dagen og hadde lunsj rett bak bilen din. derfor jeg tok bilde : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for flott ord :D

Glad du skriver steg for steg..

for jeg synes selv at jeg har gjort en del med den selvom det egentlig ikke er en del...

men det er vell de små tingene som utgjør det riktige i mine øyne : ) less is more : )

Ja det er nok prikken over i'n når det gjelder utseende utvendig. :)

har stusset over valget om luft siden sept, nov. og når jeg såg hvordan det ble hos haavard og snakket litt (mye) med han så ble jeg ikke i tvil : ) selvom tanken egentlig var hvit a5 med luft : p

og jeg gleder meg til å se din med felg og senk. jeg jobber på bilia om dagen og hadde lunsj rett bak bilen din. derfor jeg tok bilde : )

Rettelse:

Du bestilte 4 dager etter jeg bestilte! Selvom du egentlig hadde slått det fra deg, din snik!:P

Så ikke bortforklar deg!:D haha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men fortsatt laveste kjørehøyde som teller : smil :

Wooooord! Alt annet er bare kompensering for dypereliggende problemer: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rettelse:

Du bestilte 4 dager etter jeg bestilte! Selvom du egentlig hadde slått det fra deg, din snik!:P

Så ikke bortforklar deg!:D haha

hahaha.. Nå hadde jeg spurt deg først og du sa nei..

så da prøvde jeg ikke å tenke så mye på luft.. : ) men ja tankene mine startet seint i høst..

også trengte jeg deg til å dra det igang igjen :D for jeg vil ikke være den første. jeg ville ha med flere på og bestille fordi jeg trodde det var avansert osv. og kunnskapen var liten. men den kommer etterhvert:D

Btw:

jeg stod og vinka til deg innpå ONthe i stad når du dro utpå E6 : rock :

Edit: Og jeg har aldri bortforklart meg :) sier ting sånn det er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye må man ut med for et kurant luftunderstell i dag, ferdig inn til Norge? Tankene om en Golf 2 med luftunderstell har jo vært der i flere år, og en dag må det jo bli det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye må man ut med for et kurant luftunderstell i dag, ferdig inn til Norge? Tankene om en Golf 2 med luftunderstell har jo vært der i flere år, og en dag må det jo bli det:)

Spørs jo helt på belgløsningen man går for. Kan få luft for under 10 lapper med belger og alt. Men såfremt man vil ha en skikkelig styring av systemet og belger som funker skikkelig så havner man mot det dobbelte. Litt avhengig av hvor man tar det inn fra og moms osv. Jeg kjørte styringa mi i fra Sverige og henta det over for å slippe moms'en. sparte vel et par tusen bare der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket merke er det som går for å være luftunderstellets H&R/Bilstein/KW, da? Mason Tech er vel ikke det dårligste?

Edit: Finnes kanskje ikke lenger de:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, Airlift er vel de som er markedets største sånn sett. Men når det kommer til styring så er det Accuair uten tvil. og Viaair kompressorer. Men det kjører de fleste uansett. _;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med dette fra Fifteen52?

Nå kjenner jeg ikke til V2 systemet til de men et system som styrer høyde pga evt trykk føler jeg ikke er helt 100% da trykket uansett vil øke når man belaster mere. Så du vil aldri ha helt kontroll på hvor du har høyden på bilen med et sånt sett. Accuair sitt har føler som sitter pr hjørne og sjekker selve høyden som faktisk er der. Da har du presisjon som bare det og mye mere stabilitet uansett hvor mye vekt man kjører på evt full eller tom tank eller antall passasjerer. Bilen vil alltid like i vater.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer, stemmer. Uansett noen år til jeg skal ha, så sikkert kommet mye annet innen den tid:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i distriktet som skal bytte ut sommerfelga sine? Skulle hatt noen 16/17/18 til Sharanen ca ET48-56

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i distriktet som skal bytte ut sommerfelga sine? Skulle hatt noen 16/17/18 til Sharanen ca ET48-56

Har ett sett med 8x18 VW Karthoum ET50 som jeg ikke får bruk for :)

Litt usikker på pris ettersom jeg ikke har fått sjekka felga skikkelig enda..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har sett den nye AUDI reklamen. den var konge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den ny, da? Ikke at det har så mye å si, for den er kul:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den ny, da? Ikke at det har så mye å si, for den er kul:)

eller jeg har ikke sett den før da. men ser kansje ikke så mye på tv2.

en legende hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sier mer om meg enn deg, Egil. Ser tydeligvis for mye på TV:p

Hva er det Hippes tar for lakkering og blåsing, forresten? Vurderer sterkt å fjerne lakken på felgene selv og så levere de på pulverlakk: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det Hippes tar for lakkering og blåsing, forresten? Vurderer sterkt å fjerne lakken på felgene selv og så levere de på pulverlakk: klø :

Snakka med en i går å han hadde fått pris på 2000kr plus mva for blåsing å lakk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte 1600 under bordet for stålfelga mine. men er jo en stund siden. Vet de har vannvittig mye å gjøre der og 2-3 uker leveringstid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da burde de ikke ta mer enn maks 1500,- for de 12,4" store sentrene mine, for de skal ikke blåses og trenger kun lakk:)

Får ringe over helga for å høre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pulverlakk det eller? Hvordan er evt fargeutvalget?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pulverlakk, ja. Fargeutvalget er vel noe snevert. Skal man ha utvalg og spesielle ting bruker man Opems. Jeg skal ha helt ordinær hvit, og dette regner jeg med de har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser vel nok på tv her også. men er mest tv norge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.