Anbefalte innlegg

Er dere for unge hele gjengen til å få "fot" av dette eller? haha..

Denne skal testes på hemmabion så fort jeg finner en komplett torrent i god kvalitet :D

Selvfølgelig får vi "fot" av denne! Helt konge låt! :) Ekke lei den enda for å si det slik : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant den i FLAC, ooooh det er så deilig bass i den der!! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne er vel fra samme tida også mener jeg..

Minst like bra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oh the memories. Harrytur i gamle golfen med stakkars subbere som ble pressa til det ytterste ;) Lå lavt over skogen på veien hjem da ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, vittig at du skulle velge akkurat denne.. For på fredag havna jeg på garasjefest med folk på min egen alder nedi Tønsberg, og da var det La Cream - You som startet denne retro-spillinga nedi der, og sang nummer to som gjorde at det nok ble litt mer liv og drikke enn først tenkt var Adelante.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

btw. adalante er jo den dårligste låta til Sash. Beste er jo den her. Og cd versjonen hadde innlagt en vannvittig djupbass sekvens

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg husker Adelante som en fiffigere låt jeg da, men Stay ble spilt oftere pga djupbassen du nevner.. Hadde to Lanzar DC 15 drevet av en optidrive 2500, those were the times.. :D

Haha, måtte søke etter bilde av forsterkern, og dette er ikke noe flashy shit, denne gjorde bare jobben sin den..

E2804.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen her som har ventilklarings måler liggende ?????

en sliiiiik

fx6put.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bladsøker kaller jeg det der, men det kan feks brukes til det du vil bruke de til :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bladsøker kaller jeg det der, men det kan feks brukes til det du vil bruke de til :D

bladmåler hette de på biltema :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som er interessert i et Canon EOS 450D kamera eller? Selger unna litt småtteri for å kjøpe senk.. føler at det er bedre valuta for penga! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som er interessert i et Canon EOS 450D kamera eller? Selger unna litt småtteri for å kjøpe senk.. føler at det er bedre valuta for penga! :P

How much?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit om noe hus/leilighet til leie? Som det er lov å ha katter. Rundt hamar området og det haster.

(ikke jeg som skal ha)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dere for unge hele gjengen til å få "fot" av dette eller? haha..

Denne skal testes på hemmabion så fort jeg finner en komplett torrent i god kvalitet :D

ED63cchWvX0

Jeg var aktiv fjortiss-gangster den tiden den sangen var populær, så jeg husker den godt:D

Men skulle man høre på skikkelig tøff (hehe) musikk, var det jo 666 som virkelig var det råe:

Det var jo fortsatt rap som gjaldt for meg den tiden også, men mye kul fjortisspop jeg også hørte på:P

Edit: Noen som pleide å høre på denne?:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjapt spørsmål: Noen som har handlet på ECS tuning og vet hvordan det er med fraktpriser derfra? Det er snakk om 2 par spacere til en verdi av ca. 150$

Evt. 16 bolter også hvis jeg finner ut hva slags koning og hvilken lengde jeg trenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjapt spørsmål: Noen som har handlet på ECS tuning og vet hvordan det er med fraktpriser derfra? Det er snakk om 2 par spacere til en verdi av ca. 150$

Evt. 16 bolter også hvis jeg finner ut hva slags koning og hvilken lengde jeg trenger.

Jeg synes det er helt kurant:)

bestilte selv 2 par adaptere derfra og det ble 100$ i frakt. De er også kjappe med å sende varen.

Du får også opp fraktprisen så fort du oppdaterer handlevogna med land og post nr. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de er egentlig litt dyre iforhold til andre, men det går kjapt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er det hvite rare greia ute? :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er det hvite rare greia ute? :nana:

Lukker øya og starterTarde`n jeg, og åpner de når jeg får kjørt et stykke i tilfelle det er noen fjon på veien :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var glatt med sommerhjul i dag tidlig :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen med VAG-com på denne siden av Mjøsa som kunne ha slettet en feilkode på Passaten før den skal på EU til uka? Airbaglampa lyser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken sjappe/hvilket firma bruker dere her inne på slitedeler? Gjerne med gode rabatter.

Skal ha repset til kaliper på Touranen, men å betale 200-400 kroner synes jeg er høl i hue. Det er bare 2 små pakninger eller 2 bolter jo !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.