#14051 Skrevet Mars 21, 2012 Justerbart.. ingen tvil... med senkefjærer vil du få bilen lavere. men den vil fortsatt være mjuk. slik at du skurer fortere nedi her og der. mens med justerbart så blir det stivere så bilen blir i ETT med veien..... hvis du skjønte hvor jeg vil hen... fjærer blir uansett mjukt og bilen vil slå mere nedi ved skapre ujevnheter i asfalten på grunn av at det er org dempere... Ser den. Men, jeg skal hverken ha skamlav bil, eller trenger at den er pinne stiv. Skal være pendlerbil/familiebil, så hadde vært godt med litt komfort, og litt lavere for utseende sitt skyld. Hm, men når jeg hadde "sportsunderstell" på A3en, da var den litt lavere, og mye mer sportslig å kjøre enn en org. A4 f.eks. Er det bare fjører på de, eller er det stivere dempere også? Er hovedsaklig utseende og litt mer kompakt bil jeg har lyst på. Men er vel kanskje verdt å prøve seg på justerbart igjen da. Får et TA-sett ferdig levert på svenskegrensa til 1700,- FK-fjører koster 1600 hos forhandler i Norge.. : klø :: klø :: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14052 Skrevet Mars 21, 2012 Noen som veit om jeg kan få vifta til å gå fortere på PCen min, Packard Bell Easynote TJ65? Prøvd i BIOS, men der finner jeg ingenting, og så har jeg lastet ned Speedfan, men får heller ikke justert der. Synes den går litt varm til tider:o Har demontert et par laptoper av samme årsak uten noe som helst peiling, bare søk på navn på PC og how to dismantle eller disassembly guide så fins det guider for omtrent alt http://www.techsupportforum.com/forums/external-link/?link=http%3A%2F%2Fdownloads.phpnuke.org%2Fdownload%2Fpackard%2Bbell%2Btj65%2Bdisassembly%2Bmanual.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14053 Skrevet Mars 21, 2012 Sportunderstell... da er det nok andre dempere også som er bittelitt stivere enn org.. ditt valg såklart. så da er nok ikke jeg den rette mannen og spørre... for meg gjør det ikke noe om jeg kjenner veien litt. sovner nesten med mjuk bil liker at det er litt stivt. med justerbart så er det kun stivt der det er dårlig vei. og med kun fjærer så hpoer man jo nesten på de stedene. og slår fangerne nedi. mens med coil så vil man jo kjenne det også.. men man får ikke de etter hoppene : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14054 Skrevet Mars 21, 2012 (endret) Har demontert et par laptoper av samme årsak uten noe som helst peiling, bare søk på navn på PC og how to dismantle eller disassembly guide så fins det guider for omtrent alt http://www.techsupportforum.com/forums/external-link/?link=http%3A%2F%2Fdownloads.phpnuke.org%2Fdownload%2Fpackard%2Bbell%2Btj65%2Bdisassembly%2Bmanual.htm Har prøvd søkt, men finner ingenting, skjønner du:p Og mens jeg skreiv innlegget fant jeg den du linket til såklart. Hehe. Edit: Fant denne nå, da den du linket til ikke gjorde noe, visstnok. Edit 2: Gjorde ikke mye linken jeg fant heller. Edit 3: Måtte bruke en annen nettleser:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14055 Skrevet Mars 21, 2012 Måtte laste ned den jeg linka til.. Prøvde ikke å laste ned selv. ligger noe guider ute på andre Easynote varianter da, godt mulig det går an å bruke noe, om du ikke finner til akkurat din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14056 Skrevet Mars 21, 2012 Har funnet nå, og det var litt jobb ser det ut til:p Får se hva det blir til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14057 Skrevet Mars 21, 2012 Er noe tidkrevende pirkearbeid ja. Skulle ha gjort det igjen på PC-en min nå. Vifta bråker så jævlig og har kjøpt en ny. Men belønninga er at det er gøy når en får det sammen igjen og det virker da... For det er så mye deler og spesielle patenter at en blir like overraska hver gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14058 Skrevet Mars 22, 2012 Haaaaaahahaha!! Snakker om SPOT ON! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14059 Skrevet Mars 22, 2012 Haaaaaahahaha!! Snakker om SPOT ON! Classic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14060 Skrevet Mars 22, 2012 Noen som vil kjøpe objektiv til Canon? Sigma 10-20mm. Lite brukt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14061 Skrevet Mars 22, 2012 Noen som vil kjøpe objektiv til Canon? Sigma 10-20mm. Lite brukt pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14062 Skrevet Mars 22, 2012 Tenkte rundt 2000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14063 Skrevet Mars 22, 2012 Tenkte rundt 2000 skal gruble på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14064 Skrevet Mars 22, 2012 Gjør det du det er hvertfall pent brukt og ett morro objektiv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14065 Skrevet Mars 22, 2012 er det uten hsm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14066 Skrevet Mars 22, 2012 er det uten hsm? Heter Sigma 10-20 mm F4.0-5.6 EX DC også står det hsm på det å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14067 Skrevet Mars 22, 2012 Noe liv rundt mjøsa ikveld da? Lurer på å kaste på sommerfelgene og kjøre en tur idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14068 Skrevet Mars 22, 2012 Noen peiling på hvorfor tråden til vågen er stengt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14069 Skrevet Mars 22, 2012 Står her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14070 Skrevet Mars 22, 2012 Veldig dårlig bilde, men fikk på supersport black evolution idag, og sommerhjula:) ble veldig fornøyd, ta bedre bilder i helga:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14071 Skrevet Mars 22, 2012 noen med SPETT som vil være med å senke audi på fredag/lørdag?? er fort gjort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14072 Skrevet Mars 22, 2012 syns du mangle bil jeg petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14073 Skrevet Mars 22, 2012 jaaa! har du sett den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14074 Skrevet Mars 22, 2012 Downs downs downs oppå bordet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14075 Skrevet Mars 22, 2012 Akkurat det skulle jeg til å skrive også Genialt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...