Anbefalte innlegg

Bedre link må evt til. Mange spill som dukker opp der.

Fungerer fjell her;)

Jeg får forhåpentligvis Passaten ut av vinterdvale i dag, men det blir med lånte godkjenningsfelger og kjipesen høyde for å få den EU-OK. Prøve å få delt et par av felgene også, så de blir klare for lakk:) Gleder meg maks til å cruise rundt i skikkelig bil igjen:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på om jeg får de nye felgene til sommeren jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...solgte sommerfelgene på tirsdag jeg, og har ikke nye :D

Er forøvrig på jakt etter den første bilen jeg eide og hadde igjen. Er avskiltet i 2009 på en kar i Ringsaker, men frykter den har blitt bilcross-bil. Tørr ikke ta opp telefonen å ringe enda :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er forøvrig på jakt etter den første bilen jeg eide og hadde igjen. Er avskiltet i 2009 på en kar i Ringsaker, men frykter den har blitt bilcross-bil. Tørr ikke ta opp telefonen å ringe enda :o

sliter med det samma selv, skulle hatt tilbake Mk2 Vr6en min :( men den gikk nok til bilcross, folk er jo totalt blokkerte : bh : kan vel bruke gammalt svenskestål til slik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgte mine sjøl.. Men nye er på vei! ;) Håper jeg får råd til dekk og håper jeg rekk å få alt "ferdig" til hadeland, blir jo aldri ferdig men..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettbrett anbefaling?

IKKE APPLE:tr:

Ser på Galaxy, meeeen er jo så mange og velge imellom !?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha ny mobil. Samsung Galaxy S2 (skrives vel II men liker denne måten bedre : rolleyes) , noen som har erfaring med den? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dama har den, brukt den litt . Og den er kjempe ålright! stor bra skjerm, kjapp og fin og bruke :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dama har den, brukt den litt . Og den er kjempe ålright! stor bra skjerm, kjapp og fin og bruke :-)

Hvordan er batterikapasiteten? Har sony ericsson xperia nå og den må lades annenhver dag. Om ikke hver dag -.-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha ny mobil. Samsung Galaxy S2 (skrives vel II men liker denne måten bedre : rolleyes) , noen som har erfaring med den? :)

Har denne nå.

Stor skjerm, god funksjonalitet og brukervennlig.

Kjempefornøyd med telefonen og det er svært sjelden det oppstår noe problemer...

Utrolig dårlig batterikapasitet på den, men det er det på alle smart telefoner med stor skjerm.

Lader min hver natt, og bruker ikke telefonen utpreget mye (men står alltid på wifi og bt).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som tar på seg å montere senkesett på a4'n min mot betaling? gidd itte selv:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er batterikapasiteten? Har sony ericsson xperia nå og den må lades annenhver dag. Om ikke hver dag -.-

Jeg lader min annenhver natt, og jeg synes jeg bruker den ganske mye. Men klart, jeg har stort sett putta i ladern hver natt på gamletelefonen jeg da, for den sugde strøm som bare det, så jeg er strålende fornøyd.

Telefonen ellers er jo bare helt strålende! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ROLF!

Snakk om overlegen da mister!! :D

Møtte deg på fredag ettermiddag, ved midtstranda. Du svingte av E6 og jeg var på tur ut på E6 på tur til Tønsberg. Jeg blinka og slo nesten ut frontruta i vinkinga mi, men nei.. ^^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, sorry mann.

Var nok rimelig sliten og klar for helg så da konser man kun om å holde bilen rett på veien hjemover ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør dette for å være grei ikke for å tjene penger. Må bare presisere at dette er kun til dere og ikke hvermannsen på gata ;)

H11 er begrenset utvalg men Phillips har 2 stk. dog en til 12V Heter Phi12362LL Lyspære 12V 55w H11 Longerlife, 110,- pr pære.

H3 Bluevision koster 90 pr stk. De finnes dog kun i vanlig blue vision. ikke ultra serien.

Haha, se hva jeg plutselig husker!

Rolf, hvor kan jeg treffe deg å kjøpe to slike H3 Bluevision? Skal til Hamar i ettermiddag/kveld en gang med eldstejenta som skal på trening.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, se hva jeg plutselig husker!

Rolf, hvor kan jeg treffe deg å kjøpe to slike H3 Bluevision? Skal til Hamar i ettermiddag/kveld en gang med eldstejenta som skal på trening.

Har de ikke på lager så k dag utgår uansett. Skal bestille opp noen så kan jeg si ifra når jeg har de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å væra ferdig me denna helga altså.. får jo aldrig gjort noe fornuftig i helgene omtrent

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de ikke på lager så k dag utgår uansett. Skal bestille opp noen så kan jeg si ifra når jeg har de.

Flotte greier :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må si at dom kjøre på noen fine veier i deadliest road:andes

tror ikke hjertet mitt hadde tålt en tur på de veiene der:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De adapterene jeg har tror jeg er fra h&r og er 15mm og 20mm breie. :)

Såpass ja :o

Men ET32 blir alt for lite på Touran :(

Æsj, får vel se meg om etter noe annet da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å væra ferdig me denna helga altså.. får jo aldrig gjort noe fornuftig i helgene omtrent

skjønner hva du snakker om, er jo ikke annet enn drekking og festing hele tida.. haff..

(men dog det var jo litt moro å da :P ) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dere for unge hele gjengen til å få "fot" av dette eller? haha..

Denne skal testes på hemmabion så fort jeg finner en komplett torrent i god kvalitet :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønner hva du snakker om, er jo ikke annet enn drekking og festing hele tida.. haff..

(men dog det var jo litt moro å da :P ) hehe

moro var det ja ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.