#13976 Skrevet Mars 20, 2012 Sende han mail før i dag, har handlet av han flere ganger før også Både forstillingssett og foringer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13977 Skrevet Mars 20, 2012 Bilvarehust anker pleier jeg å få gode priser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13978 Skrevet Mars 20, 2012 How much? Åpen for bud, ser de selges for mellom 2300-3000 brukt rundtom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13979 Skrevet Mars 20, 2012 How much? Åpen for bud, ser de selges for mellom 2300-3000 brukt rundtom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13980 Skrevet Mars 20, 2012 Trenger svar på dette i tråden min, for jeg må visst vise og godkjenne senk på Passaten:p Noen som kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13981 Skrevet Mars 20, 2012 Trenger svar på dette i tråden min, for jeg må visst vise og godkjenne senk på Passaten:p Noen som kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13982 Skrevet Mars 20, 2012 Noen med VAG-com på denne siden av Mjøsa som kunne ha slettet en feilkode på Passaten før den skal på EU til uka? Airbaglampa lyser. Jeg er på Starum hele uka, har med hidden og kabel, men selvsagt ikke overgang til eldre modeller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13983 Skrevet Mars 20, 2012 Noen med VAG-com på denne siden av Mjøsa som kunne ha slettet en feilkode på Passaten før den skal på EU til uka? Airbaglampa lyser. Jeg er på Starum hele uka, har med hidden og kabel, men selvsagt ikke overgang til eldre modeller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13984 Skrevet Mars 20, 2012 Noen med VAG-com på denne siden av Mjøsa som kunne ha slettet en feilkode på Passaten før den skal på EU til uka? Airbaglampa lyser. Ingen eu feil når airbag lampen lyser bare så du vet det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13985 Skrevet Mars 20, 2012 Noen med VAG-com på denne siden av Mjøsa som kunne ha slettet en feilkode på Passaten før den skal på EU til uka? Airbaglampa lyser. Ingen eu feil når airbag lampen lyser bare så du vet det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13986 Skrevet Mars 20, 2012 Nei, det har du faktisk helt rett i:p Jeg hadde glemt det. Hehe. Men skulle uansett ha sletta feilkoden, for det er irriterende. Jeg er på Starum hele uka, har med hidden og kabel, men selvsagt ikke overgang til eldre modeller... Meh... Starum er jo bare et steinkast unna Skreia, men det hjelper lite når du ikke har overgang:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13987 Skrevet Mars 20, 2012 Nei, det har du faktisk helt rett i:p Jeg hadde glemt det. Hehe. Men skulle uansett ha sletta feilkoden, for det er irriterende. Jeg er på Starum hele uka, har med hidden og kabel, men selvsagt ikke overgang til eldre modeller... Meh... Starum er jo bare et steinkast unna Skreia, men det hjelper lite når du ikke har overgang:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13988 Skrevet Mars 20, 2012 Kjapt spørsmål: Noen som har handlet på ECS tuning og vet hvordan det er med fraktpriser derfra? Det er snakk om 2 par spacere til en verdi av ca. 150$ Evt. 16 bolter også hvis jeg finner ut hva slags koning og hvilken lengde jeg trenger. Har handlet der flere ganger, de har endel saker som jeg ikke har sett andre steder. Jeg kan ikke huske at jeg reagerte på forsendelsespriser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13989 Skrevet Mars 20, 2012 Kjapt spørsmål: Noen som har handlet på ECS tuning og vet hvordan det er med fraktpriser derfra? Det er snakk om 2 par spacere til en verdi av ca. 150$ Evt. 16 bolter også hvis jeg finner ut hva slags koning og hvilken lengde jeg trenger. Har handlet der flere ganger, de har endel saker som jeg ikke har sett andre steder. Jeg kan ikke huske at jeg reagerte på forsendelsespriser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13990 Skrevet Mars 20, 2012 Takk for tilbakemelding Klaus og Emil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13991 Skrevet Mars 20, 2012 Takk for tilbakemelding Klaus og Emil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13992 Skrevet Mars 20, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13993 Skrevet Mars 20, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13994 Skrevet Mars 21, 2012 Noen med VAG-com på denne siden av Mjøsa som kunne ha slettet en feilkode på Passaten før den skal på EU til uka? Airbaglampa lyser. Jeg er på Starum hele uka, har med hidden og kabel, men selvsagt ikke overgang til eldre modeller... Jeg har overgang liggende i bilen, som står på Gjøvik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13995 Skrevet Mars 21, 2012 Noen med VAG-com på denne siden av Mjøsa som kunne ha slettet en feilkode på Passaten før den skal på EU til uka? Airbaglampa lyser. Jeg er på Starum hele uka, har med hidden og kabel, men selvsagt ikke overgang til eldre modeller... Jeg har overgang liggende i bilen, som står på Gjøvik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13996 Skrevet Mars 21, 2012 Er dere for unge hele gjengen til å få "fot" av dette eller? haha.. Denne skal testes på hemmabion så fort jeg finner en komplett torrent i god kvalitet Ahhh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13997 Skrevet Mars 21, 2012 Er dere for unge hele gjengen til å få "fot" av dette eller? haha.. Denne skal testes på hemmabion så fort jeg finner en komplett torrent i god kvalitet Ahhh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13998 Skrevet Mars 21, 2012 Ahhh Noen som har tenkt seg på konserten i Oslo? http://www.welovethe90s.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13999 Skrevet Mars 21, 2012 Ahhh Noen som har tenkt seg på konserten i Oslo? http://www.welovethe90s.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14000 Skrevet Mars 21, 2012 denne gikk det mest i her:p http://www.youtube.com/watch?v=aFd5Cci_pE4 kan ikke si at det går i det samme musikkstilen nå,nå går det nok mest i metall ja: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...