#13901 Skrevet Mars 16, 2012 Driver og ser etter enten coilovers, eller moderat senk til ABT'en.....Anbefalinger noen her? For de som ikke vet så er den bygd på typ 89q chassie :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13902 Skrevet Mars 16, 2012 Pulverlakk, ja. Fargeutvalget er vel noe snevert. Skal man ha utvalg og spesielle ting bruker man Opems. Jeg skal ha helt ordinær hvit, og dette regner jeg med de har. De lever vel et ganske greit sortimang med farger.. men er ikke alle de har. RAL farger eller noe mener jeg.. her er farge kart av hva de kan levere http://norskpulver.no/article.asp?id=91 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13903 Skrevet Mars 16, 2012 Joda, men det er "industrifarger" og har ikke noe effekter i lakken, meg bekjent. Ikke sikkert de har alle fargene inne (kun de som de selv bruker), og ikke sikkert de gidder å bestille noe for 4stk sentere/felger heller, ettersom det som regel går i store kvanta og det er ugunstig å kjøpe 20kg pulverlakk når du bare skal bruke 300g på noen felger:p Ihvertfall det som var casen hos Dokka Pulverlakk når jeg ringte dit i fjor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13904 Skrevet Mars 17, 2012 Snakka med en i går å han hadde fått pris på 2000kr plus mva for blåsing å lakk samme som jeg fikk på mine nå 2500 ink mva Pulverlakk, ja. Fargeutvalget er vel noe snevert. Skal man ha utvalg og spesielle ting bruker man Opems. Jeg skal ha helt ordinær hvit, og dette regner jeg med de har. er Ral farger de har ja, og de har noen fargeprøver på bakrommet veldig greie karer som jobber der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13905 Skrevet Mars 17, 2012 Noen som vil kjøpe Bjertnæs mdf panel billig? Er rundt 600 meter. 12x129. Ferdig malt i hvit. 2000KR. Må hentes på næs. Fint til å bruke både på vegg og tak. Førstemann til mølla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13906 Skrevet Mars 17, 2012 Noen som vil kjøpe Bjertnæs mdf panel billig? Er rundt 600 meter. 12x129. Ferdig malt i hvit.2000KR. Må hentes på næs. Fint til å bruke både på vegg og tak. Førstemann til mølla Det må da være hønnbillig? koster 159 for kvadraten hos oss, det er smartpanel men er sikkert samma greia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13907 Skrevet Mars 17, 2012 Ha en fin lørdag Funka jo ikke linken... men sammme f 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13908 Skrevet Mars 17, 2012 Det må da være hønnbillig? koster 159 for kvadraten hos oss, det er smartpanel men er sikkert samma greia Grisebillig:) hos bygmakker koster det over 25kr pr meter. Skal snart flytte så må få rydda i kjellern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13909 Skrevet Mars 17, 2012 Kim, hils når folk blinker med lysa og vinker nesten igjennom frontruta da:P hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13910 Skrevet Mars 17, 2012 hehe, kan hende han hadde sett deg om du hadde kjørt på han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13911 Skrevet Mars 17, 2012 hahaha følge ikke med jeg vett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13912 Skrevet Mars 17, 2012 Som vanlig det, KR Vet ikke hvor mange ganger jeg har møtt deg i arb bil og du ikke har sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13913 Skrevet Mars 17, 2012 The Offspring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13914 Skrevet Mars 17, 2012 (endret) Noen som vil ha en utfordring? Klikk. Jeg er på level 16 nå Edit: Ga opp i vilt raseri på 18. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13915 Skrevet Mars 18, 2012 Noen som vil ha en utfordring? Klikk. Jeg er på level 16 nå Edit: Ga opp i vilt raseri på 18. Bedre link må evt til. Mange spill som dukker opp der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13916 Skrevet Mars 18, 2012 Noen som vil kjøpe Bjertnæs mdf panel billig? Er rundt 600 meter. 12x129. Ferdig malt i hvit.2000KR. Må hentes på næs. Fint til å bruke både på vegg og tak. Førstemann til mølla Dette er nå solgt! Rart ingen her inne ville kjøpe det men.. Nypris 15.000,- Menmen.. Noen som vil ha ny ytterdør da? 100x210 Opus hvit ytterdør med glass. Flett ny i embalasje. Liten skade på karmen bare. Dekkes med brei list eller liten dært sparkel. Låsekasse er inkludert, men ikke håndtak. Selges da jeg må ha ei smalere dør sjæl. 2000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13917 Skrevet Mars 18, 2012 Dette er nå solgt! Rart ingen her inne ville kjøpe det men.. Nypris 15.000,- Menmen.. Noen som vil ha ny ytterdør da? 100x210 Opus hvit ytterdør med glass. Flett ny i embalasje. Liten skade på karmen bare. Dekkes med brei list eller liten dært sparkel. Låsekasse er inkludert, men ikke håndtak. Selges da jeg må ha ei smalere dør sjæl. 2000,- Det gikk fort! Skulle slått til men var seint ute! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13918 Skrevet Mars 18, 2012 Har folket fått på sommerfelga enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13919 Skrevet Mars 18, 2012 Har folket fått på sommerfelga enda? Fått på og og fått på, var ute med golfen en tur Fredags kveld med 9x16" hjula jeg ...hehe Men selv om asfalten var bar så var det glatt lell..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13920 Skrevet Mars 18, 2012 hehe ja ikke alle som har problemer med det her da roger! men fått større snurre att Diesel purka så håpe på litt mer fres.. burde jeg chipa på nytt ved turbo bytte og egr blokkering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13921 Skrevet Mars 18, 2012 Har folket fått på sommerfelga enda? Ja vært på snart ei uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13922 Skrevet Mars 18, 2012 Kjøpte bil med kun sommerfelger, så har ikke så mye valg Dette er dog originale leveringsfelger, så har ikke fått på de jeg skal bruke enda nei ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13923 Skrevet Mars 18, 2012 Som vanlig det, KR Vet ikke hvor mange ganger jeg har møtt deg i arb bil og du ikke har sett Men ha hilsa endel ganger å da men ekke lett å kjenne att en diger grå bil vett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13924 Skrevet Mars 18, 2012 Hehe da blir nok jeg den siste :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13925 Skrevet Mars 18, 2012 Får forhåpentligvis på senk og sommerfelger i dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...