Anbefalte innlegg

Jah, når jeg tenker meg om så visste jeg det ikke var deg på mandag. For det var samme dude som var der på dagtid i går som var der på mandagskvelden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jah, når jeg tenker meg om så visste jeg det ikke var deg på mandag. For det var samme dude som var der på dagtid i går som var der på mandagskvelden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan nok stemme. En guttunge med lyst hår?

Jeg er forsåvidt en del eldre guttunge med lyst hår jeg også, men ikke samme person :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan nok stemme. En guttunge med lyst hår?

Jeg er forsåvidt en del eldre guttunge med lyst hår jeg også, men ikke samme person :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm mye gode forslag. men nei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm mye gode forslag. men nei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, "noe" sier meg at du er en litt annerledes guttunge enn han som var der ja Espen.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, "noe" sier meg at du er en litt annerledes guttunge enn han som var der ja Espen.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe, skal ikke baksnakke men stemmer nok det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe, skal ikke baksnakke men stemmer nok det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg redigerte mitt innlegg for ikke å falle i fella for å baksnakke for mye sjøl, men da kan vi være enige der da vertfall.. :P Haha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg redigerte mitt innlegg for ikke å falle i fella for å baksnakke for mye sjøl, men da kan vi være enige der da vertfall.. :P Haha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelp hjelp. Noen som vet hvordan man skal få opp døra på golf 3 da ingen av dørhondtaken funker? Er passasjer døra foran. Hjelp

Slå i filler dørhåndtaket :) Da er det bare å dra i det stagget inni der..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æsj.. Skal jeg bestille senkefjører fra Norsk forhandler, eller skal jeg kjøpe justerbart på ebay?

Blir samme prisen omtrent :o

Ser for meg at det blir mer skruing med justerbart, og deet veit jeg ikke om jeg er så gira på akkurat nå :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit om jeg kan få vifta til å gå fortere på PCen min, Packard Bell Easynote TJ65? Prøvd i BIOS, men der finner jeg ingenting, og så har jeg lastet ned Speedfan, men får heller ikke justert der. Synes den går litt varm til tider:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått ut støvet i den da? kan hjelpe litt det, antyder at den går fort varm?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja bruk lufttryk og blås vifte fri for møkk... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æsj.. Skal jeg bestille senkefjører fra Norsk forhandler, eller skal jeg kjøpe justerbart på ebay?

Blir samme prisen omtrent :o

Ser for meg at det blir mer skruing med justerbart, og deet veit jeg ikke om jeg er så gira på akkurat nå :P

Justerbart.. ingen tvil...

med senkefjærer vil du få bilen lavere. men den vil fortsatt være mjuk. slik at du skurer fortere nedi her og der.

mens med justerbart så blir det stivere så bilen blir i ETT med veien.....

hvis du skjønte hvor jeg vil hen... fjærer blir uansett mjukt og bilen vil slå mere nedi ved skapre ujevnheter i asfalten på grunn av at det er org dempere...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja bruk lufttryk og blås vifte fri for møkk... :D

Skulle helst ha åpnet den, men det fikk jeg ikke til sist jeg prøvde. Litt redd for å bryte og bende på PCer:p

Fått ut støvet i den da? kan hjelpe litt det, antyder at den går fort varm?

Skulle helt sikkert ha hatt en rens, ja:p Nja, går ikke fort varm, men blir ganske varm etter litt bruk. Men betraktelig bedre nå som vifta faktisk går, noe den ikke gjorde etter at Elkjøp hadde sendt den inn til service. Hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel standar dette vis man har den på fanget.. på min skaffet jeg en plate med vifte som lå under. funket som fjell!

Elkjøp på jessheim rota bort min etter 4 mnd.. litt av en service! :=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.