#14026 Skrevet Mars 21, 2012 Jah, når jeg tenker meg om så visste jeg det ikke var deg på mandag. For det var samme dude som var der på dagtid i går som var der på mandagskvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14027 Skrevet Mars 21, 2012 Jah, når jeg tenker meg om så visste jeg det ikke var deg på mandag. For det var samme dude som var der på dagtid i går som var der på mandagskvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14028 Skrevet Mars 21, 2012 Det kan nok stemme. En guttunge med lyst hår? Jeg er forsåvidt en del eldre guttunge med lyst hår jeg også, men ikke samme person 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14029 Skrevet Mars 21, 2012 Det kan nok stemme. En guttunge med lyst hår? Jeg er forsåvidt en del eldre guttunge med lyst hår jeg også, men ikke samme person 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14030 Skrevet Mars 21, 2012 Hmmm mye gode forslag. men nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14031 Skrevet Mars 21, 2012 Hmmm mye gode forslag. men nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14032 Skrevet Mars 21, 2012 Hehe, "noe" sier meg at du er en litt annerledes guttunge enn han som var der ja Espen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14033 Skrevet Mars 21, 2012 Hehe, "noe" sier meg at du er en litt annerledes guttunge enn han som var der ja Espen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14034 Skrevet Mars 21, 2012 http://www.1881.no/Annet/Nyttig/kenneth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14035 Skrevet Mars 21, 2012 http://www.1881.no/Annet/Nyttig/kenneth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14036 Skrevet Mars 21, 2012 Noen som har tenkt seg på konserten i Oslo? http://www.welovethe90s.no/ yes yes yes: rock :. Fler her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14037 Skrevet Mars 21, 2012 Noen som har tenkt seg på konserten i Oslo? http://www.welovethe90s.no/ yes yes yes: rock :. Fler her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14038 Skrevet Mars 21, 2012 Hehe, "noe" sier meg at du er en litt annerledes guttunge enn han som var der ja Espen.. hehehe, skal ikke baksnakke men stemmer nok det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14039 Skrevet Mars 21, 2012 Hehe, "noe" sier meg at du er en litt annerledes guttunge enn han som var der ja Espen.. hehehe, skal ikke baksnakke men stemmer nok det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14040 Skrevet Mars 21, 2012 Jeg redigerte mitt innlegg for ikke å falle i fella for å baksnakke for mye sjøl, men da kan vi være enige der da vertfall.. Haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14041 Skrevet Mars 21, 2012 Jeg redigerte mitt innlegg for ikke å falle i fella for å baksnakke for mye sjøl, men da kan vi være enige der da vertfall.. Haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14042 Skrevet Mars 21, 2012 Hjelp hjelp. Noen som vet hvordan man skal få opp døra på golf 3 da ingen av dørhondtaken funker? Er passasjer døra foran. Hjelp Slå i filler dørhåndtaket Da er det bare å dra i det stagget inni der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14043 Skrevet Mars 21, 2012 Noen som har tenkt seg på konserten i Oslo? http://www.welovethe90s.no/ Jepp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14044 Skrevet Mars 21, 2012 Æsj.. Skal jeg bestille senkefjører fra Norsk forhandler, eller skal jeg kjøpe justerbart på ebay? Blir samme prisen omtrent Ser for meg at det blir mer skruing med justerbart, og deet veit jeg ikke om jeg er så gira på akkurat nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14045 Skrevet Mars 21, 2012 Noen som veit om jeg kan få vifta til å gå fortere på PCen min, Packard Bell Easynote TJ65? Prøvd i BIOS, men der finner jeg ingenting, og så har jeg lastet ned Speedfan, men får heller ikke justert der. Synes den går litt varm til tider:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14046 Skrevet Mars 21, 2012 Fått ut støvet i den da? kan hjelpe litt det, antyder at den går fort varm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14047 Skrevet Mars 21, 2012 Ja bruk lufttryk og blås vifte fri for møkk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14048 Skrevet Mars 21, 2012 Æsj.. Skal jeg bestille senkefjører fra Norsk forhandler, eller skal jeg kjøpe justerbart på ebay? Blir samme prisen omtrent Ser for meg at det blir mer skruing med justerbart, og deet veit jeg ikke om jeg er så gira på akkurat nå Justerbart.. ingen tvil... med senkefjærer vil du få bilen lavere. men den vil fortsatt være mjuk. slik at du skurer fortere nedi her og der. mens med justerbart så blir det stivere så bilen blir i ETT med veien..... hvis du skjønte hvor jeg vil hen... fjærer blir uansett mjukt og bilen vil slå mere nedi ved skapre ujevnheter i asfalten på grunn av at det er org dempere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14049 Skrevet Mars 21, 2012 Ja bruk lufttryk og blås vifte fri for møkk... Skulle helst ha åpnet den, men det fikk jeg ikke til sist jeg prøvde. Litt redd for å bryte og bende på PCer:p Fått ut støvet i den da? kan hjelpe litt det, antyder at den går fort varm? Skulle helt sikkert ha hatt en rens, ja:p Nja, går ikke fort varm, men blir ganske varm etter litt bruk. Men betraktelig bedre nå som vifta faktisk går, noe den ikke gjorde etter at Elkjøp hadde sendt den inn til service. Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14050 Skrevet Mars 21, 2012 er vel standar dette vis man har den på fanget.. på min skaffet jeg en plate med vifte som lå under. funket som fjell! Elkjøp på jessheim rota bort min etter 4 mnd.. litt av en service! :=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...